Weet je wat een fucking goed idee is? Uitsmijtersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
Zo, maar eens wat eten klaarmaken![]()
Sowieso krijg meestal trek van dit topic, al het stoner eten komt in overvloed voorbij
Stoned zijn + Chill eten voor de vreetkicks =quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
Zo, maar eens wat eten klaarmaken![]()
Sowieso krijg meestal trek van dit topic, al het stoner eten komt in overvloed voorbij
Maar toch bevredigd zoiets niet klaargemaakt etenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze meegenomen toen ik net de supermarkt was. Jummie
Bij mij gaat alles er wel in qua eten als ik stoned ben haha. Naja bijna allesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar toch bevredigd zoiets niet klaargemaakt etenAls ik stoned ben en ik heb echt honger dan wil ik gewoon een maaltijd big mac menu of zo gaat er altijd in
Maar het is de simpele weg. Heb je nooit dat als je moet koken en je denkt eerst maar ff een snicker eten en dan 5 snickers later zit je vol en komt een gezonde goede bevredigende maaltijd er al helemaal niet meer vanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij mij gaat alles er wel in qua eten als ik stoned ben haha. Naja bijna alles
Sinds ik een jaar geleden bij vrienden ben gaan wonen weet ik niet eens meer wat een normale maaltijd is. Ja als ik bij mij vader ben 1x per weekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar het is de simpele weg. Heb je nooit dat als je moet koken en je denkt eerst maar ff een snicker eten en dan 5 snickers later zit je vol en komt een gezonde goede bevredigende maaltijd er al helemaal niet meer van
Na een uur of wat, heb ik meestal al weer trek als ik bij de mac ben wezen eten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar toch bevredigd zoiets niet klaargemaakt etenAls ik stoned ben en ik heb echt honger dan wil ik gewoon een maaltijd big mac menu of zo gaat er altijd in
Ik kan dat hier niet maken (vega huishouden, I know vet kut maar red het wel haha) en mijn vader wilt dat niet makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Na een uur of wat, heb ik meestal al weer trek als ik bij de mac ben wezen eten.
Dat spul vult maar voor heel even![]()
Ik heb weer eens zin in Pasta Carbonada, Die saus!![]()
http://www.brutsellog.nl/(...)ghetti_carbonara.jpg
Oja dat is kut echtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinds ik een jaar geleden bij vrienden ben gaan wonen weet ik niet eens meer wat een normale maaltijd is. Ja als ik bij mij vader ben 1x per weekWordt tijd dat ik een eigen huis krijg, kan ik tenminste uitgebreid eten maken zonder dat er nog 8 mensen willen koken haha
Ik hou niet zo van pastaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Na een uur of wat, heb ik meestal al weer trek als ik bij de mac ben wezen eten.
Dat spul vult maar voor heel even![]()
Ik heb weer eens zin in Pasta Carbonada, Die saus!![]()
[ afbeelding ]
En je vriend dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan dat hier niet maken (vega huishouden, I know vet kut maar red het wel haha) en mijn vader wilt dat niet makenDat is zo goddelijk!
Ik wil dat ook
Nee mag niet hehe, lang verhaal. Maar mijn vriend woont hier ook en dat is dus ook geen optie. Eigen huis is de optie!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En je vriend dan?
Maar je kan toch wel met vlees koken daar? Hoeft niet te betekenen dat zij er ook van moeten eten.
Die zijn lekker! Maar blijven in je kiezen plakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze meegenomen toen ik net de supermarkt was. Jummie
Sorry, maar dat gaat mij eigenlijk weer net iets te ver.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee mag niet hehe, lang verhaal. Maar mijn vriend woont hier ook en dat is dus ook geen optie. Eigen huis is de optie!
Whut hoezo zou je niet mogen koken waar je zin in hebt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee mag niet hehe, lang verhaal. Maar mijn vriend woont hier ook en dat is dus ook geen optie. Eigen huis is de optie!
Zijn die vrienden ook de gene die wel eens demonstreren bij die kleding zaak vlakbij de blokker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sambal bij een happy end, lijkt me niet prettig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt wel sambal bij.
Zou dat prikken denk jequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sambal bij een happy end, lijkt me niet prettig.
Misschien, maar ik kick niet echt op penispijn en zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geen idee, probeer het eens.
Ik heb wel eens verhalen gehoord over blowjobs en scherp eten, dat schijnt niet fijn te zijn.quote:
Het ligt er maar net aan waar je van houdt. Ik zou geen sambal op mn dop hoeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens verhalen gehoord over blowjobs en scherp eten, dat schijnt niet fijn te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |