Dat!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben altijd zoooo blij als ik een verse kast mag inrichten <3
Nappiequote:
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:27 schreef oh-oh het volgende:
David heeft zitting in den Bosch, als ie tijd heeft haalt ie bollen voor me zei die
Ja, ik zit er precies zo bij. Maar dan ook echt. Valt me mee.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, weer fris en fruitig na je wilde weekend?
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, zit er al iets in je HUGE kast, of ben je nog lekker aan het luchten?
Om over de hartelijke assistentes nog maar te zwijgenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik stond net in de wacht bij de ha, na een half uur heb ik het opgegeven, je zou bijna beter zijn in de tussentijd
Dat is ook meestal zo, zit er een leuke lieve, en 1 hyenaquote:Op maandag 18 februari 2013 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee, wij hebben een hele leuke assistente, de andere is stom, maar de leuke heeft het antwoordapparaat ingesproken, dat scheelt al
Hah, elke keer denk ik weer 'wat, is hij daar niet goed in, hoe kan dat nou'. Ik zie jou nog steeds als zo'n sport-en-knutselsmurf, die overal goed in isquote:Op maandag 18 februari 2013 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik zit er precies zo bij. Maar dan ook echt. Valt me mee.Zaterdagmorgen dus die kater, zaterdagavond weinig gedronken daardoor bij het poolen. (kan ik echt geen drol van) Het werd desondanks wel een latertje. Zondag lekker bij kunnen komen. Veel Ligretto gespeeld met zus, tof kaartspel.
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb van die honing rings gekocht, oh-oh, dank voor het idee
Jaquote:
Natuurtalent heb ik hier niet voor, maar ik heb dit spel simpelweg veel te weinig gespeeld in mijn leven. En dat zal zo blijven.Dus ik zal er nooit goed in zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hah, elke keer denk ik weer 'wat, is hij daar niet goed in, hoe kan dat nou'. Ik zie jou nog steeds als zo'n sport-en-knutselsmurf, die overal goed in is
Nee, ik denk veel verder dan sporten! Klussen, koken, handyman, tuinieren, ik zie je overal met zo'n schroevendraaier achter je oor lopenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Natuurtalent heb ik hier niet voor, maar ik heb dit spel simpelweg veel te weinig gespeeld in mijn leven. En dat zal zo blijven.Dus ik zal er nooit goed in zijn.
Verder denk je niet verkeerd, ik kan met veel sporten best wel wat. Geen hoog niveau, maar nooit zo'n gefaal als bij bijvoorbeeld poolen.
Hahahahaha Pis is op Duz!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik denk veel verder dan sporten! Klussen, koken, handyman, tuinieren, ik zie je overal met zo'n schroevendraaier achter je oor lopen
Lekkerrrr. De echte!quote:Op maandag 18 februari 2013 10:27 schreef oh-oh het volgende:
David heeft zitting in den Bosch, als ie tijd heeft haalt ie bollen voor me zei die
Dit ben ik niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik denk veel verder dan sporten! Klussen, koken, handyman, tuinieren, ik zie je overal met zo'n schroevendraaier achter je oor lopen
Ik denk dat je vanaf je dertigste ineens gaat bloeienquote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit ben ik niet.Ik kan helemaal niets op klusgebied, koken is ook niet best. Tuinieren doe ik nooit.
Oh ziet het echt beter.
Ja maar die zie ik dan niet zo snel als sporty spice, bij vaduschk welquote:
Niet op dat vlak. Onmogelijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je vanaf je dertigste ineens gaat bloeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |