abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122900699

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attentie turkjes

De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.

U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!

We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr

EN OHJA, tis vanaf 29.50

Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit. :)
pi_122900827
Duuus!
pi_122900901
O+
pi_122900931
Morgen practicumtoets Access. Moet nog beginnen. :')...
pi_122900986
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 00:52 schreef Ayca het volgende:
Morgen practicumtoets Access. Moet nog beginnen. :')...
ECDL of zo?
pi_122901065
@zarGon: van mijn gmail naar verschillende accounts.. School/uitzendbureau/familie
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_122901076
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 00:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

ECDL of zo?
ECDL :'). Hoe verzinnen ze het.
pi_122901117
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 00:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
@zarGon: van mijn gmail naar verschillende accounts.. School/uitzendbureau/familie
Weird... Heb er zelf geen verklaring voor in ieder geval. Zou niet mogen/moeten liggen aan je Office-versie.
pi_122901230
Europees computer rijbewijs? Lol. Nee, onderdeel van het vak beslissingsondersteuning.
Denk dat dit een lange nacht gaat worden :D
pi_122901401
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 01:01 schreef Ayca het volgende:
Europees computer rijbewijs? Lol. Nee, onderdeel van het vak beslissingsondersteuning.
Denk dat dit een lange nacht gaat worden :D
Lange nachten zijn beste nachten. Efficientie noemt men dat. Sta daardoor op dit moment 8.2 gemiddeld :7
pi_122902116
Na enig knutselwerk heb ik office 2013 werkend gekregen (eerst installeren, daarna pas de leesmij lezen o|O ). Eerste indruk: de tekstruimte is oogvriendelijker geworden omdat de belichting volgens mij minder fel is. De algemene indeling van tabbladen lijkt hetzelfde als in 2010. Verder zien de icoontjes er wat gelikter uit en verlopen de overgangen vloeiender.
pi_122905307
Access... :') :r

Ik moet het regelmatig gebruiken voor ad hoc rapportjes omdat ik daarvoor niet tijdig een Oracle-licentie kan regelen.
pi_122908296
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Access... :') :r

Ik moet het regelmatig gebruiken voor ad hoc rapportjes omdat ik daarvoor niet tijdig een Oracle-licentie kan regelen.
Pff wat een onzin dit, ben toch geen icter :')

Heb bij een hoop vragen niet eens sql gebruikt maar gewoon constant lopen switchen tussen tabellen en tellen etc :')

Aan de antwoorden te zien heb ik iig een voldoende :s)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 14:46:26 ]
pi_122908420
:')
pi_122908654
Gister "requiem for a dream" gezien.
Echt een aanrader!
Eskimo Joe
pi_122908860
Hmm, interessant
http://volkabulaire.nl | gal spuwers' land
pi_122922130
hoi
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_122922177
Marhaba
pi_122922482
Waar ga je heen? We gingen nog watermeloen snijden?!
pi_122922485
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:55 schreef Mercan het volgende:
Gister "requiem for a dream" gezien.
Echt een aanrader!
wat vond je heftiger?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:24:18 #22
396545 FredjeGhetto
Uit de ghetto van Meppel
pi_122922699
Er is bij ons in de stroat een turks gezin komen wonen donderse kippen, schotel erbij op de schutting het begint hier een beetje op Amsterdam te lijken... of Turkije de buurt is er nog niet klaar met dat gezin, waarschijnlijk zijn ze ook nog is werkloos, heb ze nog geen een keer noar het wark zien gaan.

Niet te geleuven. hebben wij weer.
pi_122923650
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:24 schreef FredjeGhetto het volgende:
Er is bij ons in de stroat een turks gezin komen wonen donderse kippen, schotel erbij op de schutting het begint hier een beetje op Amsterdam te lijken... of Turkije de buurt is er nog niet klaar met dat gezin, waarschijnlijk zijn ze ook nog is werkloos, heb ze nog geen een keer noar het wark zien gaan.

Een taalcursusje Nederlands, zou niet verkeerd zijn voor jou.
pi_122923877
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat vond je heftiger?

SPOILER
SPOILER
Eskimo Joe
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:13:07 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_122924387
quote:

_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_122924614
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:14 schreef xminator het volgende:
Waar ga je heen? We gingen nog watermeloen snijden?!
Moi? Nou ik ging even in bad :@ PM je mij even een watermeloen? Gaat zo in de (3D)printer en smikkelen maar :9
pi_122924691
quote:

Had je maar een net huis in een wijk vol suffe naar kaas meurende mensen moeten kopen :(

:P
pi_122933243
Ehm, ik heb eens de datumprikker gecheckt. Animo valt tegen.

Turquaz52
JaleesaJoia (heeft de tweede datumprikker nog niet ingevuld, maar volgens mij kan ze wel)
sylvesterrr
xminator/zarGon (ze kunnen niet tegelijkertijd aanwezig zijn volgens datumprikker)

Dat wordt dus een meet met z'n vieren. Ik kan me voorstellen dat de mensen die van ver moeten komen dan ook geen zin meer hebben. :') Ik neig ernaar om de meet gewoon af te gelasten, maar ik zal er nog een nachtje over slapen.
pi_122939397
Dat begrijp ik dan wel.. Beter een andere keertje dan maar.
pi_122942531
Ik ga vanmiddag de reservering annuleren. Het is m.i. een veel te kleine groep voor een dergelijk arrangement. :s)

Jammer.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 18:37:54 #31
396545 FredjeGhetto
Uit de ghetto van Meppel
pi_122957222
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:20 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Had je maar een net huis in een wijk vol suffe naar kaas meurende mensen moeten kopen :(

Haha, Ik heb zelf helaas maar het minimum inkomen waardoor ik alleen kan huren.
Zo'n kameraad van mij Gerben heeft wel is voordat ie de brommer op gaat bananen in z'n zakken gestopt, en als er dan toevallig een neger of iets voorbij loopt of fietst gooit hij dat er tegen aan donders lachen haha.

Maar zoiets zou ik nooit doen, als ze gewoon werken en zich aanpassen zijn ze hartelijk welkom, alleen als ze niet werken dan heb ik het idee of wij als dorp hun uitkering bij elkaar moeten verdienen.
pi_122957693
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 08:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga vanmiddag de reservering annuleren. Het is m.i. een veel te kleine groep voor een dergelijk arrangement. :s)

Jammer.
Hmhmm... Had er wel zin in na de eerste keer. Jammer inderdaad! (Thanks voor het willen regelen though.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2013 18:51:23 ]
  zaterdag 16 februari 2013 @ 18:52:08 #33
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_122957727
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef FredjeGhetto het volgende:

[..]

Haha, Ik heb zelf helaas maar het minimum inkomen waardoor ik alleen kan huren.
Zo'n kameraad van mij Gerben heeft wel is voordat ie de brommer op gaat bananen in z'n zakken gestopt, en als er dan toevallig een neger of iets voorbij loopt of fietst gooit hij dat er tegen aan donders lachen haha.

Maar zoiets zou ik nooit doen, als ze gewoon werken en zich aanpassen zijn ze hartelijk welkom, alleen als ze niet werken dan heb ik het idee of wij als dorp hun uitkering bij elkaar moeten verdienen.
Weet wel dat als je voor 1 Turk zijn uitkering bij elkaar verdient dat je ook voor 10 andere tokkiegezinnen ook hun uitkering verdient
pi_122979277

Van bobiler.org.
SPOILER
  zondag 17 februari 2013 @ 16:24:56 #36
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_122992145
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:40 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]

Van bobiler.org.
SPOILER
Waar kan je die tas van ocalan kopen?
pi_123003045
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:40 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]

Van bobiler.org.
SPOILER
Lolz.
pi_123029597
Hallo Turkjes.
pi_123030416
pi_123030509
Wasda?!
pi_123031379
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:31 schreef xminator het volgende:
Wasda?!
een dagdromer :')
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_123031717
de een zn droom is de anders zijn nachmerrie w/
pi_123031823
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:06 schreef G6-Reflex het volgende:
de een zn droom is de anders zijn nachmerrie w/
ja, want wij hebben een mooie droomland, is vast een nachtmerrie voor jou toch?
Bij Türkistan, serok Alparslan _O- _O_
Quote van Tjabbo:
pi_123031975
zullen we het over onderwerp hebben? :O

hoe zal het weer zijn nu in turkye? :s)
pi_123031986
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:14 schreef G6-Reflex het volgende:
zullen we het over ander onderwerp hebben? :O

hoe zal het weer zijn nu in turkye? :s)
pi_123033372
In Turkije/Turkiye zal het vast beter weer zijn dan hier (Nederland).
pi_123033481
In Turkije is bijna alles beter.

On that note... Tijd om de zomer te gaan plannen :Y
pi_123035470
tuukije altijd zon, rest van de wereld altijd regen.
Quote van Tjabbo:
pi_123039656
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef WammesWaggel het volgende:
In Turkije is bijna alles beter.

On that note... Tijd om de zomer te gaan plannen :Y
Welke bestemming? Jij lijkt me geen type die ieder jaar Turkije bezoekt met zijn volgeladen VW transit.
pi_123041539
Nederland 3 zendt woensdag Galatasaray - Schalke 04 live uit. *O* Ik had Milan-Barcelona verwacht.
pi_123041628
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:24 schreef Bilge het volgende:
Nederland 3 zendt woensdag Galatasaray - Schalke 04 live uit. *O* Ik had Milan-Barcelona verwacht.
En wat denk je dat het gaat worden?
Eskimo Joe
pi_123042094
quote:
Dit is echt hypnotiserend
pi_123042332
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:26 schreef Mercan het volgende:

[..]

En wat denk je dat het gaat worden?
1x, both teams to score, >2,5 goals, Drogba scoort en 2 goals in de eerste helft. Jij?

Erg grappige twitteraar: https://twitter.com/UnalBasgan
pi_123042659
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef Bilge het volgende:

[..]

1x, both teams to score, >2,5 goals, Drogba scoort en 2 goals in de eerste helft. Jij?

Erg grappige twitteraar: https://twitter.com/UnalBasgan
Ik hoop/denk 2-0.
Als Terim meer niet al te gek gaat doen met de opstelling.
Eskimo Joe
pi_123044352
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:43 schreef Bilge het volgende:

[..]

Welke bestemming? Jij lijkt me geen type die ieder jaar Turkije bezoekt met zijn volgeladen VW transit.
Vliegen naar Izmir is het devies vrees ik weer, daar een beetje wandelen/lezen/eten en nieuwe mensen ontmoeten en oh.. familie een beetje ontlopen ;)
Door Turkije liften plan ik ook ieder jaar maar doedurf dat dan weer nimmer.

Wilde verder nog iets onconventioneels doen... naar Ijsland of een andere aparte bestemming maar dat moet dan alleen want mijn vriendin heeft sowieso weinig op met vakantie buiten shoppen en in de zon liggen -O-

En jij? :s)
pi_123045022
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Vliegen naar Izmir is het devies vrees ik weer, daar een beetje wandelen/lezen/eten en nieuwe mensen ontmoeten en oh.. familie een beetje ontlopen ;)

Wilde verder nog iets onconventioneels doen... naar Ijsland of een andere aparte bestemming maar dat moet dan alleen want mijn vriendin heeft sowieso weinig op met vakantie buiten shoppen en in de zon liggen -O-

Ga als je tijd hebt binnenkort naar Tallinn.
Is een Rynair bestemming (dus goedkoop vliegen).
En in de winter prachtig mooi!
Eskimo Joe
pi_123048868
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Izmir lijkt me geen straf, maar wat is er zo beangstigend aan backpacken door Turkije?
quote:

Eén jaar wat zij wil, het ander jaar wat jij wil. Of zit dat er ook niet in? :@

Ik wil dit jaar naar mijn dorp. De bergen in, ezel berijden, kudde schapen hoeden, jagen, kaarten en filosoferen in het café, familiebezoek, bruiloften, dorpsgenote verleiden, origineel Drogba-shirtje kopen, neppe merkkleding inslaan, hamam, zonnepitten çitletmek op het balkon en boeken lezen. :Y
pi_123054386
Liften opzich doe ik wel vaker in TR maar ken het land niet zo goed buiten de kust en wilde dit jaar eigenlijk naar het Oosten gaan, dan denk ik ook weer aan aanslagen en wantrouwende mensen (zal wel onterecht zijn neem ik aan?).
Wellicht lachen zij zelfs om mijn accent :+ val daar ook zo op en heb daar elders niet zo'n last van.

Gaan jullie weleens naar een regio waar je eigenlijk geen enkele binding mee hebt, gewoon omdat het kan?

Ooit, ooit ga ik liften naar Circassie en hoop op een onthaal als een verloren zoon,
SPOILER
Een dorpsgenote verleiden lijkt mij gevaarlijk, wees je wel voorzichtig? :D
pi_123059676
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Ooit, ooit ga ik liften naar Circassie en hoop op een onthaal als een verloren zoon,
SPOILER
:'( :D
Door jouw propaganda objectieve berichtgeving weet de hele internetgemeenschap welke beroemdheden hun succes aan hun Circassische / Circassiaanse roots hebben te danken. Als Circassie weet wat goed voor haar is, geeft ze jou niet alleen een warm onthaal maar word je ook tot minister van cultuur en toerismezaken benoemd. :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 03:10:45 #61
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_123059977
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 01:59 schreef Bilge het volgende:

[..]

:'( :D
Door jouw propaganda objectieve berichtgeving weet de hele internetgemeenschap welke beroemdheden hun succes aan hun Circassische / Circassiaanse roots hebben te danken. Als Circassie weet wat goed voor haar is, geeft ze jou niet alleen een warm onthaal maar word je ook tot minister van cultuur en toerismezaken benoemd. :P
Jij bent een man :'(
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_123071722
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 03:10 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Jij bent een man :'(
Droog je tranen ;(. Er zijn miljarden vrouwen op deze aardbol, daar moet wel iemand tussen zitten die aan je verwachtingen voldoet :9~.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:21:15 #63
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_123077108
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:18 schreef Bilge het volgende:

[..]

Droog je tranen ;(. Er zijn miljarden vrouwen op deze aardbol, daar moet wel iemand tussen zitten die aan je verwachtingen voldoet :9~.
Dat hoor ik te vaak op het internet :o
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_123089416
Temel ile dursun futbolcuymuş.
Bir gün sohbet ederken temel sormuş:
- La dursun öbür dünya da futbol varmıdır ?
Dursun:
- La bende bilmeyrum.
Kim önce ölürse ötekine mektup yazsın. ve dursun ölmüş.
Temele mektup gelmiş:
- La temel saa bir eyi bide kötü haberim var eyisi burda futbol vardır.
Kötüsü bu haftaki maçın kadrosunda sende varsın :)

_O-
pi_123089917
Temel is de turkse Jantje?
pi_123090112
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Ayca het volgende:
Jantje is de Nederlandse, Temel!
pi_123098728
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Ayca het volgende:
Temel en Dursun zijn mannen uit grote verhalen na een paar drankjes.. heb ooit eens wat moppen over ze in het Nederlands gepost.... even zoeken :P

Temel en het raadsel

Temel is naar Parijs gegaan en zit in de bar van het hotel waar hij overnacht.
Hij drinkt wat en babbelt gezellig met de barmen, de barmen zegt:
- Monseigneur Temel, ik wil je een raadsel vragen, eens kijken of je het antwoord weet:
- Mijn vader heeft een zoon maar is niet mijn broer, wie is hij?
Na een paar pogingen geeft Temel het op en zegt: - ik weet het niet wie is hij?
De barmen wijst op zichzelf en zegt : - dat ben ik.
Nadat Temel terug is in zijn dorp, gaat hij naar zijn stamcafe en vraagt aan zijn vrienden :
- Mijn vader heeft een zoon maar hij is niet mijn broer, wie is hij ?
Zijn vrienden geven een paar antwoorden maar weten het juiste antwoord niet.
Met groot genoegen verklaard Temel:
- Hij is de barmen van het hotel in Parijs waar ik overnacht heb.

http://www.tapu.nl/kk_1300002.html
pi_123102868
omg, ik heb een date gehad met een racist :') _O-
En haar gezeik zitten aanhoren over de moskees die ze wou opblazen en de haat wat ze had tegen Turken en Marokkanen etc.. :D

Ik mij nooit zo moeilijk ingehouden om te zeggen dat ik een BIR ben.. :P

lol _O-
Quote van Tjabbo:
pi_123102964
Had je juist moeten zeggen en kijken wat haar reactie was.

Wat dacht ze dan dat je was :P heb je geen turkse naam oid?
pi_123103091
Hoe is het tot een date gekomen in eerste instantie dan _O-
pi_123103260
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 01:08 schreef Ayca het volgende:
Had je juist moeten zeggen en kijken wat haar reactie was.

Wat dacht ze dan dat je was :P heb je geen turkse naam oid?
Ik had het haar willen vertellen, ama ik hield het toch voor me en speelde haar spelletje mee, in de hoop dat ik het op een totaal onverwachts moment kan vertellen waar ze echt zal denken van: Fuck.. :')

En ik heb een Turks naam, maar dat was niet de naam waarmee ik mezelf heb voorgesteld. _O-
Ik ben kwart spaans.. _O- _O-
Quote van Tjabbo:
pi_123103407
:')...
pi_123103442
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 01:41 schreef Ayca het volgende:
:')...
Oh ja, ook ben ik een eigenaar van 4 meubelzaken en heb een lease auto wat nu in de garage staat, vandaar dat ze me ook moest ophalen van het station. _O- _O-

Aaah.. :')
Quote van Tjabbo:
pi_123103682
Typisch Turks :D, raar dat je niet Italiaans was _O-
pi_123104389
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 01:42 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Oh ja, ook ben ik een eigenaar van 4 meubelzaken en heb een lease auto wat nu in de garage staat, vandaar dat ze me ook moest ophalen van het station. _O- _O-

Aaah.. :')
Chimeids hosselen van het internet :D
Je had haar moeten geven en op het hoogtepunt een luid Alllaaaaaah Akbaaaaar moeten schreeuwen in haar oor :P
pi_123104846
Turq... :')
pi_123105449
The fuck, Turq... :').
pi_123106819
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 01:30 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik had het haar willen vertellen, ama ik hield het toch voor me en speelde haar spelletje mee, in de hoop dat ik het op een totaal onverwachts moment kan vertellen waar ze echt zal denken van: Fuck.. :')

En ik heb een Turks naam, maar dat was niet de naam waarmee ik mezelf heb voorgesteld. _O-
Ik ben kwart spaans.. _O- _O-
_O-
Eskimo Joe
pi_123110280
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:24 schreef Bilge het volgende:
pi_123115285
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
20:40?

Nos begint normaal gesproken toch na dwdd rond 20:15?
Eskimo Joe
pi_123115415
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:44 schreef Mercan het volgende:

[..]

20:40?

Nos begint normaal gesproken toch na dwdd rond 20:15?
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 03:29 schreef TR_SoldieR het volgende:
Galatasaray - Schalke 04 lijkt mij spannender dan AC Milan - Barcelona hoor?
Wesley Sneijder vs Huntelaar.

En via de website van NOS:

[
pi_123115516
Gelukkig is Sport1 deze maand gratis en kunnen we naar leukere potjes kijken ^O^
pi_123116743
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vanavond maar eens een noodvoorziening treffen om mijn tv te voorzien van tv-signaal. :P
pi_123118129
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 02:02 schreef xminator het volgende:
Typisch Turks :D, raar dat je niet Italiaans was _O-
Had ook gekunt.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_123118163
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 06:54 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Chimeids hosselen van het internet :D
Je had haar moeten geven en op het hoogtepunt een luid Alllaaaaaah Akbaaaaar moeten schreeuwen in haar oor :P
Je had haar moeten geven..? :7
Quote van Tjabbo:
pi_123118188
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:49 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Je had haar moeten geven..? :7
:').
pi_123118625
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat la? :')
Quote van Tjabbo:
pi_123118642
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:00 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Wat la? :')
Je hebt haar gehad?
pi_123118659
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hebt haar gehad?
dafuq?
Quote van Tjabbo:
pi_123118682
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:01 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

dafuq?
Waarom is 'had' cursief? (En dan ook nog i.c.m. die smiley.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 15:06:24 ]
pi_123118753
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waar is 'had' cursief? (En dan ook nog i.c.m. die smiley.)
Waar heddegij het over? :P

Jeton dusmedi daha.. :?
Quote van Tjabbo:
pi_123118871
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:03 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Waar heddegij het over? :P

Jeton dusmedi daha.. :?
(Waar moest 'waarom' zijn.)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 15:06:38 ]
pi_123118905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:|W Serious?
Quote van Tjabbo:
pi_123119027
Dat was meer in de toon/vorm van: Wie zegt dat ik haar 'had' moeten geven en niet gegeven 'heb'?

incl. de ' :7 ' om het spannender te laten overkomen.. :')
Quote van Tjabbo:
pi_123119101
Nu is de lol van je grapje er wel vanaf :')
pi_123119170
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat was meer in de toon/vorm van: Wie zegt dat ik haar 'had' moeten geven en niet gegeven 'heb'?
Joh, daarom ook mijn posts:
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hebt haar gehad?
Spannend van je hoor. :').
pi_123120249
amk ettiniz icine, basladiniz sivalamaya.. :'(
Quote van Tjabbo:
pi_123121191
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

[..]

Dank je!
Eskimo Joe
pi_123124685
Om alvast in de stemming te komen.

Eskimo Joe
pi_123126674
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef Turquaz52 het volgende:
amk ettiniz icine, basladiniz sivalamaya.. :'(
Ga je haar nog vertellen wie je bent en wil je dat dan eventjes opnemen en delen?
pi_123127130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:50 schreef xminator het volgende:
Gelukkig is Sport1 deze maand gratis en kunnen we naar leukere potjes kijken ^O^
pi_123127237
Akil var mantik var aga.

Ik kijk ook liever naar Real - Barca zelfs als FB - GS bezig is. Turks voetbal is gewoon baggerslecht en de tegenstander schalke04 ook, oftewel een saaie pot.
pi_123127589
Ik vind een wedstrijd kijken pas leuk als er Turken spelen op het veld :@. Zo zou ik ook eerder kijken naar Besiktas/ Fenerbahce / een ander willekeurige Turkse club/ een club met een Turkse speler erin die potentieel heeft om in het Turkse elftal te spelen tegen Schalke 04 dan naar Real - Barca. Oké, misschien alleen omdat Mesut meedoet.
pi_123127819
Eens met de meneer hierboven.

Waar gaat het toch heen met de Turkse jeugd. ;( De één geeft verloochent zijn afkomst om aan pussy te komen, de ander verkiest Spanjaarden en Italianen boven Turken. :N
pi_123128041
Schalke heeft nog nooit verloren in Turkije las ik, maar gelukkig speelt Gala ook in Duitsland gewoon thuis dus heb ik nog enige oprechte hoop op een fiere gang richting het kampioenschap.
pi_123128066
}:|. Ik snap het ook niet... Mijn tijden waren dan ook anders. Askerligim 2 sene surdu, acaba ondan mi.
pi_123128160
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:58 schreef Bilge het volgende:
Eens met de meneer hierboven.

Waar gaat het toch heen met de Turkse jeugd. ;( De één geeft verloochent zijn afkomst om aan pussy te komen, de ander verkiest Spanjaarden en Italianen boven Turken. :N
Eens met de jongeman bedoel je :D?

La bi git, de galataaray supporters stonden nog een tijdje geleden met de vlag van Israel op de tribunes. Om zo de tegenstander van Besiktas boven een Turkse team te verkiezen. Ik ben gewoon objectief in dezen, ac milan - barcelona is 100% zeker een leukere wedstrijd. FB - GS stukje van me was misschien overdreven, maar er zit wel een stukje waarheid in.
pi_123128161
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Schalke heeft nog nooit verloren in Turkije las ik, maar gelukkig speelt Gala ook in Duitsland gewoon thuis dus heb ik nog enige oprechte hoop op een fiere gang richting het kampioenschap.

_O_
pi_123128211
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar de schalke van destijds is niet te vergelijken met de schalke van nu. Gelen giden 4/5 cakior schalkeya.
Gs heeft wel kans, dit is de zwakste tegenstander dat ze konden loten.
pi_123128681
quote:
9s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:03 schreef Julis het volgende:
}:|. Ik snap het ook niet... Mijn tijden waren dan ook anders. Askerligim 2 sene surdu, acaba ondan mi.
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:06 schreef xminator het volgende:

[..]

Maar de schalke van destijds is niet te vergelijken met de schalke van nu. Gelen giden 4/5 cakior schalkeya.
Daarom wordt het geen saaie pot, beide ploegen hebben een zwakke defensie en gevaarlijke aanval: veel goals. Bij Milan-Barcelona Is Barca veel sterker, waardoor Milan met 11 man gaat verdedigen, in de hoop op een goal uit de tegenaanval. Barcelona zal eindeloos heen en weer tikken om een gaatje te vinden. Weinig doelpunten, weinig actie, zeer voorspelbaar en slaapverwekkend, daar is toch niks aan man.
pi_123128880
Devlet Bahceli blijkt ook een Ferdici. Met een zonnebril in zijn oude Volvotje. :7
pi_123129125
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:18 schreef Bilge het volgende:
Devlet Bahceli blijkt ook een Ferdici. Met een zonnebril in zijn oude Volvotje. :7

Drie Ülker-koekjes voor jou. Lekker bij de thee!
pi_123129257
quote:
Genelkurmay Başkanlığı, ‘www.tsk.tr’ adresinden ulaşılabilen internet sitesinde özel bir Atatürk köşesi oluşturdu.

Bölümde, Mustafa Kemal Atatürk’ün hayatından mesajlarına kadar birçok bilgi ve belge bulunuyor. Köşede, Atatürk’ün boy, kilo ve ayakkabı numarası gibi fiziksel özellikleri yer alıyor. Buna göre Atatürk’ün boyunun 1,74 cm, kilosunun 74-76 kg, ayakkabı numarasının da 42 olduğu belirtiliyor. Başka kaynaklarda ise Atatürk’ün boyunun 1,68 olduğu yazıyordu. İnternet sitesinde Atatürk’ün hayatı, kronolojisi, yazdığı eserler, inkılapları, yurt gezileri, mülakatları ve makaleleri başlıkları dikkat çekiyor. Sitede, Milli Mücadele komutanlarına ait bilgiler aktarılıyor. Atatürk albümü bölümünde de değişik dönemlerde çekilmiş fotoğraflar yayınlanıyor.

Bron
1,74 cm ;(
pi_123129547
quote:
9s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:26 schreef Julis het volgende:

[..]

1,74 cm ;(
1,74cm en 74-76kg... Wow. :o BMI van bijna 250.000! :o
pi_123129610
BMI zegt blijkbaar niet zoveel.
pi_123130070
:D Dus ik doe eigenlijk voor niets m'n best om de BMI te verlagen? :P
pi_123130193
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:23 schreef Julis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Drie Ülker-koekjes voor jou. Lekker bij de thee!
Ik tel er vier, maar met Bahçeliaanse rekenkunsten is daar vast 3 van te maken.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:40 schreef sylvesterrr het volgende:
:D Dus ik doe eigenlijk voor niets m'n best om de BMI te verlagen? :P
Jij leek laatst totaal niet dik? Ben je aangekomen? o|O
pi_123130276
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:43 schreef Bilge het volgende:

Jij leek laatst totaal niet dik? Ben je aangekomen? o|O
pi_123130886
Neuh, ik ben juist een kilo of 6 lichter geworden. :7 Nog even volhouden en ik zit op m'n ideaalgewicht. *O*
pi_123131200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Neuh, ik ben juist een kilo of 6 lichter geworden. :7 Nog even volhouden en ik zit op m'n ideaalgewicht. *O*
Wat is je ideaalgewicht dan?
pi_123131522
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Julis het volgende:

[..]

Wat is je ideaalgewicht dan?
Wat is dat voor een vraag? Zo'n vraag stel je toch niet aan een man? :@

Zeg ik niet. :P
pi_123131699
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wat is dat voor een vraag? Zo'n vraag stel je toch niet aan een man? :@

Zeg ik niet. :P
Mannen onder elkaar. Ey.
pi_123131825
Ik dacht dat je bij vrouwen zulke vragen niet moest stellen.
pi_123131904
quote:
9s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:11 schreef Julis het volgende:
Ik dacht dat je bij vrouwen zulke vragen niet moest stellen.
hey transferkek
pi_123131973
quote:
9s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hey transferkek
Ahh! Kimler gelmis, hosbuldun hosbuldun!
pi_123132077
Hey corc versene borc!
pi_123132104
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:13 schreef Julis het volgende:

[..]

Ahh! Kimler gelmis, hosbuldun hosbuldun!
Hoi O+

naber? :*
pi_123132118
Triggerkek
pi_123132136
Hey Osman versene biraz saman.
pi_123132186
Nick gaat met jouw nick!
pi_123132209
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoi O+

naber? :*
Hoi O+.

Goed. Met jou?

[msn-gesprekken :9~]
pi_123132267
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:17 schreef Julis het volgende:

[..]

Hoi O+.

Goed. Met jou?

[msn-gesprekken :9~]
Goed, lang niet gesproken!

Zonder de mogelijkheid te blocken :9~
pi_123132302
Karizmam bozuluyor, weet je. Ik gebruik niet graag hartjes in mijn tekst.
pi_123132371
Corc'a anlat.
pi_123132386
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goed, lang niet gesproken!

Zonder de mogelijkheid te blocken :9~
Ja, ik miste je :@.

Ja, wtf is dat weer voor een gaar iets :r.
pi_123132497
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:20 schreef Julis het volgende:

[..]

Ja, ik miste je :@.

Ja, wtf is dat weer voor een gaar iets :r.
Ik kan het uitleggen :@
pi_123132511
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik kan het uitleggen :@
Oh?
pi_123132633
quote:
18s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:09 schreef Julis het volgende:

[..]

Mannen onder elkaar. Ey.
Tssk. :{w

SPOILER
pi_123132710
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Tssk. :{w

SPOILER
Oh, naja, je zag er niet mollig uit of zo :P. Maar doe waar je je fijn bij voelt natuurlijk!
pi_123132769
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:22 schreef Julis het volgende:

[..]

Oh?
canım aldın, can evimden vurdun ya sende
küstüm sana, faydası yok, geri dönsen de
sende vefasız çıktın, sende hayırsız çıktın
sen de vicdansız çıktın adın batsın
pi_123132785
dus
pi_123132914
SPOILER
niet kijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 20:29:58 ]
pi_123132945
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

canım aldın, can evimden vurdun ya sende
küstüm sana, faydası yok, geri dönsen de
sende vefasız çıktın, sende hayırsız çıktın
sen de vicdansız çıktın adın batsın
Vaaay ... Het zat je wel heel erg diep. Es tut mir leid.
pi_123132958
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:25 schreef Julis het volgende:

[..]

Oh, naja, je zag er niet mollig uit of zo :P. Maar doe waar je je fijn bij voelt natuurlijk!
Ik vind het verschrikkelijk om kleren te kopen. Veel broeken passen me niet, en als ze me passen zijn ze veel te wijd. :(

Ik wil in mei op de bruiloft van m'n nichtje strak in pak verschijnen, dus ik moet echt wat gewicht verliezen (op een gezonde wijze). Helaas ga ik de komende tijd niet kunnen hardlopen vanwege een blessure (achilles tendinitis). :(
pi_123133014
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:30 schreef Julis het volgende:

[..]

Jij weet zeker niet dat ik het heb gekopieerd en eigenlijk niks van meen! :D
pi_123133034
quote:
9s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:29 schreef Triggershot het volgende:
SPOILER
niet kijken.
Trigger! Wat is er gebeurd met jou in de tussentijd!! Zo ken ik je niet.
pi_123133107
quote:
9s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef Julis het volgende:

[..]

Trigger! Wat is er gebeurd met jou in de tussentijd!! Zo ken ik je niet.
Ik heb buiten fok nog wat andere hobby's ontdekt.
pi_123133182
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:30 schreef Julis het volgende:

[..]

DamarFm Jilet Gibi Radyo
pi_123133254
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik vind het verschrikkelijk om kleren te kopen. Veel broeken passen me niet, en als ze me passen zijn ze veel te wijd. :(

Ik wil in mei op de bruiloft van m'n nichtje strak in pak verschijnen, dus ik moet echt wat gewicht verliezen (op een gezonde wijze). Helaas ga ik de komende tijd niet kunnen hardlopen vanwege een blessure (achilles tendinitis). :(
Ah, kijk :P, mooi dat je er wat aan doet!

En wat vervelend zeg dat je niet kunt hardlopen ;(. Maar goed, je kunt nog letten op je eten :P!
pi_123133388
quote:
9s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb buiten fok nog wat andere hobby's ontdekt.
NWS / Sluiting Arabisch homobar Amsterdam

Daarom ben je nu op FOK! hè. Yazig
pi_123133465
quote:
9s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:37 schreef Julis het volgende:

[..]

NWS / Sluiting Arabisch homobar Amsterdam

Daarom ben je nu op FOK! hè. Yazig
Ik ben underground.
pi_123133564
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben underground.
Ken je harlem shake? Is echt leuk. Ik vind je er wel een type voor, zeg maar.
pi_123133599
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef Julis het volgende:

[..]

Ken je harlem shake? Is echt leuk. Ik vind je er wel een type voor, zeg maar.
Die ene met die journaal is leuk :')
pi_123133618
Journaal? :@.
pi_123133673
wedstrijd begint zo :9~ mooie sfeer
pi_123133867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:41 schreef Julis het volgende:
Journaal? :@.
pi_123134049
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:34 schreef Julis het volgende:

[..]

Ah, kijk :P, mooi dat je er wat aan doet!

En wat vervelend zeg dat je niet kunt hardlopen ;(. Maar goed, je kunt nog letten op je eten :P!
Ik let al op mijn eten. Best lastig overigens, want ik kan m'n vreetbuien nu niet compenseren met rondje van 5km. :(
pi_123134797
Goal voor Gala ohohoh wat Bir :Y
pi_123135166
Mocht je niet kijken... Tot nog toe is het een amusante wedstrijd :Y
pi_123135564
Het is inderdaad een goede wedstrijd. Doordat de CAI-aansluiting in de woonkamer leeg is ligt er nu een coaxkabel van de meterkast naar de tv in de woonkamer. :') _O-
pi_123138001
Afgang, Sneijder in de wissel :D
pi_123141863
quote:
Rond 2005 kwam ze in opspraak toen ze publiceerde dat het eerste gebruik van het hoofddoek terug te voeren was op de Sumerische bevolking, waar het een kledingvoorschrift was voor prostituees. Voor deze stellingname werd ze in 2006 aangeklaagd wegens het verbreiden van religieuze vijandschap (cq. belediging van de islam). Hiervoor werd ze niettemin in een kort proces vrijgesproken.
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_%C3%87%C4%B1%C4%9F

Dat het OM ook maar de moeite heeft gedaan. :o
pi_123161441
Beste HarlemShake tot nu toe.

Eskimo Joe
  donderdag 21 februari 2013 @ 20:01:58 #167
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_123173743
SEEE G HET IS JE BOY FB12FB12 HIJ IS BACK IN DA GAMEE FRESH FRESH KIFESH
pi_123190218

Hadi beni güldür biraz. Daha yolumuz var daha çocuğuz inan.
pi_123196764
Ha.

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:13 schreef mootie het volgende:
Je kent het verschijnsel maillot?
Vond 't maar een rare vraag in een topic over het dragen van rokken in de winter.

Dus opgezocht.

Ik kende 'maillot', maar dan wel de Turkse mayo en de Engelse maillot. Oftwel, het Nederlandse badpak. Het woord 'maillot' is afkomstig van het Frans, en betekent 'shirt'. Badpak in het Frans is 'maillot de bain'. Ik vermoed ook met enige zekerheid dat de Turkse mayo afkomstig is van het Franse maillot (wa'n malloten die Fransen, gebruiken onnodig te veel letters).

Het blijkt dat het woord 'maillot' verschillende betekenissen heeft, waarbij het ontstaan van het Nederlandse equivalent mij ontgaat.
quote:
mail·lot [majjoo] (de; m; meervoud: maillots)
1 nauwsluitend broekje met lange kousen eraan vast

Bron: Van Dale.
quote:
Etymologie

Vaak wordt beweerd dat het woord een eponiem is en dat deze afkomstig zou zijn van een bij de Parijse Opera werkende kostuumontwerper met de naam Maillot. Deze zou een nauwsluitend kostuum voor dansers hebben ontworpen. Dit is echter een hardnekkig misverstand. Onderzoek wijst zelfs uit dat er nooit iemand met deze naam bij de Opera heeft gewerkt.

Het woord is afgeleid van maille, Frans voor maas (als in een visnet).

Bron: Wikipedia NL.
Nederlandse maillot:

:9.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2013 10:33:17 ]
pi_123196797
friet met mayo :9~
pi_123222580
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Vandaag even niet zo zin om te koken?

FOK! en JUST EAT hebben daarvoor de ideale oplossing. JUST EAT heeft een nieuwe website gelanceerd en viert dat met een klein feestje. Als bezoeker van FOK.nl mogen we jullie daarom een korting aanbieden van 20%. Daarvoor wil JUST EAT wel graag van jullie weten wat jullie van de nieuwe website (www.justeat.nl) vinden. JUST EAT is ook benieuwd naar wat jullie vinden van het bestelrestaurant, de kwaliteit van het eten en hoe jullie de bezorging ervaren.

Vul tijdens het afrekenen de kortingscode: FOKKOKEN20
Let op dat je online je bestelling dient af te rekenen

Laat je reactie daaorm achter in dit topic en namens FOK! en JUST EAT.... Smakelijk eten!

De code is geldig tot en met 28 februari, of zolang de voorraad strekt! Vragen over actiecodes en de werkwijze. Niet in combinatie met andere acties/kortingen.
pi_123223854
Breng mij niet op ongezonde ideeën!!! :'(
pi_123228260
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

quote:
Turkse schotels

319.

Kapsalon
een combinatie met döner, patat, kaas en salade
http://www.justeat.nl/restaurants-genoa-89/menu

Authentiek Turks :P

Zelfde tent, recensie
quote:
Recensies van Genoa 89

Dennis uit Amsterdam
beoordeeld: 15-2-2013
Goede tent! Had net genoeg geld voor 2 broodjes vlees, bestel vaak friet erbij maar had deze keer net tekort, kon voor het geld ook geen optie vinden incl. friet, dus ik vraag heel vriendelijk of er voor deze ene keer ruimte is voor paar frietjes als uitzondering voor een trouwe klant.. Wat denk je? Zakje friet erbij! Samen met de 2 griekse broodjes was het heerlijk en veel vlees.. Aanrader! Vriendelijke bezorger
Ga dan naar de supermarkt of naar je moeder om te eten, bedelsloeber :')
pi_123229949
quote:
8s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Breng mij niet op ongezonde ideeën!!! :'(
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!.
pi_123230166
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

[..]

http://www.justeat.nl/restaurants-genoa-89/menu

Authentiek Turks :P

Zelfde tent, recensie

[..]

Ga dan naar de supermarkt of naar je moeder om te eten, bedelsloeber :')
Italiaanse tent met Turkse schotels. :').
pi_123230722
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:37 schreef xminator het volgende:

[..]

Next meet????
Fuck moet werken die dag :'(

Red film wel net aan.
pi_123231939
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:37 schreef xminator het volgende:

[..]

Next meet????
present..
Quote van Tjabbo:
pi_123232821
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 01:53 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

present..
Ik ook! Dan ga ik gewoon direct na m'n werk daarheen, het is maar een kwartiertje reizen ofzo. :D
pi_123236240
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 07:48 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ook! Dan ga ik gewoon direct na m'n werk daarheen, het is maar een kwartiertje reizen ofzo. :D
app via groepsapp of privé app als je e bbent of in de buurt ;)
Quote van Tjabbo:
pi_123236339
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 12:24 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

app via groepsapp of privé app als je e bbent of in de buurt ;)
will do
pi_123236347
Deze hier al gepost?
Eskimo Joe
pi_123261580
Mensen die om 00.00 bellen zonder nummerweergave, denken ze serieus dat je gaat opnemen ofzo :').
pi_123261903
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:09 schreef xminator het volgende:
Mensen die om 00.00 bellen zonder nummerweergave, denken ze serieus dat je gaat opnemen ofzo :').
Ergens in Nederland is er een ibne in een telefooncel die hoop had op een booty call :s)
pi_123295154

Proost!
pi_123299807
Alcoholisme kent geen grenzen.
pi_123300591

En wij maar zeiken over ruimte :o
http://imgur.com/a/dvPqf
pi_123301461
quote:
0s.gif

En wij maar zeiken over ruimte :o
http://imgur.com/a/dvPqf
Woww
Eskimo Joe
pi_123301764
quote:
11s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef xminator het volgende:
Alcoholisme kent geen grenzen.
Het is maar wijn hoor... :')
pi_123301936
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]

Proost!
Serefe
Eskimo Joe
pi_123309807
Jullie kennen haar vast wel van series:

--->

Nu is ze een man geworden.

[ Bericht 82% gewijzigd door xminator op 25-02-2013 00:11:58 ]
pi_123309959
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het is maar wijn hoor... :')
Wat maakt dat nou uit, genoeg alcoholisten aan de wijn hoor.
pi_123309990
We moeten even een intervention voor Sylv regelen.
pi_123311578
quote:
11s.gif Op maandag 25 februari 2013 00:04 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
--->

[ afbeelding ]

Verhaal erachter:
http://www.habercem.com/haber-detay/193437
pi_123311659
quote:
Voor zG:
Göğüslerin kesildi mi?

- Evet.

Penis mi yapıldı?

- Evet. Bacağımdan kemik alındı, üzerine bir de kas dokusu eklendi. Hormon almak nasıl etkiliyor insanı?
pi_123311698
Vraag me af hoe het eruit ziet...
pi_123313494
Hmm wat punten over bij t-mobile en ik ga er weg dus moet ze gebruiken.

www.chocstar.com ziet er wel leuk uit :9 wat ik nu heb:

pure chocolade
cranberries
mango
kokos (of anijszaad, anijs als smaak ken ik alleen van anijshagel en raki/ouzo etc zou anijszaad lekker zijn op chocolade? )

Kan nog 2 dingen erbij, maar wat :D
pi_123313519
Zoveel keus :'( waarom kijk ik hier nu naar ugh :')
pi_123314584
quote:
11s.gif Op maandag 25 februari 2013 00:04 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
--->

[ afbeelding ]

quote:
10s.gif Op
maandag 25 februari 2013 00:08 schreef Ayca het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit, genoeg alcoholisten aan de wijn hoor.
Ik ben geen alcoholist (in spé)!!! }:|

quote:
10s.gif Op
maandag 25 februari 2013 00:09 schreef xminator het volgende:

We moeten even een intervention voor Sylv regelen.
Op de volgende meet drink ik een hele fles leeg. :7
pi_123315344
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 07:40 schreef sylvesterrr het volgende:

Op de volgende meet drink ik een hele fles leeg. :7
Wel een hele fles raki neem ik aan?

quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:33 schreef Ayca het volgende:
Hmm wat punten over bij t-mobile en ik ga er weg dus moet ze gebruiken.

www.chocstar.com ziet er wel leuk uit :9 wat ik nu heb:

pure chocolade
cranberries
mango
kokos (of anijszaad, anijs als smaak ken ik alleen van anijshagel en raki/ouzo etc zou anijszaad lekker zijn op chocolade? )

Kan nog 2 dingen erbij, maar wat :D
Je kan beter voor zo een zaklamp gaan en of korting op je volgende rekening (eventuele overschot krijg je gewoon uitbetaald in cash)
pi_123315422
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:01 schreef xminator het volgende:

[..]

Wel een hele fles raki neem ik aan?
Dat is misschien iets teveel van het goede. :')
pi_123315665
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat is misschien iets teveel van het goede. :')
Belofte maakt schuld!
pi_123316241
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Belofte maakt schuld!
Ik heb helemaal niet beloofd dat ik een fles raki zou drinken. }:|

Maar goed, ik zal vanmiddag eens een fles Raki bij Gall & Gall halen. Eens kijken of het te zuipen is. :P
pi_123316264
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:51 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niet beloofd dat ik een fles raki zou drinken. }:|

Maar goed, ik zal vanmiddag eens een fles Raki bij Gall & Gall halen. Eens kijken of het te zuipen is. :P
Alcoholist dat gij bent, je verslaving neemt extreme proporties aan.
pi_123316330
quote:
11s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:52 schreef xminator het volgende:

[..]

Alcoholist dat gij bent, je verslaving neemt extreme proporties aan.
_O-

Ik ben benieuwd of dat spul verkrijgbaar is bij Gall & Gall. Heb je voor raki zo'n dun/lang glas nodig? Of is een whisky-glas ook goed? :D
pi_123316441
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 09:55 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

_O-

Ik ben benieuwd of dat spul verkrijgbaar is bij Gall & Gall. Heb je voor raki zo'n dun/lang glas nodig? Of is een whisky-glas ook goed? :D
Is bij Gall & Gall gewoon verkrijgbaar, soms hebben ze alleen de grote versies.. Weet niet of het slim is om meteen een 70cl versie te kopen.

Je kunt vanuit elke glas drinken maar zo een dunne lange glas is beter, gemengd met water en koude ijsblokjes. Overigens vergeet de mezze niet!
pi_123317453
Thanks. Ik zal vanmiddag eens koekeloeren.
pi_123321325
Waarom maakt het bij alcoholische dranken uit met welk glas je drinkt eigenlijk :P?
pi_123321456
Dit kan echt niet!
Dom dom dom dom!

http://www.dumpert.nl/med(...)aat_moet_kunnen.html

[ Bericht 6% gewijzigd door Mercan op 25-02-2013 13:13:59 ]
Eskimo Joe
pi_123321497
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:32 schreef zarGon het volgende:
Ha.

[..]

Vond 't maar een rare vraag in een topic over het dragen van rokken in de winter.

Dus opgezocht.

Ik kende 'maillot', maar dan wel de Turkse mayo en de Engelse maillot. Oftwel, het Nederlandse badpak. Het woord 'maillot' is afkomstig van het Frans, en betekent 'shirt'. Badpak in het Frans is 'maillot de bain'. Ik vermoed ook met enige zekerheid dat de Turkse mayo afkomstig is van het Franse maillot (wa'n malloten die Fransen, gebruiken onnodig te veel letters).

Het blijkt dat het woord 'maillot' verschillende betekenissen heeft, waarbij het ontstaan van het Nederlandse equivalent mij ontgaat.

[..]

[..]

Nederlandse maillot:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

:9.
Mijn logopedist vroeg ooit aan mij wat ik aantrok als ik ging zwemmen. Ze moest keihard lachen toen ik 'mayo' zei. Ik dacht écht dat mayo in het Nederlands ook zwempak was.
pi_123322469
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef Julis het volgende:
Waarom maakt het bij alcoholische dranken uit met welk glas je drinkt eigenlijk :P?
zelfde als dat jij geen cola drinkt met een çay of türk kahvesinin fincanı :P
Quote van Tjabbo:
pi_123322510
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:06 schreef Mercan het volgende:
Dit kan echt niet!
Dom dom dom dom!

Tja, het zijn nog wel kinderen. En die kinderen baseren hun mening ook maar op wat ze horen van de omgeving. Generaliseren maakt het makkelijker om een mening te vormen. En wat die man zegt, de kennis ontbreekt (of te subjectief). Ik denk ook wel dat die kinderen later uiteindelijk van mening zullen veranderen. Dat komt wel met de ervaring en de kennis, mag ik hopen. Alhoewel ... Dat zal moeilijker worden als hun omgeving alleen maar zal bestaan uit mensen met bevooroordeelde uitspraken :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Julis op 25-02-2013 13:46:04 ]
pi_123322545
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef Julis het volgende:
Wijn in combinatie met een ordinaire beker is niet lekker. Probeer het eens. :P Tevens gaat het gewoon om de beleving. :)

quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:08 schreef Julis het volgende:

[..]

Mijn logopedist vroeg ooit aan mij wat ik aantrok als ik ging zwemmen. Ze moest keihard lachen toen ik 'mayo' zei. Ik dacht écht dat mayo in het Nederlands ook zwempak was.
_O-

In Turkije vroeg ik weleens om "mayo" (bij de frietjes). Iedereen keek mij vreemd aan... :')
pi_123322600
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:06 schreef Mercan het volgende:
Dit kan echt niet!
Dom dom dom dom!

OMFG! -O-

Ik schaam me diep dat ik Turkse roots heb... :')
pi_123322645
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:37 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

zelfde als dat jij geen cola drinkt met een çay of türk kahvesinin fincanı :P
Ah, kijk! Ik zocht al naar een voorbeeld :P. Op zich wel logischer zo, ja :').
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wijn in combinatie met een ordinaire beker is niet lekker. Probeer het eens. :P Tevens gaat het gewoon om de beleving. :)

Ah, okay. De beleving dus. Mijn prefrontale cortex groeit ongeveer tot mijn 25ste, dus liever niet. 9.gif.

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:40 schreef sylvesterrr het volgende:
In Turkije vroeg ik weleens om "mayo" (bij de frietjes). Iedereen keek mij vreemd aan...
_O-. Die is ook goed.
pi_123323004
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:43 schreef Julis het volgende:

Ah, okay. De beleving dus. Mijn prefrontale cortex groeit ongeveer tot mijn 25ste, dus liever niet. [ afbeelding ].
Een hersencel meer of minder, dat boeit toch niet? :')
pi_123323228
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Een hersencel meer of minder, dat boeit toch niet? :')
Ligt ook aan de mate die je drinkt natuurlijk :P. MJA. Zal dus niet schadelijk zijn, maar toch :').
pi_123323273
quote:
9s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

OMFG! -O-

Ik schaam me diep dat ik Turkse roots heb... :')
Faal. Je birheid laten beïnvloeden door zulke jochies :')
pi_123323352
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef Ayca het volgende:

[..]

_O_ 4everTurk
pi_123323450
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef Julis het volgende:

[..]

Ligt ook aan de mate die je drinkt natuurlijk :P. MJA. Zal dus niet schadelijk zijn, maar toch :').
Toch wat? Is het vanwege het geloof?
pi_123323455
Ik stel me al voor. De ene dag ben ik Nigeriaan en de andere dag ben ik een rasechte Duitser. Wat zou het leven toch makkelijker zijn als ik me direct aan de omgeving kon passen.
pi_123323599
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:39 schreef Julis het volgende:

[..]

Tja, het zijn nog wel kinderen. En die kinderen baseren hun mening ook maar op wat ze horen van de omgeving. Generaliseren maakt het makkelijker om een mening te vormen. En wat die man zegt, de kennis ontbreekt (of te subjectief). Ik denk ook wel dat die kinderen later uiteindelijk van mening zullen veranderen. Dat komt wel met de ervaring en de kennis, mag ik hopen. Alhoewel ... Dat zal moeilijker worden als hun omgeving alleen maar zal bestaan uit mensen met bevooroordeelde uitspraken :').
Dat ze dit denken is inderdaad beïnvloed door hun omgeving, ben ik met je eens.
Er zijn heel veel mensen met verwerpelijke ideeën waar ik het niet eens mee ben. Dat is ook niet erg.

Waar ik meer moeite mee heb is dat ze niet eens dat kleine beetje denk capaciteit hebben om te weten dat je dit NIET moet zeggen voor een camera!!! Dat is echt triest!
Eskimo Joe
pi_123323610
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef Ayca het volgende:

[..]

Toch wat? Is het vanwege het geloof?
Ja, cultuur die ik heb meegekregen van thuis (en geloof ingesloten dus). "Cultuur is geen jas die je zomaar kunt uitdoen", aldus mijn levensbeschouwing- ( O+ ) leraar.
pi_123323611
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:43 schreef Julis het volgende:
Ah, okay. De beleving dus. Mijn prefrontale cortex groeit ongeveer tot mijn 25ste, dus liever niet. [ afbeelding ].

Eentje gaat naar de universiteit en mot meteen weer stoer doen enzo..
pi_123323666
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:12 schreef xminator het volgende:

[..]

Eentje gaat naar de universiteit en mot meteen weer stoer doen enzo..
UFFFF. IK DOE NIET STOER. Ik twijfelde, zal ik hersenen of prefrontale cortex gegbruiken. De ene is zo nerderig, maar de andere is niet volledig (want niet alle delen van je hersenen blijven groeien tot je 25ste). Kizdirma beni.
pi_123323668
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef Julis het volgende:

[..]

Een fles wijn per dag, zo erg kan dat toch niet zijn? :P

SPOILER
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef Ayca het volgende:

[..]

We zouden duidelijk moeten maken dat we het niet eens zijn met deze jochies. Dat is wat 'wij' niet doen. Aan de ene kant vind ik het onzin, dat zou namelijk toch niet hoeven? Aan de andere kant lijkt het tegenwoordig wel noodzakelijk om een signaal af te geven dat dat soort gedrag niet wordt geaccepteerd.

We komen alleen in actie als een of andere cartoonist weer eens een profeet heeft getekend, maar nooit als een Turk stomme dingen heeft gedaan.
pi_123323697
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:12 schreef Julis het volgende:

[..]

Ja, cultuur die ik heb meegekregen van thuis (en geloof ingesloten dus). "Cultuur is geen jas die je zomaar kunt uitdoen", aldus mijn levensbeschouwing- ( O+ ) leraar.
Cultuur en geloof zijn twee verschillende zaken.
Misschien heb ik de zin niet goed begrepen hoor.
Eskimo Joe
pi_123323724
quote:
8s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef Julis het volgende:

[..]

UFFFF. IK DOE NIET STOER. Ik twijfelde, zal ik hersenen of prefrontale cortex gegbruiken. De ene is zo nerderig, maar de andere is niet volledig (want niet alle delen van je hersenen blijven groeien tot je 25ste). Kizdirma beni.
Ook meteen met hoofdletters typen, echte kapsones meteen!

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

SPOILER
Tijdens de meet zei je geloof ik dat je niet echt meer alcohol dronk en nu ben je een alcoholist geworden. Cool down la!
pi_123323753
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef Mercan het volgende:

[..]

Cultuur en geloof zijn twee verschillende zaken.
Misschien heb ik de zin niet goed begrepen hoor.
Hmm, ze overlappen elkaar, vind ik. Ik zie ze niet als volledig onafhankelijke zaken, eigenlijk.
pi_123323822
Wijn in pak!
pi_123323873
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef Julis het volgende:

[..]

Hmm, ze overlappen elkaar, vind ik. Ik zie ze niet als volledig onafhankelijke zaken, eigenlijk.
Hoe zit het dan met een Turk die atheïst is?
Die is wel "sterk" beïnvloed door de Turkse cultuur maar "weinig" door het geloof.
Eskimo Joe
pi_123323877
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:17 schreef Ayca het volgende:
Wijn in pak!
Haha, ekte zwerverstyle is dat _O- .

Wat is er eigenlijk lekker aan wijn? Lijkt net op bier.. Zoete champagne is wel lekker.
pi_123323968
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

We zouden duidelijk moeten maken dat we het niet eens zijn met deze jochies. Dat is wat 'wij' niet doen. Aan de ene kant vind ik het onzin, dat zou namelijk toch niet hoeven? Aan de andere kant lijkt het tegenwoordig wel noodzakelijk om een signaal af te geven dat dat soort gedrag niet wordt geaccepteerd.

We komen alleen in actie als een of andere cartoonist weer eens een profeet heeft getekend, maar nooit als een Turk stomme dingen heeft gedaan.
Waarom? Ik ken die jongens en het is niet mijn taak om dat te doen.
pi_123324153
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat is er eigenlijk lekker aan wijn? Lijkt net op bier.. Zoete champagne is wel lekker.
Wat :')

Bier vind ik voor thuis niet echt lekker (bepaalde speciaalbieren daargelaten), wijn kan ik wel van genieten.

Wat drink jij als je uitgaat dan?
pi_123324230
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:18 schreef Mercan het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met een Turk die atheïst is?
Die is wel sterk beïnvloed door de Turkse cultuur maar weinig door het geloof.
Ik heb het hier dan ook niet over de Turkse cultuur :P. Ik had het over de cultuur die ik van thuis heb meegekregen. En daar is geloof ook een onderdeel van (en het Turk-zijn natuurlijk). Ik denk dat we allebei een andere definitie van cultuur in gedachten hebben :@. En misschien heb je wel gelijk hoor, dat ze apart horen te gehouden als we het hebben over cultuur.

Maar ik bedoelde meer deze definitie van 'cultuur':
"Al die dingen die mensen denken, doen en hebben: gewoonten en gebruiken, godsdienst, normen en waarden, bestaanswijze, muziek en voorwerpen, eetgewoonten en wijze van kleden, bouwwerken."

quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef xminator het volgende:
Ook meteen met hoofdletters typen, echte kapsones meteen!
;( snif snif.

[ Bericht 0% gewijzigd door Julis op 25-02-2013 14:36:10 ]
pi_123324278
SNUIVEN :9~ :9~ :9~ :9~
pi_123324310
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:24 schreef Ayca het volgende:

[..]

Bier vind ik voor thuis niet echt lekker (bepaalde speciaalbieren daargelaten), wijn kan ik wel van genieten.

Bira en shotjes of redbull wodka
pi_123324319
quote:
15s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:26 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik heb het hier dan ook niet over de Turkse cultuur :P. Ik had het over de cultuur die ik van thuis heb meegekregen. En daar is geloof ook een onderdeel van (en het Turk-zijn natuurlijk). Ik denk dat we allebei een andere definitie van cultuur in gedachten hebben :@. En misschien heb je wel gelijk hoor, dat ze apart horen te gehouden als we het hebben over cultuur.

Maar ik bedoelde meer deze definitie van 'cultuur':
"Al die dingen die mensen denken, doen en hebben: gewoonten en gebruiken, godsdienst, normen en waarden, bestaanswijze, muziek en voorwerpen, eetgewoonten en wijze van kleden, bouwwerken."

[..]

;( snif snif.
:)
Daarom schreef ik ook: Misschien heb ik de zin niet goed begrepen hoor.
Eskimo Joe
pi_123324439
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef xminator het volgende:

Tijdens de meet zei je geloof ik dat je niet echt meer alcohol dronk en nu ben je een alcoholist geworden. Cool down la!
:D

Ik drink echt niet veel, geloof me. Afgelopen weekend heb ik misschien een halve fles wijn gedronken. :')

quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Avondeten + wijn... O+
pi_123324493
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:20 schreef Ayca het volgende:

[..]

Waarom? Ik ken die jongens en het is niet mijn taak om dat te doen.
Gewoon om een signaal af te geven dat dat soort gedrag niet gewenst is...

quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:24 schreef Ayca het volgende:

[..]

Bier.. :r
pi_123324511
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:29 schreef Mercan het volgende:

[..]

:)
Daarom schreef ik ook: Misschien heb ik de zin niet goed begrepen hoor.
Ah, okay :9.
pi_123324604
Vraagje, wat vinden jullie van het volgende bericht?

"<naam> sen beni ters anladin. ozur dilerim"

Die persoon zegt dat ik hem verkeerd heb begrepen en biedt zijn excuses aan...? :?
pi_123324631
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:37 schreef sylvesterrr het volgende:

Die persoon zegt dat ik hem verkeerd heb begrepen en biedt zijn excuses aan...? :?
Misschien biedt de persoon zijn excuses aan omdat hij niet duidelijk was?
pi_123324647
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:37 schreef sylvesterrr het volgende:

Waar gaat het om, misschien ook handig om te vermelden.
Eskimo Joe
pi_123324675
Over de alcoholverslaving van Sylv.
pi_123324728
quote:
9s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:38 schreef Julis het volgende:
Over de alcoholverslaving van Sylv.
:D :') _O-
pi_123324849
Nee, het gaat over iets wat m'n broer met verheven stem heeft gezegd waarna ik boos ben weggelopen.

Ik heb er wat moeite mee. Eerst geeft ie dus aan dat ík hem verkeerd heb begrepen, en daarna biedt hij zijn excuses aan... :')
pi_123324901
Jep.
pi_123324943
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, het gaat over iets wat m'n broer met verheven stem heeft gezegd waarna ik boos ben weggelopen.

Ik heb er wat moeite mee. Eerst geeft ie dus aan dat ík hem verkeerd heb begrepen, en daarna biedt hij zijn excuses aan... :')
Broer heeft altijd gelijk.
Accepteer je rol als broertje.

Eskimo Joe
pi_123325027
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:45 schreef Ayca het volgende:
Jep.

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:46 schreef Mercan het volgende:

[..]

Broer heeft altijd gelijk.
Accepteer je rol als broertje.

Ehh, nee. :)
pi_123325095
Pluk een roos :@...
pi_123325101
en stamp hem kapotttt
pi_123325121
_O-
pi_123325167
Ik heb het idee dat hij nog even duidelijk wilde maken dat hij niets verkeerd heeft gezegd. Of ligt dat aan mij? :{

Mijn Turks is niet al te best, ik kan dingen best snel verkeerd interpreteren...
pi_123325209
Maar hij biedt toch zijn excuses?
pi_123325253
Ik heb het idee dat hij het niet slecht bedoelde, of zo.
pi_123325255
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb het idee dat hij nog even duidelijk wilde maken dat hij niets verkeerd heeft gezegd. Of ligt dat aan mij? :{

Mijn Turks is niet al te best, ik kan dingen best snel verkeerd interpreteren...
Maak er een niet al te groot probleem van!
Eskimo Joe
pi_123325297
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:54 schreef Mercan het volgende:

[..]

Maak er een niet al te groot probleem van!
Dit ja :P! Hij is toch de oude broer hier.
pi_123325335
:@ kizma.
pi_123325363
:7
Eskimo Joe
pi_123325442
Vraag dan anders gewoon wat hij precies bedoelt, wij weten niet waar het over gaat.
pi_123325530
Aycakizmeid heeft ook gelijk! Communicatie is altijd belangrijk. ;).
pi_123325612
Hij biedt zijn excuses aan ja, maar ik heb er zo m'n twijfels over. Dit is zaterdagavond gebeurd; ik slaap er nog een paar nachten over. :)

Thanks!

@Julis: je moet als vrouw toch goed je best doen om mij boos te krijgen... :)
pi_123325672
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Hij biedt zijn excuses aan ja, maar ik heb er zo m'n twijfels over. Dit is zaterdagavond gebeurd; ik slaap er nog een paar nachten over. :)

Thanks!

@Julis: je moet als vrouw toch goed je best doen om mij boos te krijgen... :)
Jammer dan, ik ben Ramadan.
pi_123325864
Yawww, sacmaliyorum.

/deze kapsones gaat leren voor school
pi_123325890
Yawww, where is zG?
pi_123325944
quote:
9s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:05 schreef Julis het volgende:

[..]

Jammer dan, ik ben Ramadan.

quote:
18s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:10 schreef Julis het volgende:
Yawww, sacmaliyorum.

Succes! ^O^
pi_123326040
quote:
18s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:10 schreef Julis het volgende:
Yawww, sacmaliyorum.

School.
pi_123328919
wehehhe.. Turken.. :')
Quote van Tjabbo:
pi_123329530
Dit topic is al ouder dan 10 dagen... :') Ongelooflijk. :D
pi_123334196
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:01 schreef xminator het volgende:

[..]

Is bij Gall & Gall gewoon verkrijgbaar, soms hebben ze alleen de grote versies.. Weet niet of het slim is om meteen een 70cl versie te kopen.

Je kunt vanuit elke glas drinken maar zo een dunne lange glas is beter, gemengd met water en koude ijsblokjes. Overigens vergeet de mezze niet!
Ze hadden alleen de 70cl versie. :P

Ik heb vandaag bezoek, dus ik heb hulp. ;) Overigens is het wel de bedoeling dat er nog wat overblijft in de fles.
pi_123335511
hee turkies claim jullie tickets voor de volgende meet:
http://frontpage.fok.nl/ext/applyForTickets.php?event=4
pi_123336808
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:11 schreef xminator het volgende:
Yawww, where is zG?
In de hel.
pi_123337651
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef Julis het volgende:

[..]

In de hel.
Why?
pi_123342974
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef Julis het volgende:

[..]

In de hel.
Ik dacht dat ie z'n plek in de hemel een tijdje geleden al had gereserveerd... -O-
pi_123343214
Zijn jullie gek! Ik ga hem toch niet naar de maagden sturen.
pi_123343441
Dat heeft ie toch wel verdiend? :)
pi_123355199
Dizi ve reklam oyuncusu Nil Erkoçlar'ın 3 hafta önce cinsiyet değiştirme ameliyatıyla erkek olduğunun ortaya çıkmasının ardından askerlik tartışması başladı.

İsmini Rüzgar olarak değiştiren 26 yaşındaki oyuncunun bu değişimin ardından askere gidip gitmeyeceği sorusuna uzmanlar yanıt verdi.

Vatan gazetesinin görüşlerini aldığı bir askeri hukuk uzmanı ise konuyla ilgili şunları anlattı:

"Şahış nüfusa erkek olarak kendini tescil ettiği zaman askerlik şube tarafından çağrılır. Yoklaması yapılır, doktora yollanır. Burada 'Askere gitmeye uygun değilim' beyanında bulunmaz ve doktorlardan da çıkan karar olumlu ise askere gider. Ama uygun olmadığını, sonradan erkek olduğunu anlatırsa doktor ya uygun değildir kararı verir ya da askeri hastaneye yollar. Oradaki tabiplerden oluşan sağlık kurulu, kontrolleri yapar ve çürüğe ayırır, elverişli değildir diye karar verir. Ama sağlık kurulu elverişli olduğunu düşünürse askere gitmek zorundadır. Birliğine teslim edildikten sonra kadınsı hareketleri olursa o zaman da askeri hastaneye sevk edilip elverişli olmadığına karar verilir”

pi_123356496
_O- :') :D

Dienstplicht... :')
pi_123357825
Beste Turken en vrienden,

Na hevig overleg is besloten om de FOK!première van Disney's Oz als moment te gebruiken om bijeen te komen en te kletsen.

Film:
Datum: dinsdag 12 maart 2013
Inloop: 18.30 uur
Aanvang film: 19.00 uur

Bijeenkomen vanaf circa 17.30~18.00, eventjes iets drinken met zn allen en dan naar de film. Je kunt ook aanhang meenemen, ze hoeven geen fokkers te zijn.

Reserveer hier je tickets (gratis), doe dit ook als je nog twijfelt. Want wanneer je zeker weet dat je niet aanwezig kan zijn, kun je de tickets weer teruggeven.

Tot dan :W
pi_123358098
Waarom hebben ze op het station Amsterdam Bijlmer Arena geen bagagekluizen? }:| Hierdoor moet ik m'n tas (met daarin een laptop en andere documenten) meesjouwen. :{
pi_123358216
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom hebben ze op het station Amsterdam Bijlmer Arena geen bagagekluizen? }:| Hierdoor moet ik m'n tas (met daarin een laptop en andere documenten) meesjouwen. :{
Moet ik ook hoor! Of ik moet eerst langs kantoor gaan en alles in mijn kluisje daar droppen, maar dat betekent wel weer dat ik het daarna moet ophalen en extra reistijd.. Dus geen zin in.

Edit:
Haha wat je eventueel wel kunt doen is naar de mediamarkt gaan en je spullen daar in zo een kluisje stoppen.
pi_123358583
Ik weet niet of ik nog welkom ben bij die Mediamarkt. :@ De laatste keer dat ik er was wilde de beveiliger mijn tas controleren. Ja daag, dat mocht ie van mij niet; niet dat ik iets te verbergen had, maar het ging mij om het principe. :P

Ik zei dat HIJ (een beveiliger) niet in mijn tas mocht kijken, en dat hij maar de politie erbij moet halen als hij het niet vertrouwt. Dus politie erbij... Niets in m'n tas, uiteraard! Filiaalmanager bood zijn excuses aan. Mijn reactie: "Ik heb net ongeveer ¤ 600 afgereken, en uitgerekend IK word eruit gepikt om gecontroleerd te worden? Jammer... Ik hoef m'n aankoop niet meer." Dat vond ie niet leuk. :P

Het gezicht van de manager en de omstanders, priceless! _O-

Ik was niet de enige die zijn tas niet had ingeleverd.
pi_123358607
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik weet niet of ik nog welkom ben bij die Mediamarkt. :@ De laatste keer dat ik er was wilde de beveiliger mijn tas controleren. Ja daag, dat mocht ie van mij niet; niet dat ik iets te verbergen had, maar het ging mij om het principe. :P

Ik zei dat HIJ (een beveiliger) niet in mijn tas mocht kijken, en dat hij maar de politie erbij moet halen als hij het niet vertrouwt. Dus politie erbij... Niets in m'n tas, uiteraard! Filiaalmanager bood zijn excuses aan. Mijn reactie: "Ik heb net ongeveer ¤ 600 afgereken, en uitgerekend IK word eruit gepikt om gecontroleerd te worden? Jammer... Ik hoef m'n aankoop niet meer." Dat vond ie niet leuk. :P

Het gezicht van de manager en de omstanders, priceless! _O-
_O- . Goed gehandeld.
pi_123358699
Vorig jaar was er ook een overijverige beveiligingsmedewerker bij Praxis, zie KLB / Beveiligingsmedewerker bij Praxis. _O- Ik was zo woedend dat ik gewoon ¤ 60 heb weggegooid. :')

Mij moet je niet pesten, want dan ben je mij (en m'n omgeving) als klant kwijt. :)
pi_123358775
Komt er iemand toevallig met de auto? Turq? Wellicht dat ik m'n tas dan in de auto kan deponeren. :P
pi_123358931
Daar heb je wel jezelf genaaid _O- .

Ik zou mijn laptop zelf nooit in de auto achterlaten.. Te veel risico.
pi_123359138
Het is toch maar de laptop van de zaak. :P
pi_123359299
Bij mij ook, toch ga ik goed met de spulletjes om.

Plus als die gestolen wordt betekent het een boete van circa 50.000 euro voor de zaak en voor mij een eigen risico van 500 euro oid.
pi_123359402
Ik heb gelukkig geen eigen risico, maar het zal wel wat papierwerk opleveren ivm de Telecommunicatiewet. :P
pi_123360585
Wel overdreven reacties Sylvesterrr .
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_123361987
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wel overdreven reacties Sylvesterrr .
Vind je?
pi_123364537
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:11 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Vind je?
onzettend. Laat gewoon je tas zien en move on. Al die energie en tijd die je verspilt om een "punt" te maken. :')
pi_123364855
Eens met jfm.
pi_123364883
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:25 schreef xminator het volgende:
Beste Turken en vrienden,

Na hevig overleg is besloten om de FOK!première van Disney's Oz als moment te gebruiken om bijeen te komen en te kletsen.

Film:
Datum: dinsdag 12 maart 2013
Inloop: 18.30 uur
Aanvang film: 19.00 uur

Bijeenkomen vanaf circa 17.30~18.00, eventjes iets drinken met zn allen en dan naar de film. Je kunt ook aanhang meenemen, ze hoeven geen fokkers te zijn.

Reserveer hier je tickets (gratis), doe dit ook als je nog twijfelt. Want wanneer je zeker weet dat je niet aanwezig kan zijn, kun je de tickets weer teruggeven.

Tot dan :W
Er zijn geen kaarten meer.
pi_123365028
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:40 schreef Ayca het volgende:

[..]

Er zijn geen kaarten meer.
Ga op de reservelijst, kaarten komen geheid weer vrij!
pi_123365813
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

onzettend. Laat gewoon je tas zien en move on. Al die energie en tijd die je verspilt om een "punt" te maken. :')
Het is gewoon een principekwestie. :)
pi_123370867
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het is gewoon een principekwestie. :)
Potato patata .
pi_123371172
EN DICHT KLOTE TOPIQUEEEEEEEEEEEEEEEE.

Wordt niet meer heropend.

Topic is DOOD. RIP 26-02-2013