quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:03 schreef Impect het volgende:
Giro 555 is open, help sinepedraap op vakantie.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
Nee ik voel me nou net zo'n aansteller, just for the record ik doe niet zielig ik uit gewoon mijn ongenoegen
http://www.gofundme.comquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:03 schreef Impect het volgende:
Giro 555 is open, help sinepedraap op vakantie.
Hier valt wel geld mee te verdienen.quote:
Snap ik, ik zou ook boos worden van zo'n bedrag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
Nee ik voel me nou net zo'n aansteller, just for the record ik doe niet zielig ik uit gewoon mijn ongenoegen
Ik heb wel een fake facebook account die hiervoor gebruikt kan worden. Van een lekker wijf.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hier valt wel geld mee te verdienen.
Zet er een foto op van een keilijlijke nerd en zeg help me lose my virginity schrijf er een paar grappige verhaaltjes over, foto van het lekkere wijf in kwestie ook gewoon willekeurig van internet natuurlijk en het stroomt binnen
Het komt heel vaak voor dat mensen het zo doen, die oplichterijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ik heb wel een fake facebook account die hiervoor gebruikt kan worden. Van een lekker wijf.
Ach ja, toch weer makkelijk geld verdienen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het komt heel vaak voor dat mensen het zo doen, die oplichterij
Gewoon een lekker wijf ergens en een zielig verhaal help me get my study and in the end we can go on a date of zo blabla
Genoeg mongolide dikke maagden die op hun blote knietjes stapels met geld komen brengen
Maar ja als je zo stom bent om aan willekeurige anonieme mensen te doneren dan verdien je het ook
Ik wou dat ik het kon, ik kan het ook technisch gezien alleen weerhoud iets me ervan, geweten of zo noemen ze datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:19 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ach ja, toch weer makkelijk geld verdienen.
Gewetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon, ik kan het ook technisch gezien alleen weerhoud iets me ervan, geweten of zo noemen ze dat
Tenzij iedereen er wat aan heeft, als die gasten al hun geld kwijt zijn dan trappen ze er miss niet meer in.
Dat is 'em! Dat kwam wel eens op Comedy Central voorbij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:30 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Deze pic komt uit de serie Spin City. (Paul Lassiter)
Haha, ik ga vanavond!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:33 schreef Mourik het volgende:
Wauw, yesterday i was completely from the map!
Hmm, voor mij het zelfde. Alleen dan de wodkaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:34 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, ik ga vanavond!
Ik ruik de whiskey al
Jawel, hoewel ieder normaal mens zou zeggen dat we gewoon een relatie hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je praat wel vaak over hem johis t je ex niet meer?
Ah, da's mooi, fijn voor jequote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:38 schreef Moira. het volgende:
HallonballonDaar was ik weer
[..]
Jawel, hoewel ieder normaal mens zou zeggen dat we gewoon een relatie hebben
We delen met niemand anders het bed en noemen elkaar 'schatje' en 'lieverd' en 'mooierd' en als we bij elkaar zijn is het gewoon zoals het ook was toen we ook nog een relatie hadden
Paar maanden terug zei hij nog dat hij niet meer wou dat ik doordeweeks kwam en dat ik dan alleen bij hem thuis was als hij naar z'n werk ging. Maar dat was gister ook het geval en dat wist hij toen hij me uitnodigde, dus zo veel problemen heeft hij daar dus niet (meer) mee
Misschien is het woordje 'relatie' hem nog iets te bedrukkend, maar krijg wel de indruk dat hij (als alles in onze personal lifes weer goed gaat) uiteindelijk wel weer echt met me verder wil![]()
So we'll see, haha
Maar in principe behandel ik hem gewoon als m'n vriend-vriend, en niet zomaar als 'een' vriend
Hoewel ik net wel nog zei "Je bent een leuke friends-with-benefits", haha
Maargoed was weer leuk dus
Straks mag ik lekker werken van 13.00 tot 21.00
Klinkt als een ideale relatie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:38 schreef Moira. het volgende:
HallonballonDaar was ik weer
[..]
Jawel, hoewel ieder normaal mens zou zeggen dat we gewoon een relatie hebben
We delen met niemand anders het bed en noemen elkaar 'schatje' en 'lieverd' en 'mooierd' en als we bij elkaar zijn is het gewoon zoals het ook was toen we ook nog een relatie hadden
Paar maanden terug zei hij nog dat hij niet meer wou dat ik doordeweeks kwam en dat ik dan alleen bij hem thuis was als hij naar z'n werk ging. Maar dat was gister ook het geval en dat wist hij toen hij me uitnodigde, dus zo veel problemen heeft hij daar dus niet (meer) mee
Misschien is het woordje 'relatie' hem nog iets te bedrukkend, maar krijg wel de indruk dat hij (als alles in onze personal lifes weer goed gaat) uiteindelijk wel weer echt met me verder wil![]()
So we'll see, haha
Maar in principe behandel ik hem gewoon als m'n vriend-vriend, en niet zomaar als 'een' vriend
Hoewel ik net wel nog zei "Je bent een leuke friends-with-benefits", haha
Maargoed was weer leuk dus
Straks mag ik lekker werken van 13.00 tot 21.00
Half jaartje maar (we kennen elkaar wel al langer dan 4 jaar).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah, da's mooi, fijn voor jeHoelang hadden jullie iets met elkaar dan?
En ik ook werken, 3 kwartier ofzo, 1 zak met postEn morgen wel lekker van 7;00 tot 12;00 dus dat word een vroegertje
![]()
Is het ook haha, we moeten het alleen wat tijd geven.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:05 schreef sinepedraap het volgende:
Weet je wat kut is, je kan jezelf niet meer opzoeken in de Spytool als je in SC's/reeksen reageert
Zag net gewoon iemand commentaar hebben op mijn draaiskills![]()
![]()
:S
Handig om te kijken of mensen over je roddelenquote:
De schavuit!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:05 schreef sinepedraap het volgende:
Weet je wat kut is, je kan jezelf niet meer opzoeken in de Spytool als je in SC's/reeksen reageert
Zag net gewoon iemand commentaar hebben op mijn draaiskills![]()
![]()
:S
hendig sjiekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Handig om te kijken of mensen over je roddelen
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer omdat er 50x de OP van dit topic langskomt
Ik zie sowieso alleen maar posts van mezelf uit deze reeksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het zou een "Negeer OP's" optie moeten hebben
Daar staat van, dus dat betekent dat je zoekt naar posts van moira over moira. Dus nee, die zou ik blanco laten tenzij je over jezelf roddelde en dat terug wilt vindenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zie sowieso alleen maar posts van mezelf uit deze reeksof moet ik niks bij die eerste invullen?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Daar staat van, dus dat betekent dat je zoekt naar posts van moira over moira. Dus nee, die zou ik blanco laten tenzij je over jezelf roddelde en dat terug wilt vinden
Had ik ook maar tietenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:35 schreef Moira. het volgende:
Valt me op dat elke keer als ik een (halve) dag niet reageer in dit topic er altijd wel íémand is die me mist![]()
![]()
Speel je er ook veel zelf mee? Lijkt me namelijk echt zo'n standaard iets, als man zit ik zelfs al vaak aan m'n eigen tepels en erover te wrijven en zoquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Speel je er ook veel zelf mee? Lijkt me namelijk echt zo'n standaard iets, als man zit ik zelfs al vaak aan m'n eigen tepels en erover te wrijven en zo
Dit is pagina 5quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:13 schreef Ugjerke het volgende:
Kut, op pagina 5 staat iets wat de Adult filter van m'n werk activeert.
Precies, die kon ik dus niet zien. Ik postte vanaf pagina 4.quote:
Wat zou er NSFW zijn dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Precies, die kon ik dus niet zien. Ik postte vanaf pagina 4.Maar als ik alles als 1 pagina weergeef, springt de filter niet aan. (Raar)
Maar het is ook zo makkelijk, soms zit ik aan m'n piemol voordat ik het door heb. Net als roken achter de computer, dat mag ik van mijzelf ook niet meer. Soms stak ik er een op zonder er echt bewust van te zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:46 schreef Moira. het volgende:
[..]Valt wel mee, af en toe
Maar als ik een piemol had zou ik daar sowieso hele dagen aan zitten friemelen
Ik heb geen idee. Ik snap er ook niks van! Vooral omdat het wel mag als ik de hele pagina bekijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat zou er NSFW zijn dan?
Ik ga naar werk trouwens, tot vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |