Klopt, die zijn echt onwijs leuk hetzelfde maar toch weer heel andersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:39 schreef rosepetals het volgende:
Ik zag laatst een meisje die heel tof een soort van gebreide maillot had, met kabeltruimotief, een grijze.
Dat stond wel heel erg leuk, vooral in de sneeuw. Winter-sexy.
Ja hoor, ook hier gewoon een 15 den panty onder mijn rokjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:58 schreef mvdejong het volgende:
Zelf een man, maar van een fanatiek kort-rok-dragende vrouw gehoord dat het voor haar gewoon zaak was om regelmatig rokjes te blijven dragen, dat ze dan zelf wel wende aan de dalende temperaturen, zonder al te dikke beenbekleding te hoeven dragen.
Dit klopt ook wel. Ik ben er zelf aan gewend geraakt en vind het ook wel warmer dan een broek.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:58 schreef mvdejong het volgende:
Zelf een man, maar van een fanatiek kort-rok-dragende vrouw gehoord dat het voor haar gewoon zaak was om regelmatig rokjes te blijven dragen, dat ze dan zelf wel wende aan de dalende temperaturen, zonder al te dikke beenbekleding te hoeven dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |