Woeiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Mijn kast is in het echt nog awesomer dan op de fotos, wat een gouden vondst!
Wat goed! Het leek op de foto al zo'n kast met een goed systeem, altijd fijn dat het geen tegenvaller is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Hij is superhoog, bijna tot aan het plafond, en stevig dik hout en ook breder dan ik dacht. Griek komt zo, we moeten hem even in elkaar zetten, maar het is zo een heel handig Lundia achtig systeem.
Nee is gelakt hoor!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:10 schreef Pagan het volgende:
Voor de kast. Is het gelakt of onbehandeld hout? In het laatste geval, zet je hem nog in de was voor hij in elkaar gemept wordt door een Griek?
Dat soort sites moeten een stille dood sterven, als je alleen met facebook in kan loggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:47 schreef Pagan het volgende:
Er staat op http://nl.scribd.com een rapport dat ik wil hebben, alleen, om het te mogen downloaden moet je inloggen met FB.
Klopt, langzaam en pijnlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat soort sites moeten een stille dood sterven, als je alleen met facebook in kan loggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Pagan op 16-02-2013 16:36:06 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Hij is binnen. Thanx!!!quote:
Dasty is inderdaad echt goed spul en dat voor die prijs, daar kunnen 020 en dergelijke veel van lerenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Mogge!
Beterschap oh-oh!
Ik heb alleen het laatste kwartier gezien ongeveer. En daarna Katja Schuurman bij '24 uur met...'. Dat blijft ook een verkapte borderliner, damn wat een druktemaker
Ik heb gister Dasty van Wibra ontdekt, ik knal sinds gisteravond door het huis met het schoonmakenVandaag lekker verder aan de poetserette, man wat gaat het snel met een beter schoonmaakmiddel.
![]()
Dat had ik wel voor de verhuizing willen hebben, als je je gasfornuis weghaalt en dan tegels moet boenen waar het fornuis jaren tegenaan heeft gezeten. Dit scheelt echt veel tijdquote:Op zondag 17 februari 2013 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dasty is inderdaad echt goed spul en dat voor die prijs, daar kunnen 020 en dergelijke veel van leren
En in de beursquote:Op zondag 17 februari 2013 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat had ik wel voor de verhuizing willen hebben, als je je gasfornuis weghaalt en dan tegels moet boenen waar het fornuis jaren tegenaan heeft gezeten. Dit scheelt echt veel tijd
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:47 schreef Pagan het volgende:
Cute! Lijkt op de honden en de kaalvias.
Aw, wat kleinquote:
Pffff Hoe kom je daar nu bijquote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Waaaarom moeten mannen altijd zo kermen en steunen als ze iets doen?
Omdat je wel moet weten dat ze druk! bezig! zijn!quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Waaaarom moeten mannen altijd zo kermen en steunen als ze iets doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |