evenmin voor mijn 'minderen-carriere'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit topic is niet bevorderlijk geweest voor mijn stopcarriere nee
Misschien wel ja, maar heb vaker een smoke pauze ingelast.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
wat nou??
En ik zou niet zeggen dat je echt gaat stoppen. Ik zou gewoon niet blowen als je daar geen zin in hebt of als je 't stom vind om de enige te zijn. Maar als je echt zegt dat je stopt dan voel je je zo schuldig als je er toch weer eens eentje op steekt. En je voelt je juist tof als je gewoon maar 1x in de maand blowt ipv meerdere keren per week
Haha ja inderdaad, maar ik hen daar wel voor aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of ze het volhouden.
Ik heb het al eens een jaar en een half jaar vol gehoudenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zeker een aanrader om te doen. Met vrienden stoppen is erg makkelijk en ik neem aan dat je onder stoppen niet verstaat dat je het in het weekend ook niet doet. Heb het ongeveer 1.5 maand volgehouden met wekelijks blowen alleen deze week ben ik weer een beetje over de streep gegaan
Sorry dushi.quote:
Bij mijn smokersgroepje ging de stoppoging niet zo goed. Zelf was ik er geen voorstander van (want zij doelden wel op helemaal stoppen en ik zag daar geen reden toe) en nu smoke ik minder dan de meesten van hun.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zeker een aanrader om te doen. Met vrienden stoppen is erg makkelijk en ik neem aan dat je onder stoppen niet verstaat dat je het in het weekend ook niet doet. Heb het ongeveer 1.5 maand volgehouden met wekelijks blowen alleen deze week ben ik weer een beetje over de streep gegaan
Hahaha jullie hebben mij nog nooit gezienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef Monopoly het volgende:
Zoals ik gisteren al zei: Op de stonermeet ga ik er ook gewoon ééntje roken. Op het gemak, niet zo'n sterke want dan ben ik zo nokkie denk ik![]()
Gewoon chill met chille mensen.
Haha dat wordt echt wat zeg, die meetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef Monopoly het volgende:
Zoals ik gisteren al zei: Op de stonermeet ga ik er ook gewoon ééntje roken. Op het gemak, niet zo'n sterke want dan ben ik zo nokkie denk ik![]()
Gewoon chill met chille mensen.
Ik geloof dat er ook niemand zat die nuchter wasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha jullie hebben mij nog nooit gezien
Wilde gister in Chat mijn webcam aanzetten maar omdat niemand me begroette
( ik was poepaanjekeutel)
ging ik maar weg.
Dan moet je ook gewoon met je username inloggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha jullie hebben mij nog nooit gezien
Wilde gister in Chat mijn webcam aanzetten maar omdat niemand me begroette
( ik was poepaanjekeutel)
ging ik maar weg.
Ik snapte de flikker van die gastquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geloof dat er ook niemand zat die nuchter was
Die maat van Murdera spande wel de kroon, die was echt van het paadje af
Geen idee meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon met je username inloggen![]()
hoe laat kwam je online dan? Heb geen poepaanjekeutel gezien
Alleen aan de xtcquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:47 schreef Monopoly het volgende:
Overigens een heel fijn mixje voor de hardstyle liefhebbers onder ons!
ja ik had je een dm gestuurd geloof ik (zal wel niet de enige zijn geweest), weet eigenlijk ook niet precies meer wanneer ik ben gekomen en weggegaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geen idee meer
Maar ik had een DM met link en kwam directwhahaa
Maar goed, volgende keer kom ik binnen met GLP88 haha
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geloof dat er ook niemand zat die nuchter was
Die maat van Murdera spande wel de kroon, die was echt van het paadje af
kaal met een meloenhoofdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Trouwens FOK!kers, hoe denken jullie dat ik eruit zie?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik associeer UI's altijd met het uiterlijk van een userquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Heb je mijn FB gevonden ofzo ?!
[..]
Ja dat komt wel in de richting![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |