Vind ze ook tof, vooral de CW mint met zwart.quote:
Welke maat heb je?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh nice! Ik zoek kekke zwarte hoge sneakers
Iddquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef oh-oh het volgende:
http://www.go-britain.nl/(...)al-black-purple.html
Die zijn dope!
Ook maar een tientje, daar schuilt altijd het gevaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
H&M heeft net weer spullen aangevuld, de simpele 'sneakers' die ik afgelopen zomer in het wit had.Ik bestel pas als we ergens in Maart zitten
Ik wil ze alle kleuren, ze kosten ook maar een tientje.
Try it, je kan ze ook weer terugbrengen naar een lokale store.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Hmmmm, ik hou meer van die dikke modellen,maar voor dat geld zijn ze best ok eigenlijk
Ik koop heel weinig schoenen, ik vind weinig leuk, dus met deze ben ik in mijn sas. Hoef ik ook niet meer te zoeken in de stad.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ook maar een tientje, daar schuilt altijd het gevaar![]()
Dat denk ik ook altijd, daar niet van
Ik moet altijd aan Badedas denken als je dat zegtquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik koop heel weinig schoenen, ik vind weinig leuk, dus met deze ben ik in mijn sas. Hoef ik ook niet meer te zoeken in de stad.
Die bekkiesquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap wat je met dubbel bedoeld hoor![]()
Kijk, ze doen het nog!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:49 schreef opruimertje het volgende:
Laat ik nou net een paar nieuwe sneakers verkopen!! hahaha..
V&A / [TK] Splinternieuwe blauwe Nikes maat 44 Nike
Ik baal dat ik geen goeie macrolens hebquote:
Ik heb slechts maat 42 met afhankelijk van de schoen een maat kleiner/groterquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef opruimertje het volgende:
Hahaha waarom hebben zoveel mensen van die grote potuhh
Dan ben jij een uitzondering..quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb slechts maat 42 met afhankelijk van de schoen een maat kleiner/groter
Ja als je iets echt mooi vindt, dan is dat idd het tofst. Maar dat zijn dan ook echt sneakers en een merk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop ook graag echte sneakers, je doet er ook heerlijk lang mee, zeker als je meerdere paren hebt
Dat zou idd. gaaf zijn. Welke lenzen had je wel? Misschien is er iets te doen met een goedkope tussenring?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik baal dat ik geen goeie macrolens heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |