Moet ik ook hoor! Of ik moet eerst langs kantoor gaan en alles in mijn kluisje daar droppen, maar dat betekent wel weer dat ik het daarna moet ophalen en extra reistijd.. Dus geen zin in.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom hebben ze op het station Amsterdam Bijlmer Arena geen bagagekluizen?Hierdoor moet ik m'n tas (met daarin een laptop en andere documenten) meesjouwen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik weet niet of ik nog welkom ben bij die Mediamarkt.De laatste keer dat ik er was wilde de beveiliger mijn tas controleren. Ja daag, dat mocht ie van mij niet; niet dat ik iets te verbergen had, maar het ging mij om het principe.
Ik zei dat HIJ (een beveiliger) niet in mijn tas mocht kijken, en dat hij maar de politie erbij moet halen als hij het niet vertrouwt. Dus politie erbij... Niets in m'n tas, uiteraard! Filiaalmanager bood zijn excuses aan. Mijn reactie: "Ik heb net ongeveer ¤ 600 afgereken, en uitgerekend IK word eruit gepikt om gecontroleerd te worden? Jammer... Ik hoef m'n aankoop niet meer." Dat vond ie niet leuk.
Het gezicht van de manager en de omstanders, priceless!
Vind je?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wel overdreven reacties Sylvesterrr .
onzettend. Laat gewoon je tas zien en move on. Al die energie en tijd die je verspilt om een "punt" te maken.quote:
Er zijn geen kaarten meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:25 schreef xminator het volgende:
Beste Turken en vrienden,
Na hevig overleg is besloten om de FOK!première van Disney's Oz als moment te gebruiken om bijeen te komen en te kletsen.
Film:
Datum: dinsdag 12 maart 2013
Inloop: 18.30 uur
Aanvang film: 19.00 uur
Bijeenkomen vanaf circa 17.30~18.00, eventjes iets drinken met zn allen en dan naar de film. Je kunt ook aanhang meenemen, ze hoeven geen fokkers te zijn.
Reserveer hier je tickets (gratis), doe dit ook als je nog twijfelt. Want wanneer je zeker weet dat je niet aanwezig kan zijn, kun je de tickets weer teruggeven.
http://frontpage.fok.nl/ext/applyForTickets.php?event=4
Tot dan
Het is gewoon een principekwestie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
onzettend. Laat gewoon je tas zien en move on. Al die energie en tijd die je verspilt om een "punt" te maken.
Potato patata .quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een principekwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |