Ga je haar nog vertellen wie je bent en wil je dat dan eventjes opnemen en delen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef Turquaz52 het volgende:
amk ettiniz icine, basladiniz sivalamaya..
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:50 schreef xminator het volgende:
Gelukkig is Sport1 deze maand gratis en kunnen we naar leukere potjes kijken
Eens met de jongeman bedoel jequote:Op woensdag 20 februari 2013 18:58 schreef Bilge het volgende:
Eens met de meneer hierboven.
Waar gaat het toch heen met de Turkse jeugd.De één geeft verloochent zijn afkomst om aan pussy te komen, de ander verkiest Spanjaarden en Italianen boven Turken.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Schalke heeft nog nooit verloren in Turkije las ik, maar gelukkig speelt Gala ook in Duitsland gewoon thuis dus heb ik nog enige oprechte hoop op een fiere gang richting het kampioenschap.
Maar de schalke van destijds is niet te vergelijken met de schalke van nu. Gelen giden 4/5 cakior schalkeya.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Schalke heeft nog nooit verloren in Turkije las ik, maar gelukkig speelt Gala ook in Duitsland gewoon thuis dus heb ik nog enige oprechte hoop op een fiere gang richting het kampioenschap.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:03 schreef Julis het volgende:
. Ik snap het ook niet... Mijn tijden waren dan ook anders. Askerligim 2 sene surdu, acaba ondan mi.
Daarom wordt het geen saaie pot, beide ploegen hebben een zwakke defensie en gevaarlijke aanval: veel goals. Bij Milan-Barcelona Is Barca veel sterker, waardoor Milan met 11 man gaat verdedigen, in de hoop op een goal uit de tegenaanval. Barcelona zal eindeloos heen en weer tikken om een gaatje te vinden. Weinig doelpunten, weinig actie, zeer voorspelbaar en slaapverwekkend, daar is toch niks aan man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar de schalke van destijds is niet te vergelijken met de schalke van nu. Gelen giden 4/5 cakior schalkeya.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:18 schreef Bilge het volgende:
Devlet Bahceli blijkt ook een Ferdici. Met een zonnebril in zijn oude Volvotje.
1,74 cmquote:Genelkurmay Başkanlığı, ‘www.tsk.tr’ adresinden ulaşılabilen internet sitesinde özel bir Atatürk köşesi oluşturdu.
Bölümde, Mustafa Kemal Atatürk’ün hayatından mesajlarına kadar birçok bilgi ve belge bulunuyor. Köşede, Atatürk’ün boy, kilo ve ayakkabı numarası gibi fiziksel özellikleri yer alıyor. Buna göre Atatürk’ün boyunun 1,74 cm, kilosunun 74-76 kg, ayakkabı numarasının da 42 olduğu belirtiliyor. Başka kaynaklarda ise Atatürk’ün boyunun 1,68 olduğu yazıyordu. İnternet sitesinde Atatürk’ün hayatı, kronolojisi, yazdığı eserler, inkılapları, yurt gezileri, mülakatları ve makaleleri başlıkları dikkat çekiyor. Sitede, Milli Mücadele komutanlarına ait bilgiler aktarılıyor. Atatürk albümü bölümünde de değişik dönemlerde çekilmiş fotoğraflar yayınlanıyor.
Bron
Ik tel er vier, maar met Bahçeliaanse rekenkunsten is daar vast 3 van te maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:23 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drie Ülker-koekjes voor jou. Lekker bij de thee!
Jij leek laatst totaal niet dik? Ben je aangekomen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Dus ik doe eigenlijk voor niets m'n best om de BMI te verlagen?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:43 schreef Bilge het volgende:
Jij leek laatst totaal niet dik? Ben je aangekomen?
Wat is je ideaalgewicht dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Neuh, ik ben juist een kilo of 6 lichter geworden.Nog even volhouden en ik zit op m'n ideaalgewicht.
Mannen onder elkaar. Ey.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vraag? Zo'n vraag stel je toch niet aan een man?
Zeg ik niet.
hey transferkekquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:11 schreef Julis het volgende:
Ik dacht dat je bij vrouwen zulke vragen niet moest stellen.
Hoiquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahh! Kimler gelmis, hosbuldun hosbuldun!
Goed, lang niet gesproken!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoi.
Goed. Met jou?
[msn-gesprekken]
Ja, ik miste jequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed, lang niet gesproken!
Zonder de mogelijkheid te blocken
Ik kan het uitleggenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik miste je.
Ja, wtf is dat weer voor een gaar iets.
Tssk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tssk.Oh, naja, je zag er niet mollig uit of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar doe waar je je fijn bij voelt natuurlijk!
canım aldın, can evimden vurdun ya sendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet kijken.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 20:29:58 ]
Vaaay ... Het zat je wel heel erg diep. Es tut mir leid.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
canım aldın, can evimden vurdun ya sende
küstüm sana, faydası yok, geri dönsen de
sende vefasız çıktın, sende hayırsız çıktın
sen de vicdansız çıktın adın batsın
Ik vind het verschrikkelijk om kleren te kopen. Veel broeken passen me niet, en als ze me passen zijn ze veel te wijd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, naja, je zag er niet mollig uit of zo. Maar doe waar je je fijn bij voelt natuurlijk!
Jij weet zeker niet dat ik het heb gekopieerd en eigenlijk niks van meen!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Vaaay ... Het zat je wel heel erg diep. Es tut mir leid.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:29 schreef Triggershot het volgende:
Trigger! Wat is er gebeurd met jou in de tussentijd!! Zo ken ik je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet kijken.
Ik heb buiten fok nog wat andere hobby's ontdekt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Trigger! Wat is er gebeurd met jou in de tussentijd!! Zo ken ik je niet.
DamarFm Jilet Gibi Radyoquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Vaaay ... Het zat je wel heel erg diep. Es tut mir leid.
Ah, kijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk om kleren te kopen. Veel broeken passen me niet, en als ze me passen zijn ze veel te wijd.
Ik wil in mei op de bruiloft van m'n nichtje strak in pak verschijnen, dus ik moet echt wat gewicht verliezen (op een gezonde wijze). Helaas ga ik de komende tijd niet kunnen hardlopen vanwege een blessure (achilles tendinitis).
NWS / Sluiting Arabisch homobar Amsterdamquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb buiten fok nog wat andere hobby's ontdekt.
Ik ben underground.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:37 schreef Julis het volgende:
[..]
NWS / Sluiting Arabisch homobar Amsterdam
Daarom ben je nu op FOK! hè. Yazig
Die ene met die journaal is leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ken je harlem shake? Is echt leuk. Ik vind je er wel een type voor, zeg maar.
Ik let al op mijn eten. Best lastig overigens, want ik kan m'n vreetbuien nu niet compenseren met rondje van 5km.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, kijk, mooi dat je er wat aan doet!
En wat vervelend zeg dat je niet kunt hardlopen. Maar goed, je kunt nog letten op je eten
!
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_%C3%87%C4%B1%C4%9Fquote:Rond 2005 kwam ze in opspraak toen ze publiceerde dat het eerste gebruik van het hoofddoek terug te voeren was op de Sumerische bevolking, waar het een kledingvoorschrift was voor prostituees. Voor deze stellingname werd ze in 2006 aangeklaagd wegens het verbreiden van religieuze vijandschap (cq. belediging van de islam). Hiervoor werd ze niettemin in een kort proces vrijgesproken.
Vond 't maar een rare vraag in een topic over het dragen van rokken in de winter.quote:
quote:mail·lot [majjoo] (de; m; meervoud: maillots)
1 nauwsluitend broekje met lange kousen eraan vast
Bron: Van Dale.
Nederlandse maillot:quote:Etymologie
Vaak wordt beweerd dat het woord een eponiem is en dat deze afkomstig zou zijn van een bij de Parijse Opera werkende kostuumontwerper met de naam Maillot. Deze zou een nauwsluitend kostuum voor dansers hebben ontworpen. Dit is echter een hardnekkig misverstand. Onderzoek wijst zelfs uit dat er nooit iemand met deze naam bij de Opera heeft gewerkt.
Het woord is afgeleid van maille, Frans voor maas (als in een visnet).
Bron: Wikipedia NL.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vandaag even niet zo zin om te koken?
FOK! en JUST EAT hebben daarvoor de ideale oplossing. JUST EAT heeft een nieuwe website gelanceerd en viert dat met een klein feestje. Als bezoeker van FOK.nl mogen we jullie daarom een korting aanbieden van 20%. Daarvoor wil JUST EAT wel graag van jullie weten wat jullie van de nieuwe website (www.justeat.nl) vinden. JUST EAT is ook benieuwd naar wat jullie vinden van het bestelrestaurant, de kwaliteit van het eten en hoe jullie de bezorging ervaren.
Vul tijdens het afrekenen de kortingscode: FOKKOKEN20
Let op dat je online je bestelling dient af te rekenen
Laat je reactie daaorm achter in dit topic en namens FOK! en JUST EAT.... Smakelijk eten!
De code is geldig tot en met 28 februari, of zolang de voorraad strekt! Vragen over actiecodes en de werkwijze. Niet in combinatie met andere acties/kortingen.
quote:
http://www.justeat.nl/restaurants-genoa-89/menuquote:Turkse schotels
319.
Kapsalon
een combinatie met döner, patat, kaas en salade
Ga dan naar de supermarkt of naar je moeder om te eten, bedelsloeberquote:Recensies van Genoa 89
Dennis uit Amsterdam
beoordeeld: 15-2-2013
Goede tent! Had net genoeg geld voor 2 broodjes vlees, bestel vaak friet erbij maar had deze keer net tekort, kon voor het geld ook geen optie vinden incl. friet, dus ik vraag heel vriendelijk of er voor deze ene keer ruimte is voor paar frietjes als uitzondering voor een trouwe klant.. Wat denk je? Zakje friet erbij! Samen met de 2 griekse broodjes was het heerlijk en veel vlees.. Aanrader! Vriendelijke bezorger
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Breng mij niet op ongezonde ideeën!!!
Italiaanse tent met Turkse schotels.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[..]
http://www.justeat.nl/restaurants-genoa-89/menu
Authentiek Turks
Zelfde tent, recensie
[..]
Ga dan naar de supermarkt of naar je moeder om te eten, bedelsloeber![]()
Next meet????quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!.
present..quote:
Ik ook! Dan ga ik gewoon direct na m'n werk daarheen, het is maar een kwartiertje reizen ofzo.quote:
app via groepsapp of privé app als je e bbent of in de buurtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ook! Dan ga ik gewoon direct na m'n werk daarheen, het is maar een kwartiertje reizen ofzo.
will doquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
app via groepsapp of privé app als je e bbent of in de buurt
Ergens in Nederland is er een ibne in een telefooncel die hoop had op een booty callquote:Op zondag 24 februari 2013 00:09 schreef xminator het volgende:
Mensen die om 00.00 bellen zonder nummerweergave, denken ze serieus dat je gaat opnemen ofzo.
Verhaal erachter:quote:Op maandag 25 februari 2013 00:04 schreef xminator het volgende:
Jullie kennen haar vast wel van series:
[ afbeelding ]
--->
[ afbeelding ]
Nu is ze een man geworden.
Voor zG:quote:Op maandag 25 februari 2013 01:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Verhaal erachter:
http://www.habercem.com/haber-detay/193437
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |