Dit.quote:
Interpunctie en hoofdletters verwijderd om je te wijzen dat het gebruik van alinea's gewenst is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:50 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
ik liep vandaag door het winkelcentrum en kwam een klein jochie tegen gok een jaar of 4 en hij was alleen goeie attente brave burger dat ik ben stap op m af en na wat babbelen kom ik erachter hoe die heet en dat zn vader ergens in de buurt moet zijn we wandelen samen wat rond op zoek naar zn pa en ondertussen bedenk ik plannetje voor als we zn papa niet zouden vinden komt er opeens een vent turk 55 ofzo op me af ja hij turk ik neem mee jij maar blond jong Nederland meisje vervolgens begon hij de onverantwoordelijke moeder zwart te maken met termen waar ik niks van begreep en toen ik zei dat dat jochie met zn vader was negeerde die me compleet ook info over waar we waren geweest luisterde ie niet naar en hij vond vooral dat ik me er maar buiten moest houden dat arme jochie werd aan zn arm meegesleept en keek me met twee grote puppyogen aan hij vond mijn hulp duidelijk veel prettiger dus ik loop er achteraan en zorg ervoor dat de mensen van de zeeman de beveiliging van t centrum zouden bellen ik moest naar m'n werk racen en heb t daar maar bij gelaten klacht stomme turk denkt dat vrouwen niet intelligent en verantwoordelijk kunnen zijn en dat nou net toen ik met mijn goede daad van de dag bezig was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
fixedquote:
Op zich heeft die Turk daar wel een punt. Want waar was de moeder van die kleine jongen? Juist... die is dusdanig onverantwoordelijk dat ze haar kleine onder de hoede van een ander had gegeven. En jawel, die moeder is ook een vrouw!quote:Klacht: Stomme Turk denkt dat vrouwen niet intelligent en verantwoordelijk kunnen zijn!
ik vind dat het nu al wel redelijk ver gaat, niet stormfront niveau ofzo, maar normaal vind ik de reacties en op niet echtquote:Op zondag 17 februari 2013 00:05 schreef Ambipur het volgende:
Je had beter over Marokkanen kunnen hebben. Dan was het hier al volgeweest met zeikhoeren.
Het verbaast je dat de mensen hier een grote mond hebben? Veilig achter hun beeldscherm?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind dat het nu al wel redelijk ver gaat, niet stormfront niveau ofzo, maar normaal vind ik de reacties en op niet echt
dat is niet wat me verbaast, de extreme xenofobie van mensen hier is wat me blijft verbazen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het verbaast je dat de mensen hier een grote mond hebben? Veilig achter hun beeldscherm?Lekker anoniem?
Ah joh, ik zeur hier ook over Turken. Terwijl ik er zelf één ben. Je moet toch wat om het hier enigszins dragelijk te makenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is niet wat me verbaast, de extreme xenofobie van mensen hier is wat me blijft verbazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |