Broer heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, het gaat over iets wat m'n broer met verheven stem heeft gezegd waarna ik boos ben weggelopen.
Ik heb er wat moeite mee. Eerst geeft ie dus aan dat ík hem verkeerd heb begrepen, en daarna biedt hij zijn excuses aan...
quote:
Ehh, nee.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:46 schreef Mercan het volgende:
[..]
Broer heeft altijd gelijk.
Accepteer je rol als broertje.
Maak er een niet al te groot probleem van!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb het idee dat hij nog even duidelijk wilde maken dat hij niets verkeerd heeft gezegd. Of ligt dat aan mij?
Mijn Turks is niet al te best, ik kan dingen best snel verkeerd interpreteren...
Dit jaquote:Op maandag 25 februari 2013 14:54 schreef Mercan het volgende:
[..]
Maak er een niet al te groot probleem van!
Jammer dan, ik ben Ramadan.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Hij biedt zijn excuses aan ja, maar ik heb er zo m'n twijfels over. Dit is zaterdagavond gebeurd; ik slaap er nog een paar nachten over.
Thanks!
@Julis: je moet als vrouw toch goed je best doen om mij boos te krijgen...
quote:
Succes!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:10 schreef Julis het volgende:
Yawww, sacmaliyorum.
/deze kapsones gaat leren voor school
School.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:10 schreef Julis het volgende:
Yawww, sacmaliyorum.
/deze kapsones gaat leren voor school
Ze hadden alleen de 70cl versie.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Is bij Gall & Gall gewoon verkrijgbaar, soms hebben ze alleen de grote versies.. Weet niet of het slim is om meteen een 70cl versie te kopen.
Je kunt vanuit elke glas drinken maar zo een dunne lange glas is beter, gemengd met water en koude ijsblokjes. Overigens vergeet de mezze niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |