quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet het niet?!
Ik wist het ook niet, ik had die dag echt een heldag, alles zat tegen, ging verkeerd, was kutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:28 schreef LompeHork het volgende:
Mwah, moet je maar niet te hard rijden. Je schiet er toch niets mee op. Gewoon een gevalletje van "niet zo handige actie".
Ja, dan voel je je wel even flink genaaid, dat kan ik me ook wel voorstellen. Vooral als je inderdaad weet dat het ding er staat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, ik had die dag echt een heldag, alles zat tegen, ging verkeerd, was kut
En toen ook nog dat op het einde
Het stoplicht stond ook op rood ervoor dus het had helemaal geen zin en ik weet al jaren dat ie er staat
Het is wel een doei zomervakantie bedrag zeg maarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dan voel je je wel even flink genaaid, dat kan ik me ook wel voorstellen. Vooral als je inderdaad weet dat het ding er staat.
Yup, het is niet echt een klein bedrag, meh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is wel een doei zomervakantie bedrag zeg maar
Staat er altijd opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:31 schreef sinepedraap het volgende:
Er staat ook echt U bent verdacht van een strafbaar feit
En blabla dat rechtzitting ditdatzuszo
Nee hoor heb vaak zat trajectcontroles gehad van 4km/u te hard en zo en dan is de brief altidj anders.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup, het is niet echt een klein bedrag, meh.
[..]
Staat er altijd op
Si seņor. Tsja, een rechtszitting moet je niet willen, dat win je echt nooit in dit soort gevallenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee hoor heb vaak zat trajectcontroles gehad van 4km/u te hard en zo en dan is de brief altidj anders.
Er zat nu ook een extra formulier bij waar ik kon aantonen dat ik niet de bestuurder was
Misschien omdat je Officier van Justitie deze bepaalde of zo?
Er staan ook geen verhogingen bij, gewoon betaal deze of rechtszitting![]()
Ik ga hem ook wel betalen, maar ja, voor die 360 euro had ik liever echt iets ergs gedaan, rellen of zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si seņor. Tsja, een rechtszitting moet je niet willen, dat win je echt nooit in dit soort gevallen
Kick ik op.quote:
True, weet je hoeveel bier dat is?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ga hem ook wel betalen, maar ja, voor die 360 euro had ik liever echt iets ergs gedaan, rellen of zo
Genoeg, en m'n hele zomervakantiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, weet je hoeveel bier dat is?
Weet je hoeveel wiet dat is?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, weet je hoeveel bier dat is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet, maar het is wel duurder dan een nachtje celquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Genoeg, en m'n hele zomervakantie
Volgens mij is het nog goedkoper om een agent op z'n muil te slaan
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:37 schreef Differ het volgende:
[..]
Weet je hoeveel wiet dat is?DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik zou kunnen kiezen had ik best wel een nachtje of 2 willen vertoeven eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar het is wel duurder dan een nachtje cel
[..]
Damn
Plus het geld dat je eigenlijk zou uitgeven die 2 dagen hou je ook in je zakquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen kiezen had ik best wel een nachtje of 2 willen vertoeven eigenlijk
Het is ff saai maar ja je houdt wel dat geld in je zak
Schijnt iets van 25 euro per dag te zijn wat ze dan kwijtschelden dus dat is het niet waardquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:41 schreef Differ het volgende:
[..]
Plus het geld dat je eigenlijk zou uitgeven die 2 dagen hou je ook in je zak
Ik lees alles zo, denk dat het om een bedrag gaat van paar duizend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ga hem ook wel betalen, maar ja, voor die 360 euro had ik liever echt iets ergs gedaan, rellen of zo
360 euro is fucking veel geld man voor een flitspaal, bizar hoog, ik heb een huis en auto maar heb wel beide nodig en kom echt maar net uit en zit vaak ook gewoon thuis omdat ik weinig geld heb om andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:49 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ik lees alles zo, denk dat het om een bedrag gaat van paar duizend.
Blijkt het maar 360 te zijn, dat is even zuur maar valt mee.
Doe mij eens een linkje naar die camping, voor 360 eur een weekje weg is niks ja. Heb ik ook weer wat te doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
360 euro is fucking veel geld man voor een flitspaal, bizar hoog, ik heb een huis en auto maar heb wel beide nodig en kom echt maar net uit en zit vaak ook gewoon thuis omdat ik weinig geld heb om andere dingen te doen.
Die 360 euro daar wilde ik een klein weekje van weg in de zomervakantie
Festival camping
Het is een klein weekje, van donderdag of vrijdag tot maandag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:53 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Doe mij eens een linkje naar die camping, voor 360 eur een weekje weg is niks ja. Heb ik ook weer wat te doen.
Ah, gedeeld door 6 :pquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is een klein weekje, van donderdag of vrijdag tot maandag.
6 persoonsbungelow en die deel je door 6 dan kom je wel op zoiets uit hoor + een beetje extra zakgeld
Ja dat is al gauw duurder jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:54 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ah, gedeeld door 6 :p
Ik ga in mijn eentje op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |