SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr
EN OHJA, tis vanaf 29.50
Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit.![]()
ECDL of zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:52 schreef Ayca het volgende:
Morgen practicumtoets Access. Moet nog beginnen....
Weird... Heb er zelf geen verklaring voor in ieder geval. Zou niet mogen/moeten liggen aan je Office-versie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
@zarGon: van mijn gmail naar verschillende accounts.. School/uitzendbureau/familie
Lange nachten zijn beste nachten. Efficientie noemt men dat. Sta daardoor op dit moment 8.2 gemiddeldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:01 schreef Ayca het volgende:
Europees computer rijbewijs? Lol. Nee, onderdeel van het vak beslissingsondersteuning.
Denk dat dit een lange nacht gaat worden
Pff wat een onzin dit, ben toch geen icterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Access...![]()
![]()
Ik moet het regelmatig gebruiken voor ad hoc rapportjes omdat ik daarvoor niet tijdig een Oracle-licentie kan regelen.
wat vond je heftiger?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:55 schreef Mercan het volgende:
Gister "requiem for a dream" gezien.
Echt een aanrader!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Een taalcursusje Nederlands, zou niet verkeerd zijn voor jou.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:24 schreef FredjeGhetto het volgende:
Er is bij ons in de stroat een turks gezin komen wonen donderse kippen, schotel erbij op de schutting het begint hier een beetje op Amsterdam te lijken... of Turkije de buurt is er nog niet klaar met dat gezin, waarschijnlijk zijn ze ook nog is werkloos, heb ze nog geen een keer noar het wark zien gaan.
Niet te geleuven. hebben wij weer.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat vond je heftiger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eskimo Joe
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:24 schreef FredjeGhetto het volgende:
Er is bij ons in de stroat een turks gezin komen wonen donderse kippen, schotel erbij op de schutting het begint hier een beetje op Amsterdam te lijken... of Turkije de buurt is er nog niet klaar met dat gezin, waarschijnlijk zijn ze ook nog is werkloos, heb ze nog geen een keer noar het wark zien gaan.
Niet te geleuven. hebben wij weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |