Haha, dan zijn die koekjes wel een goed idee jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tis meer omdat ik deze week bij mijn ouders zit, koekjes zijn wat stealthier
Ja klopt, alcohol heeft ook zo'n effect.(en nog wel meer effecten ook de volgende dagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
Door blowen krijg je minder goede slaap (REM-slaap) waardoor je vaak verneukt wakker wordt. Ik gebruik soms melatonine om uitgerust wakker als ik vroeg op moet na een avond blowen, werkt erg goed.
Hmm lang geleden dat ik daar iets over had gelezen. Was dat niet iets wat vooral handing is voor na het gebruik van XTC vanwege weinig serotonine?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Je zou ook zo'n supplement met 5-htp/l-tryptofaan kunnen proberen, die stoffen vormen de basis voor serotonine en melatonine als ik het me goed herinner.
Volgens mij heb je daarmee meer een natuurlijke slaapcyclus.
Ja, inderdaad, maar voor wiet werkt het geloof ik ook wel aardig, omdat wiet je melatonine voorraad leeg trekt, door die supplementen kan je lichaam meer aanmaken, of iets in die trant.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:09 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hmm lang geleden dat ik daar iets over had gelezen. Was dat niet iets wat vooral handing is voor na het gebruik van XTC vanwege weinig serotonine?
Ik zou weer ook weer wat meer over die stofjes moeten lezen, ook interessant
Ah dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar voor wiet werkt het geloof ik ook wel aardig, omdat wiet je melatonine voorraad leeg trekt, door die supplementen kan je lichaam meer aanmaken, of iets in die trant.
Lekker is datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:16 schreef Differ het volgende:
Gister een vreetkick met dit:![]()
[ afbeelding ]
Working 9 to 5.quote:
Hahaha precies,quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:17 schreef Impect het volgende:
[..]
Lekker is dat![]()
Eerst alles uitzoeken en dan pas opeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |