Davids? Wat denk je van Reiziger? Die heeft ook zo'n octaaf extra op de onderkant van het gezichtquote:
Octaaf extra.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Davids? Wat denk je van Reiziger? Die heeft ook zo'n octaaf extra op de onderkant van het gezicht
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Davids? Wat denk je van Reiziger? Die heeft ook zo'n octaaf extra op de onderkant van het gezicht
Als je je uit wilt sloven zou ik naar de sportschool gaan, als je voor jezelf wilt sporten iets van hardlopen? Als je dat drie keer op gympen doet om te kijken of je het leuk vindt ga je vast niet dood, daarna wel even degelijke schoenen aanschaffenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef Miniem het volgende:
Lutte, welke sport past bij mij?![]()
Ik moet mijn energie er in kwijt kunnen en me een beetje uit kunnen sloven![]()
Maar geen dure uitrusting. (lees racefiets o.i.d.)
Nee, het gaat meer om met andere mensen te sporten.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je je uit wilt sloven zou ik naar de sportschool gaan, als je voor jezelf wilt sporten iets van hardlopen? Als je dat drie keer op gympen doet om te kijken of je het leuk vindt ga je vast niet dood, daarna wel even degelijke schoenen aanschaffen
Badminton, lekker luchtig en toch snel kunnen reagerenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, het gaat meer om met andere mensen te sporten.
Ik moest meteen aan Steve Urkel denken:quote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh het is een dubbele foto, ik wilde alleen de onderste
www.lexa.nlquote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef Miniem het volgende:
Lutte, welke sport past bij mij?![]()
Ik moet mijn energie er in kwijt kunnen en me een beetje uit kunnen sloven![]()
Maar geen dure uitrusting. (lees racefiets o.i.d.)
Vind ik wel tof om op de camping te doen maar niet als sportquote:Op maandag 18 februari 2013 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Badminton, lekker luchtig en toch snel kunnen reagerenAlleen of als duo.
Denk dat het hardlopen gaat wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht ook direct aan badminton. Maar atletiek heb je ook leuke groepen.
Denk dat ik van sporten juist meer energie krijg.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je post altijd dat je moe bent en zo, welke energie?
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Molukkers in retro Adidaskleding is echt te baas.
Zorg dat je dan goede schoenen hebt. De rest maakt niet zoveel uit. Bij de Hema heb je goede hardloopsokken.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Badminton kicks ass, wij deden dat vroegah in de jaren 80 met het hele gezin, in adidas retro kleding, op zaterdag ochtend, met alle andere Molukkers
Woeh, wat liggen we lekker op 1 lijnquote:Op maandag 18 februari 2013 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht ook direct aan badminton. Maar atletiek heb je ook leuke groepen.
Haha, die zin is leukquote:Op maandag 18 februari 2013 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zorg dat je dan goede schoenen hebt. De rest maakt niet zoveel uit. Bij de Hema heb je goede hardloopsokken.
Leesbrillen verkoopt de hema ookquote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, die zin is leukGoeie schoenen nodig, maar ga naar de Hema
Idd goeie schoenen!!
Ja ik was 'voor sokken' vergetenquote:
Je zei energie kwijt kunnen en uitsloven, dan denk ik niet direct aan lekker keuvelen in een derderangs bierteam.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hmm nee inderdaad, dan ga je naar het dure 'triatlon-segment'.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik baal wel dat er weinig goede hardloopschoenen voor een schappelijke prijs zonder veters te vinden zijn....
Ik ben ze in ieder geval nog niet tegen gekomen in mijn maat (42/43)
Ja inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, die zin is leukGoeie schoenen nodig, maar ga naar de Hema voor sokken
Idd goeie schoenen!!
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Ik hoop dat de Hema een gratis rookworst voor me heeft vanwege deze reclame.
Is idd jammer dat het duur is, Bos!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik baal wel dat er weinig goede hardloopschoenen voor een schappelijke prijs zonder veters te vinden zijn....
Ik ben ze in ieder geval nog niet tegen gekomen in mijn maat (42/43)
Werken doe ik al genoegquote:Op maandag 18 februari 2013 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je zei energie kwijt kunnen en uitsloven, dan denk ik niet direct aan lekker keuvelen in een derderangs bierteam.
Kun je niet beter vrijwilligerswerk gaan doen in een zkh of bejaardentehuis of zo? Komt weer mooi weer aan, lekker de mensen achter de geraniums uittrekken
Wandelclubje is zeker te suf voor leeftijdsgenoten?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Werken doe ik al genoeg
Gaat meer om leeftijdsgenoten ontmoeten en miss eea te bereiken.
Zou het?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wandelclubje is zeker te suf voor leeftijdsgenoten?
koken niet best? Hoe.doe je t dan.met.je eten?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit ben ik niet.Ik kan helemaal niets op klusgebied, koken is ook niet best. Tuinieren doe ik nooit.
Oh ziet het echt beter.
badminton.is idd leuk. lekker snel.en.erg goed.voor.je conditiequote:Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Badminton kicks ass, wij deden dat vroegah in de jaren 80 met het hele gezin, in adidas retro kleding, op zaterdag ochtend, met alle andere Molukkers
Tja dan wordt het moeilijk hèquote:
Juist wel in vereningingsverbandquote:Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja dan wordt het moeilijk hèJe wilt mensen leren kennen, maar niet in verenigingsverband dus dan moet je al gauw zelf wat opzetten maar daar moet je eerst mensen voor kennen. Daarnaast ben je als je echt sport druk zat met andere zaken dan het socializen en zie je er meestal ook niet al te sjofel uit
maar wat wil je? balsporten? Duursporten?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Juist wel in vereningingsverband
Jammer dat het alleen behoorlijk wat geld kost.
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Juist wel in vereningingsverband
Jammer dat het alleen behoorlijk wat geld kost.
Dat verkeerd gelezenquote:
korfbal is gemengd handbal nietquote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Dat verkeerd gelezen
Handbal is gemengd toch? Of was dat korfbal? Of allebei? Nou ja kan me van beide wel voorstellen dat je anders geen team volkrijgt
Sorry sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |