Precies want over 4 weken mag ik weer een andere leeftijd invullen, wanneer er naar gevraagd wordt/quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, maar dat is wel slim doorgedacht en zeker ook wel handig.
Ik kreeg een bos bloemen, met kaartje, zonder er iets op. Ik woonde toen net op mezelf en was een jaar of twintig. Ik ben er nooit achter gekomen van wie het was. Ze waren wel heel mooi.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt een grote achterlijke commerciele bende geworden ja.
Vroeger kreeg je dan echt kaartjes van anonieme bewonderaars, dat was leuk.
Nu kreeg bv een collega een megaboeket bloemen van dr vriend hier op kantoor gisteren.
Een dag te vroeg want vandaag was hij zelf weg.
Maar echt, what is the point?
Ohquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Dan wil ik er nog zo een rek bij, en dan is die kamer eindelijk es af!
[ afbeelding ]
Oh je hebt een tafel, heerlijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, daar is dan plek voor op mijn tafel op die kamer, eindelijk
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hoor je dat zo'n nummer nog slechter gezongen kan worden.
Ik kan het veel beter handelen want ik heb een trauma van Pascal. Maar toch. Het maakt het niet veel beter jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hoor je dat zo'n nummer nog slechter gezongen kan worden.
Nou van die hese stem van Paskal, ik voel het ook nog niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]Het ligt ook niet aan de zang, het zijn gewoon onwijs hoerige kutnummers met achterlijke teksten
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
PostAnaal heeft schade geleden, oh noes.
Racoon *huiver*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Nou, nu moet ik weer aan die Osejaaaaaaaaan om in te vluchten denken, die zingen beter ook maar gewoon Engels, die wasbeertjes, dan zijn ze minder ergerlijk dan in het NL, want dan is het net Blof
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:05 schreef Pagan het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)er-bijzondere-wijze/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |