quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben je ook niet. Wel realistisch
Pas maar op, straks laat 'ie een pot paracetamol bezorgen op je werk, weten je collega's gelijk hoe laat het isquote:
Kak, ik zit in het verkeerde topic, you confuse mequote:Op donderdag 14 februari 2013 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het koud, de verwarming staat hoog en ik lig in een fluffy ochtendjas onder een deken
Het is een ding waar steeds meer random spullen aan hangen en uiteindelijk hele huizen verslindtquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Ok wacht, wat heeft dit filmpje met de kooi van Os te maken?
Ik ben de weg kwijt
Maar ook vlak na carnaval examens hebben en dan "ziek" wezen, alsof niemand weet wat je dan gedaan hebt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:33 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ja ach, er zijn mensen die voor minder thuisblijven
Waarom feliciteer je een ander met zijn verjaardag of wens je iemand een fijne kerst?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Waarom de neuk wensen mensen elkaar een fijne Valentijnsdag?
Beterschap Zwab!quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het koud, de verwarming staat hoog en ik lig in een fluffy ochtendjas onder een deken
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh en de coolste valentijnskaarten krijg ik van Nonneke, en die laat ik dan in de kamer hangen het hele jaar zodat mijn moeder zeker weet dat ik lessebies ben
Stippelbuikquote:
Ja, dat zei ik ook al.quote:
Je maakt het ze ook niet makkelijk met je verhuizing.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef Bos81 het volgende:
Weer/nog steeds geen geheime valentijnd![]()
![]()
Lekker! Beetje fris nu met het koudere weer, of valt het mee?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben zelf weer van een hoop haar op mijn hoofd af. Ik zou model zitten voor iemand in opleiding, daarvoor hield ik mijn haar nog even twee weken langer op het hoofd. (zag er niet meer uit) En toen hoorde ik: ik heb je niet meer nodig. Gelijk vanmiddag naar mijn favo kapster dus.
Je bedoelt of ik je mijn adres wil doorpm-en?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je maakt het ze ook niet makkelijk met je verhuizing.
Beter, Zwab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |