Aawwwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:05 schreef Pagan het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)er-bijzondere-wijze/
Ja en moet je voorstellen dat ik bovengemiddeld gevoelig ben voor geluiden (plotseling, of gewoon druk geschreeuw en dergelijke) en daardoor eerder moe en zo ben..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou het steeds korter vol met kinderen de laatste tijd
![]()
Vorige week zaterdag toen we thuis kwamen van bij mijn ouders wilde Thessa bij mij blijven slapen, ik moest bijna huilen van het idee alleen al
Andijvie of witte bonen in tomatensaus. Denk dat ik voor de witte bonen ga met speklapjes en aardappels.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
What's cookin' y'all?
Ik ben bezig met de andijviestampot, misschien wel een paar jaar niet gemaakt, zin aan
Bami vanavondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
What's cookin' y'all?
Ik ben bezig met de andijviestampot, misschien wel een paar jaar niet gemaakt, zin aan
quote:
Woon jij niet meer bij je ouders dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Miniem het volgende:
Eigenlijk helemaal geen zin om te eten en koken, voel me echt misselijk
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef indaha het volgende:
Wij eten tortellini met geroosterde groenten en roomkaas en mijn man kookt dus ik hoef alleen maar aan te vallen
[..]![]()
Ik vind het altijd heel gezellig als ons petekindkomt logeren , maar als ze weer naar huis is geniet ik ook weer van de rust
Mijn ouders zijn wel eens een aantal dagen weg, dan kook ik voor mezelf.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woon jij niet meer bij je ouders dan?
Grote jongen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel eens een aantal dagen weg, dan kook ik voor mezelf.
Ja maar die van ons is al 12, die slaapt al uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind logeren echt overrated. Dat mag ze wel weer als ze iets later op is dan fucking 6 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |