Haha, herkenbaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:18 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahaha precies,
Ik ging eerst voor die kleintjes en die ronde dingen, toen die grote pas
Is het nodig?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ga me vanavond echt helemaal de tyfus in blowen
Hahahaha deze man weetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:19 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar
Heb je het zout wel van de krakelingen afgeknaagt?
Altijd een goed begin van het weekendquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
Ja ik ben echt strontsjaggo omdat ik mezelf keihard gegierd heb door een boete te vangen van 360 euroquote:
Ik ook heb nog 10tje liggen dus kan ik wel effe goed stoned vanq worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
Sorry, ik nu ook, wat heb ik gedaan,quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:18 schreef Impect het volgende:
[..]
En bedankt, heb ik dat liedje de hele dag in de kop zitten![]()
Maar hier het zelfdehalf 8 tot 4
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:20 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahaha deze man weet
[..]
Altijd een goed begin van het weekend
zeau, das nie niks!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik ben echt strontsjaggo omdat ik mezelf keihard gegierd heb door een boete te vangen van 360 euro
32km/u te hardquote:
Had die paal je niet effe kunnen matsen, ouwe bekende.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
32km/u te hard
Bij een flitspaal die ik al jaren ken
Ook ik heb wel eens stess en m'n kop er niet bij, zo lullig gewoon
Ik zat er wel aan te denken om hem op te blazen en als er nog rollen in zitten en die geleegd worden die gasten dood te steken en alles in de fik te zettenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:24 schreef smitjew het volgende:
[..]
Had die paal je niet effe kunnen matsen, ouwe bekende.
Jaa ik ken het gevoel,quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
32km/u te hard
Bij een flitspaal die ik al jaren ken
Ook ik heb wel eens stess en m'n kop er niet bij, zo lullig gewoon
Ik heb niet snel problemen met de overheid en zo maar bij dit soort bedragen heb ik er alleen maar schijt aan en ga ik nog agressiever het verkeer in en kijk ik tegen ambtenaren aan want ook zij zijn medeplichtigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef Differ het volgende:
[..]
Jaa ik ken het gevoel,
Vorig jaar had ik toevallig ook 32 km/u te hard, maar ik werd staande gehouden en ging via officier van justitie, maar toen was die 288 eurie.
En dit jaar geparkeerd op een invalide plek, die was 346.
Hufters
Zou wel veel moeite zijn voor 360 euroquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zat er wel aan te denken om hem op te blazen en als er nog rollen in zitten en die geleegd worden die gasten dood te steken en alles in de fik te zetten
* Impect Meld zichquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb niet snel problemen met de overheid en zo maar bij dit soort bedragen heb ik er alleen maar schijt aan en ga ik nog agressiever het verkeer in en kijk ik tegen ambtenaren aan want ook zij zijn medeplichtig
Herkenbaar..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb niet snel problemen met de overheid en zo maar bij dit soort bedragen heb ik er alleen maar schijt aan en ga ik nog agressiever het verkeer in en kijk ik tegen ambtenaren aan want ook zij zijn medeplichtig
En je krijgt je geld er niet mee terugquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
Zou wel veel moeite zijn voor 360 euro
Woah.. chill.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zat er wel aan te denken om hem op te blazen en als er nog rollen in zitten en die geleegd worden die gasten dood te steken en alles in de fik te zetten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Ja had ik eerder moeten doen, deze is ook al van 2 maanden geleden ik zei laatst nog dat ik hem niet meer kreeg, echt teringzooi, normaal ben ik echt een engel maar nu moet echt niemand me lastigvallenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
Zou wel veel moeite zijn voor 360 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |