Ga je haar nog vertellen wie je bent en wil je dat dan eventjes opnemen en delen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef Turquaz52 het volgende:
amk ettiniz icine, basladiniz sivalamaya..
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:50 schreef xminator het volgende:
Gelukkig is Sport1 deze maand gratis en kunnen we naar leukere potjes kijken
Eens met de jongeman bedoel jequote:Op woensdag 20 februari 2013 18:58 schreef Bilge het volgende:
Eens met de meneer hierboven.
Waar gaat het toch heen met de Turkse jeugd.De één geeft verloochent zijn afkomst om aan pussy te komen, de ander verkiest Spanjaarden en Italianen boven Turken.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Schalke heeft nog nooit verloren in Turkije las ik, maar gelukkig speelt Gala ook in Duitsland gewoon thuis dus heb ik nog enige oprechte hoop op een fiere gang richting het kampioenschap.
Maar de schalke van destijds is niet te vergelijken met de schalke van nu. Gelen giden 4/5 cakior schalkeya.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Schalke heeft nog nooit verloren in Turkije las ik, maar gelukkig speelt Gala ook in Duitsland gewoon thuis dus heb ik nog enige oprechte hoop op een fiere gang richting het kampioenschap.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:03 schreef Julis het volgende:
. Ik snap het ook niet... Mijn tijden waren dan ook anders. Askerligim 2 sene surdu, acaba ondan mi.
Daarom wordt het geen saaie pot, beide ploegen hebben een zwakke defensie en gevaarlijke aanval: veel goals. Bij Milan-Barcelona Is Barca veel sterker, waardoor Milan met 11 man gaat verdedigen, in de hoop op een goal uit de tegenaanval. Barcelona zal eindeloos heen en weer tikken om een gaatje te vinden. Weinig doelpunten, weinig actie, zeer voorspelbaar en slaapverwekkend, daar is toch niks aan man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar de schalke van destijds is niet te vergelijken met de schalke van nu. Gelen giden 4/5 cakior schalkeya.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:18 schreef Bilge het volgende:
Devlet Bahceli blijkt ook een Ferdici. Met een zonnebril in zijn oude Volvotje.
1,74 cmquote:Genelkurmay Başkanlığı, ‘www.tsk.tr’ adresinden ulaşılabilen internet sitesinde özel bir Atatürk köşesi oluşturdu.
Bölümde, Mustafa Kemal Atatürk’ün hayatından mesajlarına kadar birçok bilgi ve belge bulunuyor. Köşede, Atatürk’ün boy, kilo ve ayakkabı numarası gibi fiziksel özellikleri yer alıyor. Buna göre Atatürk’ün boyunun 1,74 cm, kilosunun 74-76 kg, ayakkabı numarasının da 42 olduğu belirtiliyor. Başka kaynaklarda ise Atatürk’ün boyunun 1,68 olduğu yazıyordu. İnternet sitesinde Atatürk’ün hayatı, kronolojisi, yazdığı eserler, inkılapları, yurt gezileri, mülakatları ve makaleleri başlıkları dikkat çekiyor. Sitede, Milli Mücadele komutanlarına ait bilgiler aktarılıyor. Atatürk albümü bölümünde de değişik dönemlerde çekilmiş fotoğraflar yayınlanıyor.
Bron
Ik tel er vier, maar met Bahçeliaanse rekenkunsten is daar vast 3 van te maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:23 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drie Ülker-koekjes voor jou. Lekker bij de thee!
Jij leek laatst totaal niet dik? Ben je aangekomen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Dus ik doe eigenlijk voor niets m'n best om de BMI te verlagen?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:43 schreef Bilge het volgende:
Jij leek laatst totaal niet dik? Ben je aangekomen?
Wat is je ideaalgewicht dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Neuh, ik ben juist een kilo of 6 lichter geworden.Nog even volhouden en ik zit op m'n ideaalgewicht.
Mannen onder elkaar. Ey.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vraag? Zo'n vraag stel je toch niet aan een man?
Zeg ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |