gewoon binnenstebuiten draaien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brede vloeIk vind dat nooit fijn, hou je zoveel papier over
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:51 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Die shit moet gerookt worden! vanavond ook weer lekkere haze roken.
Ik draai ommetjes, dus de overtollige vloei scheur ik eraf. Als je een ommetje draait met smalle vloei( in ieder geval een wietjoint, die zijn dikker)kom ik vaak niet uit bij de bovenkant. Of ik moet hem helemaal dichtknijpen, maar dan heb je een verstopping te pakken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brede vloeIk vind dat nooit fijn, hou je zoveel papier over
Why not? Rookt zoveel malen beterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ja, ik draai dus niet meer inside out
Oh dunno ik kreeg hem nooit goed gelijkmatig gerold, maar nu ik shag heb kan ik dat eigenlijk wel doen, rolt veel makkelijkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Why not? Rookt zoveel malen beter
Snap ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maarja heb van de week wel genoeg gewerkt vind ik. Heb liever vrijheid maarja..
Met shag wordt het risico dat ie gaat hangen wel groter. Maar als je je tipje er een beetje uit laat en helemaal op het einde er weer induwt komt dat eigenlijk nooit voor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dunno ik kreeg hem nooit goed gelijkmatig gerold, maar nu ik shag heb kan ik dat eigenlijk wel doen, rolt veel makkelijker
Ah naja, volgende joint ff proberen danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Met shag wordt het risico dat ie gaat hangen wel groter. Maar als je je tipje er een beetje uit laat en helemaal op het einde er weer induwt komt dat eigenlijk nooit voor.
Shag rol je zo in vorm, dus een ommetje met shag moet geen probleem zijn. Ik geef de voorkeur aan sigaretten maar soms is een jointje met shag zo verkeerd nog nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dunno ik kreeg hem nooit goed gelijkmatig gerold, maar nu ik shag heb kan ik dat eigenlijk wel doen, rolt veel makkelijker
Dat laatste kun je eigenlijk alleen met shag doen(of je moet erg los draaien met losse tabak)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Met shag wordt het risico dat ie gaat hangen wel groter. Maar als je je tipje er een beetje uit laat en helemaal op het einde er weer induwt komt dat eigenlijk nooit voor.
O ik draai bijna altijd met sigarettentabak, maar heb daar nooit problemen mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Shag rol je zo in vorm, dus een ommetje met shag moet geen probleem zijn. Ik geef de voorkeur aan sigaretten maar soms is een jointje met shag zo verkeerd nog niet
[..]
Dat laatste kun je eigenlijk alleen met shag doen(of je moet erg los draaien met losse tabak)
Ik draai mijn jointjes redelijk strak, ik laat de tip juist uitsteken. Als ik die erin druk dan hijst 'ie niet meer en krijg je teer en andere nasty ass zooi op je lip.
Ja niet als je zo te laat bent dusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:23 schreef Piye het volgende:
Dat heb je dan toch goed gedaan als je een kwartier nadat je opstond al op je werk was. Ik sta minstens een half uur in de badkamer.
Ik had een paar bier op jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lekkere kletskous
En Hork is gabber
Goed bezig.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja niet als je zo te laat bent dus
Het is voor mij 2/3 minuutjes fietsen, heb alleen ff snel mascara op gedaan en m'n haar gekamd en kleren aan gedaan
Ik was niet thuis.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
-1 trouwens voor alle hommo's die gister de tinychat hebben gemist
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:40 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
hehe stoner onzin is best onzin
Wel brede vloe idd, maar he, het rooktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn collage dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou wel moetenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ja, ik draai dus niet meer inside out
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
-1 trouwens voor alle hommo's die gister de tinychat hebben gemist
Ook wel tof dat op een gegeven moment gewoon 12 mensen de cam aan hadden, dan heb je er ook sneller skit aan om 'm zelf aan te doenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had een paar bier op ja
Hork is ook gewoon tof. Al vaak gemeet. Altijd lachen met hem.
hommoquote:
wat nouquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ghe ghe
Zovershow
[..]
Wel brede vloe idd, maar he, het rookt
[..]
Zou wel moeten![]()
[..]
Edit:
Ik overweeg om te stoppen.
Opeens mijn hele smoke-crew is gestopt.
Dan ben ik zo nog de enige van 6 man die er 1 op steekt
Geen zin om de junk van 't groepje te zijn.
Het is nog maar de vraag of ze het volhouden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Edit:
Niet gek doen a mattie.quote:
Zeker een aanrader om te doen. Met vrienden stoppen is erg makkelijk en ik neem aan dat je onder stoppen niet verstaat dat je het in het weekend ook niet doet. Heb het ongeveer 1.5 maand volgehouden met wekelijks blowen alleen deze week ben ik weer een beetje over de streep gegaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Edit:
Noem je mij nou a mattie?????quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of ze het volhouden.
[..]
Niet gek doen a mattie.
Haha ja en al een keer eerder toen je toe gaf aan de peer-pressure van dit topicquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zeker een aanrader om te doen. Met vrienden stoppen is erg makkelijk en ik neem aan dat je onder stoppen niet verstaat dat je het in het weekend ook niet doet. Heb het ongeveer 1.5 maand volgehouden met wekelijks blowen alleen deze week ben ik weer een beetje over de streep gegaan
dit topic is niet bevorderlijk geweest voor mijn stopcarriere neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja en al een keer eerder toen je toe gaf aan de peer-pressure van dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |