Heb niet van een sportkaart op school gehoord, zal er dan ook niet zijn wss.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef Lutte het volgende:
Wat doe jij nu met school? Hier is een sportkaart namelijk een euro of negentig en dan kun je een jaar lang fitnessen en dergelijke, iedere zoveel weken inschrijven voor een cursus (dus veel verschillende dingen doen en mensen leren kennen) en omdat je die sportkaart hebt zijn de kosten voor een vereniging niet hoog.
Ik zou het echt in een andere hoek zoeken danquote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef Miniem het volgende:
Ik weet geen eens of ik het wel wil![]()
Werdt me alleen aangeraden en opzich lijkt het me wel tof.
Maar ik kan weinig bedenken wat me echt ligt.
Waar heb je gelezen dat het gemengd moet zijn?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef gomi het volgende:
Maar je zou dus graag willen sporten. maar t moet wel.gemengd zijn?
omdst t ineens.ging over of handbal of korfbal gemengd was.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat het gemengd moet zijn?
Nog eentjequote:Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef gomi het volgende:
[..]
badminton.is idd leuk. lekker snel.en.erg goed.voor.je conditie
Ga daar eens snel zitten. Beantwoord ik die debiele laatste vraag gewoon!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom bel ik jou ook voor sportvragen met Lotto weekend miljonairs
ja vind t echt een.leuke.sport. op mo.hadden.we elk jaar ook een toernooi. Voor.alle brugklassers. 2e klassers en.zo voor alle jaren.quote:
Remix?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoorde net pas voor het eerst de remix van Os zijn liedje
Ja ik zag op youtube de clip van Britney.quote:
quote:
Die is tof, en die honden op het eindquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, deze moet je ff zien, die is dooooooooope![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Chef Bos! Dat ziet er lekker uit, ik krijg meteen trek
je bent lekker bezig hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen komt er een begeleidster eten, dan komen mijn "befaamde" kokos-gehaktballetjes op tafel...
Ja, ik ben helemaal over.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
je bent lekker bezig he
ben je nu btw al helemaal verhuisd?
en hoe bevalt t?
nice, is t eigenlijk voor t eerst dat je echt een eigen plek hebt? dus echt een eigen woning en niet gedeeldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal over.![]()
Het bevalt wel goed, ik heb vandaag zelfs voor het eerst zelfstandig zonder begeleiding de kamer gestofzuigd![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
nice, is t eigenlijk voor t eerst dat je echt een eigen plek hebt? dus echt een eigen woning en niet gedeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |