Aawwwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:05 schreef Pagan het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)er-bijzondere-wijze/
Ja en moet je voorstellen dat ik bovengemiddeld gevoelig ben voor geluiden (plotseling, of gewoon druk geschreeuw en dergelijke) en daardoor eerder moe en zo ben..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou het steeds korter vol met kinderen de laatste tijd
![]()
Vorige week zaterdag toen we thuis kwamen van bij mijn ouders wilde Thessa bij mij blijven slapen, ik moest bijna huilen van het idee alleen al
Andijvie of witte bonen in tomatensaus. Denk dat ik voor de witte bonen ga met speklapjes en aardappels.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
What's cookin' y'all?
Ik ben bezig met de andijviestampot, misschien wel een paar jaar niet gemaakt, zin aan
Bami vanavondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
What's cookin' y'all?
Ik ben bezig met de andijviestampot, misschien wel een paar jaar niet gemaakt, zin aan
quote:
Woon jij niet meer bij je ouders dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Miniem het volgende:
Eigenlijk helemaal geen zin om te eten en koken, voel me echt misselijk
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef indaha het volgende:
Wij eten tortellini met geroosterde groenten en roomkaas en mijn man kookt dus ik hoef alleen maar aan te vallen
[..]![]()
Ik vind het altijd heel gezellig als ons petekindkomt logeren , maar als ze weer naar huis is geniet ik ook weer van de rust
Mijn ouders zijn wel eens een aantal dagen weg, dan kook ik voor mezelf.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woon jij niet meer bij je ouders dan?
Grote jongen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel eens een aantal dagen weg, dan kook ik voor mezelf.
Ja maar die van ons is al 12, die slaapt al uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind logeren echt overrated. Dat mag ze wel weer als ze iets later op is dan fucking 6 uur
Gyros-Rijstpannetje uit zo'n vriesdiepzal van den Liedelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
What's cookin' y'all?
Oh dat klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef indaha het volgende:
Wij eten tortellini met geroosterde groenten en roomkaas en mijn man kookt dus ik hoef alleen maar aan te vallen
Witte bonenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Andijvie of witte bonen in tomatensaus. Denk dat ik voor de witte bonen ga met speklapjes en aardappels.
Ik moest die boxen even googlen, tof ideequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef Strega het volgende:
Leuke opberg kast Oh-Oh, kan je echt echt heerlijk veel in kwijt.![]()
Ik ben druk bezig met al mijn "Truly yours" boxen. Maak er een ladensysteem van voor allerlei zwervende kleine dingen. Stempeldoos, porselein en andere stiften enz. enz. Leuk werk ook, de dozen bekleden, beplakken, etiketteren enz.
en het wordt ook al donkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of je weet dat het overdag is.
Maar het is net 2 minuten avond
Ja, dan kijk je even niet op de klok, en hup, zo een paar uur verder!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest die boxen even googlen, tof ideeEn dozen bekleden, zeker leuk om te doen.
Ik ben ook nog druk aan het rommelen en organiseren. Ik hou er zo van. Alles mooi maken en opruimen.
Ja! Vliegt de tijd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dan kijk je even niet op de klok, en hup, zo een paar uur verder!
Ik heb geen idee wat je bedoelt, zijn er verschillende inboxen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gooi de vraag er gewoon nog een keer in.
Voor de mensen met FB hier, zien jullie de berichtjes in de inbox bij 'overige' (van mensen die nog niet in je vriendenlijst staan) ook wel eens over het hoofd, of heb ik een instelling verkeerd staan dat ik een melding zou moeten krijgen?
Ja ik snap dat het zo klinktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt, zijn er verschillende inboxen?
Ja, die icoontjes, ik kende deze dus ook niet, en dus zie ik ook niks daar. Goed om te weten dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef Barbaaf het volgende:
Ah, ik moest even zoeken waar dat zat, ik klik altijd op die icoontjes. En idd.., ongelezen berichten. Eentje, van woensdag.
Ah, that explains. Handigquote:Berichten van andere mensen worden in de Map Overige geplaatst en hierover krijg je geen meldingen.
Woeiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Mijn kast is in het echt nog awesomer dan op de fotos, wat een gouden vondst!
Wat goed! Het leek op de foto al zo'n kast met een goed systeem, altijd fijn dat het geen tegenvaller is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Hij is superhoog, bijna tot aan het plafond, en stevig dik hout en ook breder dan ik dacht. Griek komt zo, we moeten hem even in elkaar zetten, maar het is zo een heel handig Lundia achtig systeem.
Nee is gelakt hoor!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:10 schreef Pagan het volgende:
Voor de kast. Is het gelakt of onbehandeld hout? In het laatste geval, zet je hem nog in de was voor hij in elkaar gemept wordt door een Griek?
Dat soort sites moeten een stille dood sterven, als je alleen met facebook in kan loggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:47 schreef Pagan het volgende:
Er staat op http://nl.scribd.com een rapport dat ik wil hebben, alleen, om het te mogen downloaden moet je inloggen met FB.
Klopt, langzaam en pijnlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat soort sites moeten een stille dood sterven, als je alleen met facebook in kan loggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Pagan op 16-02-2013 16:36:06 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Hij is binnen. Thanx!!!quote:
Dasty is inderdaad echt goed spul en dat voor die prijs, daar kunnen 020 en dergelijke veel van lerenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Mogge!
Beterschap oh-oh!
Ik heb alleen het laatste kwartier gezien ongeveer. En daarna Katja Schuurman bij '24 uur met...'. Dat blijft ook een verkapte borderliner, damn wat een druktemaker
Ik heb gister Dasty van Wibra ontdekt, ik knal sinds gisteravond door het huis met het schoonmakenVandaag lekker verder aan de poetserette, man wat gaat het snel met een beter schoonmaakmiddel.
![]()
Dat had ik wel voor de verhuizing willen hebben, als je je gasfornuis weghaalt en dan tegels moet boenen waar het fornuis jaren tegenaan heeft gezeten. Dit scheelt echt veel tijdquote:Op zondag 17 februari 2013 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dasty is inderdaad echt goed spul en dat voor die prijs, daar kunnen 020 en dergelijke veel van leren
En in de beursquote:Op zondag 17 februari 2013 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat had ik wel voor de verhuizing willen hebben, als je je gasfornuis weghaalt en dan tegels moet boenen waar het fornuis jaren tegenaan heeft gezeten. Dit scheelt echt veel tijd
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:47 schreef Pagan het volgende:
Cute! Lijkt op de honden en de kaalvias.
Aw, wat kleinquote:
Pffff Hoe kom je daar nu bijquote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Waaaarom moeten mannen altijd zo kermen en steunen als ze iets doen?
Omdat je wel moet weten dat ze druk! bezig! zijn!quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Waaaarom moeten mannen altijd zo kermen en steunen als ze iets doen?
Dat!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben altijd zoooo blij als ik een verse kast mag inrichten <3
Nappiequote:
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:27 schreef oh-oh het volgende:
David heeft zitting in den Bosch, als ie tijd heeft haalt ie bollen voor me zei die
Ja, ik zit er precies zo bij. Maar dan ook echt. Valt me mee.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, weer fris en fruitig na je wilde weekend?
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, zit er al iets in je HUGE kast, of ben je nog lekker aan het luchten?
Om over de hartelijke assistentes nog maar te zwijgenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik stond net in de wacht bij de ha, na een half uur heb ik het opgegeven, je zou bijna beter zijn in de tussentijd
Dat is ook meestal zo, zit er een leuke lieve, en 1 hyenaquote:Op maandag 18 februari 2013 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee, wij hebben een hele leuke assistente, de andere is stom, maar de leuke heeft het antwoordapparaat ingesproken, dat scheelt al
Hah, elke keer denk ik weer 'wat, is hij daar niet goed in, hoe kan dat nou'. Ik zie jou nog steeds als zo'n sport-en-knutselsmurf, die overal goed in isquote:Op maandag 18 februari 2013 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik zit er precies zo bij. Maar dan ook echt. Valt me mee.Zaterdagmorgen dus die kater, zaterdagavond weinig gedronken daardoor bij het poolen. (kan ik echt geen drol van) Het werd desondanks wel een latertje. Zondag lekker bij kunnen komen. Veel Ligretto gespeeld met zus, tof kaartspel.
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb van die honing rings gekocht, oh-oh, dank voor het idee
Jaquote:
Natuurtalent heb ik hier niet voor, maar ik heb dit spel simpelweg veel te weinig gespeeld in mijn leven. En dat zal zo blijven.Dus ik zal er nooit goed in zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hah, elke keer denk ik weer 'wat, is hij daar niet goed in, hoe kan dat nou'. Ik zie jou nog steeds als zo'n sport-en-knutselsmurf, die overal goed in is
Nee, ik denk veel verder dan sporten! Klussen, koken, handyman, tuinieren, ik zie je overal met zo'n schroevendraaier achter je oor lopenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Natuurtalent heb ik hier niet voor, maar ik heb dit spel simpelweg veel te weinig gespeeld in mijn leven. En dat zal zo blijven.Dus ik zal er nooit goed in zijn.
Verder denk je niet verkeerd, ik kan met veel sporten best wel wat. Geen hoog niveau, maar nooit zo'n gefaal als bij bijvoorbeeld poolen.
Hahahahaha Pis is op Duz!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik denk veel verder dan sporten! Klussen, koken, handyman, tuinieren, ik zie je overal met zo'n schroevendraaier achter je oor lopen
Lekkerrrr. De echte!quote:Op maandag 18 februari 2013 10:27 schreef oh-oh het volgende:
David heeft zitting in den Bosch, als ie tijd heeft haalt ie bollen voor me zei die
Dit ben ik niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik denk veel verder dan sporten! Klussen, koken, handyman, tuinieren, ik zie je overal met zo'n schroevendraaier achter je oor lopen
Ik denk dat je vanaf je dertigste ineens gaat bloeienquote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit ben ik niet.Ik kan helemaal niets op klusgebied, koken is ook niet best. Tuinieren doe ik nooit.
Oh ziet het echt beter.
Ja maar die zie ik dan niet zo snel als sporty spice, bij vaduschk welquote:
Niet op dat vlak. Onmogelijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je vanaf je dertigste ineens gaat bloeien
Davids? Wat denk je van Reiziger? Die heeft ook zo'n octaaf extra op de onderkant van het gezichtquote:
Octaaf extra.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Davids? Wat denk je van Reiziger? Die heeft ook zo'n octaaf extra op de onderkant van het gezicht
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Davids? Wat denk je van Reiziger? Die heeft ook zo'n octaaf extra op de onderkant van het gezicht
Als je je uit wilt sloven zou ik naar de sportschool gaan, als je voor jezelf wilt sporten iets van hardlopen? Als je dat drie keer op gympen doet om te kijken of je het leuk vindt ga je vast niet dood, daarna wel even degelijke schoenen aanschaffenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef Miniem het volgende:
Lutte, welke sport past bij mij?![]()
Ik moet mijn energie er in kwijt kunnen en me een beetje uit kunnen sloven![]()
Maar geen dure uitrusting. (lees racefiets o.i.d.)
Nee, het gaat meer om met andere mensen te sporten.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je je uit wilt sloven zou ik naar de sportschool gaan, als je voor jezelf wilt sporten iets van hardlopen? Als je dat drie keer op gympen doet om te kijken of je het leuk vindt ga je vast niet dood, daarna wel even degelijke schoenen aanschaffen
Badminton, lekker luchtig en toch snel kunnen reagerenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, het gaat meer om met andere mensen te sporten.
Ik moest meteen aan Steve Urkel denken:quote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh het is een dubbele foto, ik wilde alleen de onderste
www.lexa.nlquote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef Miniem het volgende:
Lutte, welke sport past bij mij?![]()
Ik moet mijn energie er in kwijt kunnen en me een beetje uit kunnen sloven![]()
Maar geen dure uitrusting. (lees racefiets o.i.d.)
Vind ik wel tof om op de camping te doen maar niet als sportquote:Op maandag 18 februari 2013 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Badminton, lekker luchtig en toch snel kunnen reagerenAlleen of als duo.
Denk dat het hardlopen gaat wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht ook direct aan badminton. Maar atletiek heb je ook leuke groepen.
Denk dat ik van sporten juist meer energie krijg.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je post altijd dat je moe bent en zo, welke energie?
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Molukkers in retro Adidaskleding is echt te baas.
Zorg dat je dan goede schoenen hebt. De rest maakt niet zoveel uit. Bij de Hema heb je goede hardloopsokken.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Badminton kicks ass, wij deden dat vroegah in de jaren 80 met het hele gezin, in adidas retro kleding, op zaterdag ochtend, met alle andere Molukkers
Woeh, wat liggen we lekker op 1 lijnquote:Op maandag 18 februari 2013 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht ook direct aan badminton. Maar atletiek heb je ook leuke groepen.
Haha, die zin is leukquote:Op maandag 18 februari 2013 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zorg dat je dan goede schoenen hebt. De rest maakt niet zoveel uit. Bij de Hema heb je goede hardloopsokken.
Leesbrillen verkoopt de hema ookquote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, die zin is leukGoeie schoenen nodig, maar ga naar de Hema
Idd goeie schoenen!!
Ja ik was 'voor sokken' vergetenquote:
Je zei energie kwijt kunnen en uitsloven, dan denk ik niet direct aan lekker keuvelen in een derderangs bierteam.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hmm nee inderdaad, dan ga je naar het dure 'triatlon-segment'.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik baal wel dat er weinig goede hardloopschoenen voor een schappelijke prijs zonder veters te vinden zijn....
Ik ben ze in ieder geval nog niet tegen gekomen in mijn maat (42/43)
Ja inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, die zin is leukGoeie schoenen nodig, maar ga naar de Hema voor sokken
Idd goeie schoenen!!
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Ik hoop dat de Hema een gratis rookworst voor me heeft vanwege deze reclame.
Is idd jammer dat het duur is, Bos!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik baal wel dat er weinig goede hardloopschoenen voor een schappelijke prijs zonder veters te vinden zijn....
Ik ben ze in ieder geval nog niet tegen gekomen in mijn maat (42/43)
Werken doe ik al genoegquote:Op maandag 18 februari 2013 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je zei energie kwijt kunnen en uitsloven, dan denk ik niet direct aan lekker keuvelen in een derderangs bierteam.
Kun je niet beter vrijwilligerswerk gaan doen in een zkh of bejaardentehuis of zo? Komt weer mooi weer aan, lekker de mensen achter de geraniums uittrekken
Wandelclubje is zeker te suf voor leeftijdsgenoten?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Werken doe ik al genoeg
Gaat meer om leeftijdsgenoten ontmoeten en miss eea te bereiken.
Zou het?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wandelclubje is zeker te suf voor leeftijdsgenoten?
koken niet best? Hoe.doe je t dan.met.je eten?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit ben ik niet.Ik kan helemaal niets op klusgebied, koken is ook niet best. Tuinieren doe ik nooit.
Oh ziet het echt beter.
badminton.is idd leuk. lekker snel.en.erg goed.voor.je conditiequote:Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Badminton kicks ass, wij deden dat vroegah in de jaren 80 met het hele gezin, in adidas retro kleding, op zaterdag ochtend, met alle andere Molukkers
Tja dan wordt het moeilijk hèquote:
Juist wel in vereningingsverbandquote:Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja dan wordt het moeilijk hèJe wilt mensen leren kennen, maar niet in verenigingsverband dus dan moet je al gauw zelf wat opzetten maar daar moet je eerst mensen voor kennen. Daarnaast ben je als je echt sport druk zat met andere zaken dan het socializen en zie je er meestal ook niet al te sjofel uit
maar wat wil je? balsporten? Duursporten?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Juist wel in vereningingsverband
Jammer dat het alleen behoorlijk wat geld kost.
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Juist wel in vereningingsverband
Jammer dat het alleen behoorlijk wat geld kost.
Dat verkeerd gelezenquote:
korfbal is gemengd handbal nietquote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Dat verkeerd gelezen
Handbal is gemengd toch? Of was dat korfbal? Of allebei? Nou ja kan me van beide wel voorstellen dat je anders geen team volkrijgt
Sorry sorry
Heb niet van een sportkaart op school gehoord, zal er dan ook niet zijn wss.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef Lutte het volgende:
Wat doe jij nu met school? Hier is een sportkaart namelijk een euro of negentig en dan kun je een jaar lang fitnessen en dergelijke, iedere zoveel weken inschrijven voor een cursus (dus veel verschillende dingen doen en mensen leren kennen) en omdat je die sportkaart hebt zijn de kosten voor een vereniging niet hoog.
Ik zou het echt in een andere hoek zoeken danquote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef Miniem het volgende:
Ik weet geen eens of ik het wel wil![]()
Werdt me alleen aangeraden en opzich lijkt het me wel tof.
Maar ik kan weinig bedenken wat me echt ligt.
Waar heb je gelezen dat het gemengd moet zijn?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef gomi het volgende:
Maar je zou dus graag willen sporten. maar t moet wel.gemengd zijn?
omdst t ineens.ging over of handbal of korfbal gemengd was.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat het gemengd moet zijn?
Nog eentjequote:Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef gomi het volgende:
[..]
badminton.is idd leuk. lekker snel.en.erg goed.voor.je conditie
Ga daar eens snel zitten. Beantwoord ik die debiele laatste vraag gewoon!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom bel ik jou ook voor sportvragen met Lotto weekend miljonairs
ja vind t echt een.leuke.sport. op mo.hadden.we elk jaar ook een toernooi. Voor.alle brugklassers. 2e klassers en.zo voor alle jaren.quote:
Remix?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoorde net pas voor het eerst de remix van Os zijn liedje
Ja ik zag op youtube de clip van Britney.quote:
quote:
Die is tof, en die honden op het eindquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, deze moet je ff zien, die is dooooooooope![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Chef Bos! Dat ziet er lekker uit, ik krijg meteen trek
je bent lekker bezig hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen komt er een begeleidster eten, dan komen mijn "befaamde" kokos-gehaktballetjes op tafel...
Ja, ik ben helemaal over.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
je bent lekker bezig he
ben je nu btw al helemaal verhuisd?
en hoe bevalt t?
nice, is t eigenlijk voor t eerst dat je echt een eigen plek hebt? dus echt een eigen woning en niet gedeeldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal over.![]()
Het bevalt wel goed, ik heb vandaag zelfs voor het eerst zelfstandig zonder begeleiding de kamer gestofzuigd![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
nice, is t eigenlijk voor t eerst dat je echt een eigen plek hebt? dus echt een eigen woning en niet gedeeld
Oh Wow, wat leuk!quote:
Joahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja, ik was volledig afgekeurd, maar dat was na de 1e operatie, toen er nog aan herstel gedacht werd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou het positief oppakken Strega, ik neem aan dat je niks anders verwachtte zelf en dat je blij bent dat het achter de rug is? Ik dacht dat je ook al volledig afgekeurd was trouwens?
Wat een mini's. En die bekjes zo wijd open. En die kleine sprietjes die veren moeten worden....quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap wat je met dubbel bedoeld hoor![]()
Kijk, ze doen het nog!
Hoe is het met de Kaviaren?quote:
WOWquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:32 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, ze doen het nog!
Vind ze ook tof, vooral de CW mint met zwart.quote:
Welke maat heb je?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh nice! Ik zoek kekke zwarte hoge sneakers
Iddquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef oh-oh het volgende:
http://www.go-britain.nl/(...)al-black-purple.html
Die zijn dope!
Ook maar een tientje, daar schuilt altijd het gevaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
H&M heeft net weer spullen aangevuld, de simpele 'sneakers' die ik afgelopen zomer in het wit had.Ik bestel pas als we ergens in Maart zitten
Ik wil ze alle kleuren, ze kosten ook maar een tientje.
Try it, je kan ze ook weer terugbrengen naar een lokale store.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Hmmmm, ik hou meer van die dikke modellen,maar voor dat geld zijn ze best ok eigenlijk
Ik koop heel weinig schoenen, ik vind weinig leuk, dus met deze ben ik in mijn sas. Hoef ik ook niet meer te zoeken in de stad.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ook maar een tientje, daar schuilt altijd het gevaar![]()
Dat denk ik ook altijd, daar niet van
Ik moet altijd aan Badedas denken als je dat zegtquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik koop heel weinig schoenen, ik vind weinig leuk, dus met deze ben ik in mijn sas. Hoef ik ook niet meer te zoeken in de stad.
Die bekkiesquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:32 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, ze doen het nog!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:49 schreef opruimertje het volgende:
Laat ik nou net een paar nieuwe sneakers verkopen!! hahaha..
V&A / [TK] Splinternieuwe blauwe Nikes maat 44 Nike
Ik baal dat ik geen goeie macrolens hebquote:
Ik heb slechts maat 42 met afhankelijk van de schoen een maat kleiner/groterquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef opruimertje het volgende:
Hahaha waarom hebben zoveel mensen van die grote potuhh
Dan ben jij een uitzondering..quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb slechts maat 42 met afhankelijk van de schoen een maat kleiner/groter
Ja als je iets echt mooi vindt, dan is dat idd het tofst. Maar dat zijn dan ook echt sneakers en een merk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop ook graag echte sneakers, je doet er ook heerlijk lang mee, zeker als je meerdere paren hebt
Dat zou idd. gaaf zijn. Welke lenzen had je wel? Misschien is er iets te doen met een goedkope tussenring?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik baal dat ik geen goeie macrolens heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |