Blikje energydrink ofzo naar binnen gieten als je wakker wordtquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En of, maar ik weet niet of ik morgen dan moe ben ja of de nee, want ik moet rijden
Dat is trouwens wetenschappelijk waar.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is trouwens wetenschappelijk waar.
Maar dan moet je wel een goed dagritme hebben.
De groten der aarde sliepen maar een paar uur.
Einstein was een van hen.
Nja, energydrink hou ik niet zo van in de ochtend..quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blikje energydrink ofzo naar binnen gieten als je wakker wordt
Een verkloot ritme noemen we dat ook wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
serieus
Ik heb ook weleens een nacht overgeslagen, maar het is juist dat ik 's ochtends echt supergaar ben en in de loop van de dag krijg ik energie 's avonds ben ik echt klaar wakker ookal heb ik slecht geslapen en rond de nacht word het wel minder
Tja, ik heb totaal geen ritme omdat ik geen vaste werktijden hebquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een verkloot ritme noemen we dat ook wel.
Alhoewel veel grote namen op ideeën kwamen of op oplossingen, als het al laat in de nacht was/is.
Alleen wel lastig wakker worden.quote:
Ik slaap liever langer, maar ik kan echt niet vroeg gaan slapen, dus vaak doe ik het wel met 5 uur of zo.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is trouwens wetenschappelijk waar.
Maar dan moet je wel een goed dagritme hebben.
De groten der aarde sliepen maar een paar uur.
Einstein was een van hen.
True maar als ik er eenmaal uit ben dan ben ik ook wel snel wakkerquote:
Is dat er op nu?quote:
Ik ga 't nu kijken uitzendinggemistquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat er op nu?
Dit seizoen mis ik er veel te veel
Heb ik ook. Alleen dat moment als je wekker gaat dat je moet zeggen "oke nu gewoon gelijk eruit" vind ik lastig. Maar als ik dan eenmaal opgestaan ben, gaat het prima. Ik heb ook nooit een ochtendhumeur of zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
True maar als ik er eenmaal uit ben dan ben ik ook wel snel wakker
Ja ik dus ook. Maar dan ben ik 's ochtends dus ultra-gaar en de rest van de dag nodig om wakker te worden. En pas goed wakker tegen de tijd dat ik eigenlijk weer m'n bed in zou moetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik slaap liever langer, maar ik kan echt niet vroeg gaan slapen, dus vaak doe ik het wel met 5 uur of zo.
[..]
Stupid mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga 't nu kijken uitzendinggemist
Lol, niets zeggen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh fijn, zegt er net iemand op FB in haar status wie eruit is. Verdomme!
Iemand vertelde net op FB wie eruit is. Ik heb geen zin meer om te kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stupid me![]()
Ga ik zo ook maar doen, die wat stevige donkere vrouw(kom even niet op der naam) mag er van mij uit, ze is mij niet iets te aanwezig en vervelend.
Maarja, ieder zijn ding
Aawh...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iemand vertelde net op FB wie eruit is. Ik heb geen zin meer om te kijken
Internet's a bitch.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh fijn, zegt er net iemand op FB in haar status wie eruit is. Verdomme!
Hehe en zo blijf je doorgaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:05 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Maar dan ben ik 's ochtends dus ultra-gaar en de rest van de dag nodig om wakker te worden. En pas goed wakker tegen de tijd dat ik eigenlijk weer m'n bed in zou moeten
Door blowen krijg je minder goede slaap (REM-slaap) waardoor je vaak verneukt wakker wordt. Ik gebruik soms melatonine om uitgerust wakker als ik vroeg op moet na een avond blowen, werkt erg goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:05 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Maar dan ben ik 's ochtends dus ultra-gaar en de rest van de dag nodig om wakker te worden. En pas goed wakker tegen de tijd dat ik eigenlijk weer m'n bed in zou moeten
Wietkoekjes zijn helemaal jouw ding de laatste tijd of niet? Hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, net terug van het concert van Sungrazer + The Machine, was echt geweldig, vooral Sungrazer
Had een wietkoekje op, voelde echt heerlijk daar
Tis meer omdat ik deze week bij mijn ouders zit, koekjes zijn wat stealthierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wietkoekjes zijn helemaal jouw ding de laatste tijd of niet? Haha
Wel chill dat het concert leuk was
Haha, dan zijn die koekjes wel een goed idee jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tis meer omdat ik deze week bij mijn ouders zit, koekjes zijn wat stealthier
Ja klopt, alcohol heeft ook zo'n effect.(en nog wel meer effecten ook de volgende dagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
Door blowen krijg je minder goede slaap (REM-slaap) waardoor je vaak verneukt wakker wordt. Ik gebruik soms melatonine om uitgerust wakker als ik vroeg op moet na een avond blowen, werkt erg goed.
Hmm lang geleden dat ik daar iets over had gelezen. Was dat niet iets wat vooral handing is voor na het gebruik van XTC vanwege weinig serotonine?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Je zou ook zo'n supplement met 5-htp/l-tryptofaan kunnen proberen, die stoffen vormen de basis voor serotonine en melatonine als ik het me goed herinner.
Volgens mij heb je daarmee meer een natuurlijke slaapcyclus.
Ja, inderdaad, maar voor wiet werkt het geloof ik ook wel aardig, omdat wiet je melatonine voorraad leeg trekt, door die supplementen kan je lichaam meer aanmaken, of iets in die trant.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:09 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hmm lang geleden dat ik daar iets over had gelezen. Was dat niet iets wat vooral handing is voor na het gebruik van XTC vanwege weinig serotonine?
Ik zou weer ook weer wat meer over die stofjes moeten lezen, ook interessant
Ah dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar voor wiet werkt het geloof ik ook wel aardig, omdat wiet je melatonine voorraad leeg trekt, door die supplementen kan je lichaam meer aanmaken, of iets in die trant.
Lekker is datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:16 schreef Differ het volgende:
Gister een vreetkick met dit:![]()
[ afbeelding ]
Working 9 to 5.quote:
Hahaha precies,quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:17 schreef Impect het volgende:
[..]
Lekker is dat![]()
Eerst alles uitzoeken en dan pas opeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |