quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:19 schreef RobinOok het volgende:
Zolang de voorraad strekt? Huh?
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Dat Fok Domino's leegeet?
Alle shoarma van Tel Aviv erdoor jaagt?
De meeste restaurants hebben een minimum bestelbedrag. Meestal is dat ¤10,-, soms minder en soms meer. Goedkoopste hier in Tilburg is ¤9,-quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:12 schreef EJ403 het volgende:
Klopt het dat als ik eten voor 5 euro bestel, ik dat dan gratis ga krijgen?
WTF man, Roberto's Pizza en catering... zo hoef ik geen pizzaquote:Bezorgkosten:
Boven ¤ 80,00 = ¤ 8,00
Onder ¤ 80,00 = Geen bezorging
1x per account. Meerdere accounts per IP.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:37 schreef bitowner het volgende:
meerdere keren te gebruiken vanaf hetzelfde ip adres?
tnx!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:49 schreef remcosw het volgende:
[..]
1x per account. Meerdere accounts per IP.
Wij hebben hier 3 accounts (en personen).
Net 2 bestellingen geplaatst.
Verplicht betalen per ideal/creditcard met de bijbehorende kosten (¤1). Bedrag moet positief zijn dus minimaal ¤4,01 en alles boven ¤4 op eigen kosten.
Dit inderdaad, contant kan alleen als je geen kortingscoupon gebruikt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:49 schreef remcosw het volgende:
[..]
1x per account. Meerdere accounts per IP.
Wij hebben hier 3 accounts (en personen).
Net 2 bestellingen geplaatst.
Verplicht betalen per ideal/creditcard met de bijbehorende kosten (¤1). Bedrag moet positief zijn dus minimaal ¤4,01 en alles boven ¤4 op eigen kosten.
typisch fokkers weerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Helaas hebben we de actie moeten aanpassen omdat er behoorlijk misbruik werd gemaakt van de korting. Denk hierbij aan mensen die meerdere accounts aanmaken en meerdere pizza's gratis hebben afgehaald bij de plaatselijke pizzeria.
Je had niet anders kunnen verwachten bij FOK!Kersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Helaas hebben we de actie moeten aanpassen omdat er behoorlijk misbruik werd gemaakt van de korting. Denk hierbij aan mensen die meerdere accounts aanmaken en meerdere pizza's gratis hebben afgehaald bij de plaatselijke pizzeria.
Bron? Ik heb dergelijke prijzen niet gevonden namelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:31 schreef Yngwie het volgende:
[..]
WTF man, Roberto's Pizza en catering... zo hoef ik geen pizza
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wees blij dat je korting krijgt. Triest om dan voor meer te gaan vragen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja jammer.
Maar geef dan 50% korting ofzo. Niemand wil een pizza van 25 euro zodat je dan pas je 5 euro korting hebt (met 20%).
Wat zijn nu de eisen aan de order?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wat houd die aanpassing precies in aangezien ik zo'n 20 minuten geleden toch echt eten heb besteld met ¤5 korting?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
zijn er niet. De 20% korting geldt op alle orders.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:26 schreef remcosw het volgende:
[..]
Wat zijn nu de eisen aan de order?
Gewoon normaal bestellen met die kortingscode.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:26 schreef remcosw het volgende:
[..]
Wat zijn nu de eisen aan de order?
Leven op het randje manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:48 schreef nodig het volgende:
Ik kan dus voor 95 cent een pizza ophalen bij de lokale pizzaboer![]()
Misschien is een keer in uitvoer brengen komende week
Geef op justeat.nl als postcode 4645 op, daar staat ie tussen..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:12 schreef President. het volgende:
[..]
Bron? Ik heb dergelijke prijzen niet gevonden namelijk.
Snap ik niet JustEat heeft al eens eerder met dit bijltje gehakt, toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Who needs kortingscoupons van Just Eat (wat niet echt korting is omdat je gewoon online transactiekostenmoet betalen) als je 10 Social Deal vouchers kunt hebben om voor ¤1 een Subway Premium Menu + 0.5l frisdrank + chips/koekje te halen. Dan bespaar je gewoon ¤9 op 1 maaltijd. En ¤90 op 10 maaltijden.
Enige nadeel is dat je 10 accounts moet afsluiten omdat het max. 1 per account is.
[ afbeelding ]
Het is toch vanzelfsprekend dat dat zou gebeuren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Heb door dit verhaal wel weer eens een kijkje genomen op hun site, ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:52 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Het is toch vanzelfsprekend dat dat zou gebeuren...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Geldt de aanbieding ook voor Fok!kers in Belgiė?
Leuk als je sowieso al van plan was iets te gaan bestellen, maar zeker geen reden om ineens eten te bestellen als je dat normaal niet wekelijks doet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:25 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Wees blij dat je korting krijgt. Triest om dan voor meer te gaan vragen.![]()
20% is redelijk. Kost geen moeite om die code in te voeren, en het scheelt al gauw een paar euro.
Dankje. Ik ga niet speciaal bestellen omdat ik 20% korting krijg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuk als je sowieso al van plan was iets te gaan bestellen, maar zeker geen reden om ineens eten te bestellen als je dat normaal niet wekelijks doet.
Website is overigens totaal niet handig. Teveel scrollen en ik mis basis functionaliteiten zoals een zoekfunctie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |