Davids? Wat denk je van Reiziger? Die heeft ook zo'n octaaf extra op de onderkant van het gezichtquote:
Octaaf extra.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Davids? Wat denk je van Reiziger? Die heeft ook zo'n octaaf extra op de onderkant van het gezicht
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Davids? Wat denk je van Reiziger? Die heeft ook zo'n octaaf extra op de onderkant van het gezicht
Als je je uit wilt sloven zou ik naar de sportschool gaan, als je voor jezelf wilt sporten iets van hardlopen? Als je dat drie keer op gympen doet om te kijken of je het leuk vindt ga je vast niet dood, daarna wel even degelijke schoenen aanschaffenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef Miniem het volgende:
Lutte, welke sport past bij mij?![]()
Ik moet mijn energie er in kwijt kunnen en me een beetje uit kunnen sloven![]()
Maar geen dure uitrusting. (lees racefiets o.i.d.)
Nee, het gaat meer om met andere mensen te sporten.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je je uit wilt sloven zou ik naar de sportschool gaan, als je voor jezelf wilt sporten iets van hardlopen? Als je dat drie keer op gympen doet om te kijken of je het leuk vindt ga je vast niet dood, daarna wel even degelijke schoenen aanschaffen
Badminton, lekker luchtig en toch snel kunnen reagerenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, het gaat meer om met andere mensen te sporten.
Ik moest meteen aan Steve Urkel denken:quote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh het is een dubbele foto, ik wilde alleen de onderste
www.lexa.nlquote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, het gaat meer om met andere mensen te sporten.
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef Miniem het volgende:
Lutte, welke sport past bij mij?![]()
Ik moet mijn energie er in kwijt kunnen en me een beetje uit kunnen sloven![]()
Maar geen dure uitrusting. (lees racefiets o.i.d.)
Vind ik wel tof om op de camping te doen maar niet als sportquote:Op maandag 18 februari 2013 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Badminton, lekker luchtig en toch snel kunnen reagerenAlleen of als duo.
Denk dat het hardlopen gaat wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht ook direct aan badminton. Maar atletiek heb je ook leuke groepen.
Denk dat ik van sporten juist meer energie krijg.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je post altijd dat je moe bent en zo, welke energie?
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Molukkers in retro Adidaskleding is echt te baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |