Dat was wel een wervelwind van emotie's de laatste tijd voor jou zeg, mooi dat het toch nu nog is goed gekomenquote:
Pff haha ja zeg dat welquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat was wel een wervelwind van emotie's de laatste tijd voor jou zeg, mooi dat het toch nu nog is goed gekomen
Haha ja en er stonden echt zo 40 kaarsjes aan in zijn kamer, how sweetquote:
Wat leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja en er stonden echt zo 40 kaarsjes aan in zijn kamer, how sweet
Moira is tot op heden nog niet gesignaleerd, ik zeg amber alert.quote:
Ja dat zeker, maar is een goed teken lijkt me.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja, hij is in ieder geval wel romantisch
Geen idee, ben hier niet zo vaak geweest maar al een paar dagen niet gezien geloof ik.quote:
Dat is zeker een goed tekenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:46 schreef Midnight_snack het volgende:
Ja dat zeker, maar is een goed teken lijkt me.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Moira is tot op heden nog niet gesignaleerd, ik zeg amber alert.
Die zal wel terug komen met de wildste(heetste) verhalenquote:
Dat denk ik ook wel ja haha!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die zal wel terug komen met de wildste(heetste) verhalen
Doen waar jij je goed bij voelt!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
morgen 06:00 wekker nog 1 smoken of?
Hmmm, moeilijke keuzequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen waar jij je goed bij voelt!
En of, maar ik weet niet of ik morgen dan moe ben ja of de nee, want ik moet rijdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als jij nog zin hebt in een joint dan moet je dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |