Eentje gaat naar de universiteit en mot meteen weer stoer doen enzo..quote:Op maandag 25 februari 2013 13:43 schreef Julis het volgende:
Ah, okay. De beleving dus. Mijn prefrontale cortex groeit ongeveer tot mijn 25ste, dus liever niet. [ afbeelding ].
UFFFF. IK DOE NIET STOER. Ik twijfelde, zal ik hersenen of prefrontale cortex gegbruiken. De ene is zo nerderig, maar de andere is niet volledig (want niet alle delen van je hersenen blijven groeien tot je 25ste). Kizdirma beni.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Eentje gaat naar de universiteit en mot meteen weer stoer doen enzo..
Een fles wijn per dag, zo erg kan dat toch niet zijn?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Ligt ook aan de mate die je drinkt natuurlijk. MJA. Zal dus niet schadelijk zijn, maar toch
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zouden duidelijk moeten maken dat we het niet eens zijn met deze jochies. Dat is wat 'wij' niet doen. Aan de ene kant vind ik het onzin, dat zou namelijk toch niet hoeven? Aan de andere kant lijkt het tegenwoordig wel noodzakelijk om een signaal af te geven dat dat soort gedrag niet wordt geaccepteerd.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Faal. Je birheid laten beïnvloeden door zulke jochies
We komen alleen in actie als een of andere cartoonist weer eens een profeet heeft getekend, maar nooit als een Turk stomme dingen heeft gedaan.
Cultuur en geloof zijn twee verschillende zaken.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, cultuur die ik heb meegekregen van thuis (en geloof ingesloten dus). "Cultuur is geen jas die je zomaar kunt uitdoen", aldus mijn levensbeschouwing- () leraar.
Ook meteen met hoofdletters typen, echte kapsones meteen!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef Julis het volgende:
[..]
UFFFF. IK DOE NIET STOER. Ik twijfelde, zal ik hersenen of prefrontale cortex gegbruiken. De ene is zo nerderig, maar de andere is niet volledig (want niet alle delen van je hersenen blijven groeien tot je 25ste). Kizdirma beni.
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een fles wijn per dag, zo erg kan dat toch niet zijn?Tijdens de meet zei je geloof ik dat je niet echt meer alcohol dronk en nu ben je een alcoholist geworden. Cool down la!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ze overlappen elkaar, vind ik. Ik zie ze niet als volledig onafhankelijke zaken, eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef Mercan het volgende:
[..]
Cultuur en geloof zijn twee verschillende zaken.
Misschien heb ik de zin niet goed begrepen hoor.
Hoe zit het dan met een Turk die atheïst is?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm, ze overlappen elkaar, vind ik. Ik zie ze niet als volledig onafhankelijke zaken, eigenlijk.
Haha, ekte zwerverstyle is datquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een fles wijn per dag, zo erg kan dat toch niet zijn?Waarom? Ik ken die jongens en het is niet mijn taak om dat te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
We zouden duidelijk moeten maken dat we het niet eens zijn met deze jochies. Dat is wat 'wij' niet doen. Aan de ene kant vind ik het onzin, dat zou namelijk toch niet hoeven? Aan de andere kant lijkt het tegenwoordig wel noodzakelijk om een signaal af te geven dat dat soort gedrag niet wordt geaccepteerd.
We komen alleen in actie als een of andere cartoonist weer eens een profeet heeft getekend, maar nooit als een Turk stomme dingen heeft gedaan.
Watquote:Op maandag 25 februari 2013 14:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, ekte zwerverstyle is dat.
Wat is er eigenlijk lekker aan wijn? Lijkt net op bier.. Zoete champagne is wel lekker.
Ik heb het hier dan ook niet over de Turkse cultuurquote:Op maandag 25 februari 2013 14:18 schreef Mercan het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met een Turk die atheïst is?
Die is wel sterk beïnvloed door de Turkse cultuur maar weinig door het geloof.
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef xminator het volgende:
Ook meteen met hoofdletters typen, echte kapsones meteen!
Bira en shotjes of redbull wodkaquote:Op maandag 25 februari 2013 14:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat
Bier vind ik voor thuis niet echt lekker (bepaalde speciaalbieren daargelaten), wijn kan ik wel van genieten.
Wat drink jij als je uitgaat dan?
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb het hier dan ook niet over de Turkse cultuur. Ik had het over de cultuur die ik van thuis heb meegekregen. En daar is geloof ook een onderdeel van (en het Turk-zijn natuurlijk). Ik denk dat we allebei een andere definitie van cultuur in gedachten hebben
. En misschien heb je wel gelijk hoor, dat ze apart horen te gehouden als we het hebben over cultuur.
Maar ik bedoelde meer deze definitie van 'cultuur':
"Al die dingen die mensen denken, doen en hebben: gewoonten en gebruiken, godsdienst, normen en waarden, bestaanswijze, muziek en voorwerpen, eetgewoonten en wijze van kleden, bouwwerken."
[..]snif snif.
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef xminator het volgende:
Tijdens de meet zei je geloof ik dat je niet echt meer alcohol dronk en nu ben je een alcoholist geworden. Cool down la!
Avondeten + wijn...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, ekte zwerverstyle is dat.
Wat is er eigenlijk lekker aan wijn? Lijkt net op bier.. Zoete champagne is wel lekker.
Gewoon om een signaal af te geven dat dat soort gedrag niet gewenst is...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom? Ik ken die jongens en het is niet mijn taak om dat te doen.
Bier..quote:Op maandag 25 februari 2013 14:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat
Bier vind ik voor thuis niet echt lekker (bepaalde speciaalbieren daargelaten), wijn kan ik wel van genieten.
Wat drink jij als je uitgaat dan?
Ah, okayquote:Op maandag 25 februari 2013 14:29 schreef Mercan het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook: Misschien heb ik de zin niet goed begrepen hoor.
Misschien biedt de persoon zijn excuses aan omdat hij niet duidelijk was?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Vraagje, wat vinden jullie van het volgende bericht?
"<naam> sen beni ters anladin. ozur dilerim"
Die persoon zegt dat ik hem verkeerd heb begrepen en biedt zijn excuses aan...?
Waar gaat het om, misschien ook handig om te vermelden.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Vraagje, wat vinden jullie van het volgende bericht?
"<naam> sen beni ters anladin. ozur dilerim"
Die persoon zegt dat ik hem verkeerd heb begrepen en biedt zijn excuses aan...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |