Zou voor mij ook wel beter zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:21 schreef Impect het volgende:
Gisteravond samen met een maat besloten om doordeweeks niet meer te blowen... ben benieuwd of ik het een week volhoud
Makkelijk om te zeggen zo vlak voor het weekendquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:21 schreef Impect het volgende:
Gisteravond samen met een maat besloten om doordeweeks niet meer te blowen... ben benieuwd of ik het een week volhoud
Dat dacht ik dus ook netquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef Differ het volgende:
[..]
Makkelijk om te zeggen zo vlak voor het weekend.
Vanaf maandag begint het.
Succes ermee
Wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou voor mij ook wel beter zijn eigenlijk
Als ik de 1e 3 nachten slecht slaap dan ben ik iemand die het stoppen zat is en weer begintquote:
Ik slaap sowieso wel slecht, blow elke dag hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef Impect het volgende:
[..]
Als ik de 1e 3 nachten slecht slaap dan ben ik iemand die het stoppen zat is en weer begint
Dat is niet fijnn, hoe komt dat danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik slaap sowieso wel slecht, blow elke dag he
Ik vind het best wel fijn hoor haha, heeft geen reden eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat is niet fijnn, hoe komt dat dan![]()
Enige week dat ik gestopt ben met blowen was een week vakantie, maar toen zoop ik wel zoveel dat ik als een blok in slaap viel
Slecht slapen is niet fijn bedoel ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het best wel fijn hoor haha, heeft geen reden eigenlijk
Oh het slecht slapen heb ik alleen last van als ik niet blow. Komt omdat mijn ogen gewend zijn om zwaar te worden op een gegeven moment en als ik niet blow blijven mijn ogen zo wakker haha!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef Impect het volgende:
[..]
Slecht slapen is niet fijn bedoel ikBlowen daarentegen
![]()
Hele slechte eigenschap, en je praat het jezelf ook aanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh het slecht slapen heb ik alleen last van als ik niet blow. Komt omdat mijn ogen gewend zijn om zwaar te worden op een gegeven moment en als ik niet blow blijven mijn ogen zo wakker haha!
Ohja dat weet ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hele slechte eigenschap, en je praat het jezelf ook aan
Natuurlijk kan jij wel slapen zonder een blow, alleen doe je het nu zo vaak/veel, dat je het op het moment gewent bent om zo inslaap te vallen.
Oftewel, je kan niet meer slapen zonder wiet, en dat is niet gezond.
Heeft even de tijd nodig totdat je weer gewoon normaal inslaap kan vallen zonder wiet.
Just Saying, been there done that.
oude tijdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:50 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er nog liefhebbers om even flink te lachen tijdens het smoken vanavond ?
Ik ga weer een bier radio uitzending maken
Begin om 21.00 pas met drinken, jammer. En stoned houd ik niet zo van die muziek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
18.00 - 20.30 Veel Duitse slagers en bier
YOLOquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Wat hou ik hier toch van.
Ben vast de enige hier![]()
Haha ja toevallig wel maar heeft er niks mee te maken, hoewel het wel ironisch is dat de zanger van Suicide Silence dood is nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef Studeur het volgende:
Stoned naar de supermarkt gegaan net en deze inkopen gedaan:Omg nice, maar is die Milka met tuc echt te vreten? Ik vind het er zo smerig uit zien hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
zal ff voor je proevenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg nice, maar is die Milka met tuc echt te vreten? Ik vind het er zo smerig uit zien haha
Haha, ik heb echt telkens zo'n idee dat het fucking zout is ofzoquote:
Het is gewoon een chocoladereep met een heel dun minitucje op elk stukjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha, ik heb echt telkens zo'n idee dat het fucking zout is ofzo
Dacht ik al. Niks voor mij haha. Die Milka caramel is wel te goddelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Het is gewoon een chocoladereep met een heel dun minitucje op elk stukjeSmaakt gewoon naar chocola maar als je aan de tuc likt is ie inderdaad zout. Weet eigenlijk niet waarom ik dit heb gekocht ook
Ik stond daar en dacht alleen maar "chocola, chocola, en nog meer chocola"
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef Studeur het volgende:
Stoned naar de supermarkt gegaan net en deze inkopen gedaan:Je lijkt wel een wijf met die inkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet het niet?!
Een ongestelde chick haha!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:16 schreef Impect het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf met die inkopen
Ja, en als je nog meer chocola eet krijg je diabetesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Studeur het volgende:
Wist je dat je stoned kunt worden van chocola als je er heel veel van eet?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja, en als je nog meer chocola eet krijg je diabetes
Haha nog 1, ze hebben ook nog een ander. Weet even niet welke dat was maar die leek mij wel chill. Kwam tegelijk met die tuc milka in de winkelquote:
Die met LU? Dat lijkt mij een betere combinatie. Maar zoutjes en chocolade, brrr, nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nog 1, ze hebben ook nog een ander. Weet even niet welke dat was maar die leek mij wel chill. Kwam tegelijk met die tuc milka in de winkel
Ja, kilo's chocola. Dat lukt niemandquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Studeur het volgende:
Wist je dat je stoned kunt worden van chocola als je er heel veel van eet?
Laat me raden, dat pentagram?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik luister HIM![]()
![]()
Jep ben al 13 jaar fan, heb er zelfs een tattoo van hehe
Godver, het is geen pentagram!quote:
Je snapt wat ik bedoel iigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver, het is geen pentagram!Heartagram haha. Lijkt erop
Dit klinkt als een uitdaging. Amarantha, haal je even een voorraad?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, kilo's chocola. Dat lukt niemand
Jep maar vind het inmiddels wel irritant als mensen vragen of ik heksenster, jodenster of pentagram op mijn arm heb staan. Als mensen al niet eens weten dat daar geen hart in verwerkt zit..quote:
Blegh nee, was gisteren al misselijk toen ik een hele chocolade kerstman naar binnen heb gewerkt haha!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitdaging. Amarantha, haal je even een voorraad?
Van welke kerst was die?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blegh nee, was gisteren al misselijk toen ik een hele chocolade kerstman naar binnen heb gewerkt haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |