abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122839412
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 18:37 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Het gaat me meer om de manier waarop, ik vind het niet fijn om naar te kijken en met mij vast wel meer. Ik zou ook weigeren, hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 18:37 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Het gaat me meer om de manier waarop, ik vind het niet fijn om naar te kijken en met mij vast wel meer. Ik zou ook weigeren, hoor.
Dan heeft zij 3 opties:
1. Weigeren asociale vragen te beantwoorden
2. Elk commentaar op deze verslaggever weigeren
3. Hem bij deze openbare persconferentie geheel te weigeren

De eerste optie is de correcte optie. De tweede kan ik me nog voorstellen, maar gaat al te ver volgens mij. En de laatst optie is gewoon ronduit 'not done'. Het is een openbare persconferentie en om dan bij voorbaat een van de grote omroepen de toegang tot deze informatie te ontzeggen dat hoort niet.
2.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2013 @ 18:53:17 #102
137949 Disana
pi_122839474
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik snap Jorritsma haar verkrampte houding dan ook totaal niet. Als ze vind dat Rutger vervelend is, of haar schoffeert, dan moet het voor haar een koud kunstje zijn hem op zijn plaats te zetten voor de camera. Maar nee, ze doet liever aan het uitsluiten van ongewenste elementen. Slechte politicus dus.
Ik kan me wel voorstellen dat ze daar geen zin in heeft. Kijk naar hoe het bij Job Cohen ging: het treiteren en schofferen ging van kwaad tot erger omdat hij niet de gewenste reacties gaf. Dan maar een punt erachter zetten.
  woensdag 13 februari 2013 @ 19:12:33 #103
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_122840251
Vrije nieuwsgaring is belangrijker dan de persoonlijke gevoelens van iemand die daar vele duizenden euro's voor krijgt.
  woensdag 13 februari 2013 @ 19:23:35 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_122840737
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:06 schreef Jellereppe het volgende:
Kan ze geen ongelijk geven. Ik zou die bagger ook buiten de deuren willen houden. Uitzendrechten of niet.
Kijk, weer zo een voorstander van gelijkschakeling van de pers, leve de dictatuur!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_122840847
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk, weer zo een voorstander van gelijkschakeling van de pers, leve de dictatuur!
Het is geen kwestie van onderdrukking van de pers, maar van overtreden fatoensnormen. Als een journalist van het NRC gaat staan pissen in de persconferentie mag hij volgende keer ook niet meer komen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 19:32:25 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_122841157
Zo
Net ¤¤ naar Powned overgemaakt.
Dit soort regentenreacties zegt meer over de politicus dan over de hufterigheid van Rutgertje.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_122841231
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:25 schreef Tchock het volgende:
aan pissen in de persconferentie mag hij volgende keer ook niet meer kom
Wanneer is dat precies gebeurd? :?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_122841250
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wanneer is dat precies gebeurd? :?
Niet? :P Hypothetisch voorbeeld over hoe asociaal gedrag je je plaats kan kosten zonder dat dat meteen een inperking is dan de vrije informatievergaring.
pi_122841264
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niet? :P
Precies. :)
pi_122841266
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 17:15 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ik kan echt niet tegen die onzin dat alle politici ordinaire zakkenvullers zijn. Ministers + de premier hebben gewoon hele verantwoordelijke banen waarbij er echt keihard gewerkt moet worden. Voor hun geen standaard 40-urige werkweek. De beloning die ze daar voor krijgen is gewoon redelijk. Kamerleden kun je over discussiëren.
Ach kom nou toch, hoeveel van die lieden zijn zo incompetent dat het schrijnend is? We hebben een Vogelaar, de gehele PVV tak etc etc. Dat zijn gewoon de graaiers onder de politici, dat is gewoon een vaststaand feit. Een Bos die stopt bij de PvdA om vervolgens een half miljoen per jaar te verdienen in het bedrijfsleven? En dat zijn geen uitzonderingen hè....

quote:
Ten tweede moet een politicus inderdaad kunnen omgaan met zware kritiek, maar dan wel inhoudelijke kritiek. Ik zie niet in waarom een politicus moet kunnen omgaan met een verslaggever die komt vragen of je dit weekend nog geneukt hebt, en wat je van de tieten van Mei Li Vos vindt. Als dat al 'part of the job' wordt, dan hebben mensen zoals jij blijkbaar liever een platvloerse premier die geen enkele vorm van autoriteit meer kan uitstralen dan een politicus die gewoon over de inhoud wordt ondervraagd bij interviews.
Zodra Rutger daarover begint kan je toch gewoon zeggen dat je alleen inhoudelijke vragen behandeld ? Rutger is een klein kind die je ook op die manier moet aanpakken. Grenzen stellen en terugfluiten, niet de straat opschoppen om ervanaf te zijn. Hem weigeren getuigt van weinig vertrouwen in je eigen kwaliteiten als politicus en stiekem een vleugje incompetentie om met lastige situaties om te gaan.

Als je Rutger drie keer zo'n uitbrander geeft en een 'saai' inhoudelijk item aflevert voor in zijn show, stopt hij echt wel met treiteren en zeuren omdat hij weet dat het niet werkt. Het enige waar je bang voor moet zijn als politicus zijnde is als zo'n Rutger opeens ammo vind in de vorm van belastend bewijsmateriaal, maar ja, dan moet je sowieso bukken :D
pi_122841286
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Precies. :)
Wat is nou je punt? :') En zie edit.
pi_122841364
quote:

[..]

Het is geen kwestie van onderdrukking van de pers, maar van overtreden fatoensnormen. Als een journalist van het NRC gaat staan pissen in de persconferentie mag hij volgende keer ook niet meer komen.
Welke fatsoensnormen heeft Rutger bij de vorige persconferentie van Jorritsma overtreden dan ?
pi_122841382
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat is nou je punt? :') En zie edit.
Mijn punt is dat je een situatie beschrijft die niet aan de orde is.
  woensdag 13 februari 2013 @ 19:45:52 #114
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_122841832
Wat een onzin wordt hier geluld, ook door die yvonne.
Als ik in mijn nazi-uniform aan kom zetten dan krijg ik toch ook geen toegang?

Ik ben trouwens wel blij dat Jorritsma een VVD'er is en niet van de PvdA ofzo
pi_122842005
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Brum_brum het volgende:
Vrije nieuwsgaring is belangrijker dan de persoonlijke gevoelens van iemand die daar vele duizenden euro's voor krijgt.
Klopt, alleen waar ligt de grens van nieuwsgaring? Moet je bananasplit ook toelaten?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_122842166
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt, alleen waar ligt de grens van nieuwsgaring? Moet je bananasplit ook toelaten?
Moeten we ze bij voorbaat al uitsluiten dan ?
  woensdag 13 februari 2013 @ 19:52:56 #117
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_122842199
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja. Als bananasplit de boel op stelten zet kun je nog altijd naar buiten gooien en ik heb Rutger nog nooit een persmoment onmogelijk zien maken.
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2013 @ 19:53:07 #118
137949 Disana
pi_122842214
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Moeten we ze bij voorbaat al uitsluiten dan ?
Jorritsma heeft ze niet bij voorbaat uitgesloten, maar op basis van ervaring.
  woensdag 13 februari 2013 @ 19:54:03 #119
45206 Pietverdriet
pi_122842262
quote:

[..]

Dus volkskrant mag van jou ook niet meer komen na de Martelhoax?
pi_122842601
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:52 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ja. Als bananasplit de boel op stelten zet kun je nog altijd naar buiten gooien en ik heb Rutger nog nooit een persmoment onmogelijk zien maken.
Je nodig journalisten uit, en niet elke jan lul. Dan selecteer je dus al op journalistiek gehalte, het idee van een persaccreditatie is dan ook al heel oud. Alleen is die scheidslijn niet meer zo helder als een aantal jaar geleden.

Dan lijkt mij dat het tijd wordt om criteria te formuleren om tot een grensbepaling te komen. Dat geldt dan natuurlijk alleen waar journalisten uitgenodigd worden, waar elke lul met een camera rond mag lopen mag Powned dan ook lopen.
pi_122842613
Ze heeft PowNews de vorige keer gewoon genegeerd. Ik vraag me af waarom ze dat nu ook niet gedaan heeft. Zal wel iets met beeldvorming te maken hebben...

pi_122842834
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach kom nou toch, hoeveel van die lieden zijn zo incompetent dat het schrijnend is? We hebben een Vogelaar, de gehele PVV tak etc etc. Dat zijn gewoon de graaiers onder de politici, dat is gewoon een vaststaand feit. Een Bos die stopt bij de PvdA om vervolgens een half miljoen per jaar te verdienen in het bedrijfsleven? En dat zijn geen uitzonderingen hè....

[..]

Zodra Rutger daarover begint kan je toch gewoon zeggen dat je alleen inhoudelijke vragen behandeld ? Rutger is een klein kind die je ook op die manier moet aanpakken. Grenzen stellen en terugfluiten, niet de straat opschoppen om ervanaf te zijn. Hem weigeren getuigt van weinig vertrouwen in je eigen kwaliteiten als politicus en stiekem een vleugje incompetentie om met lastige situaties om te gaan.

Als je Rutger drie keer zo'n uitbrander geeft en een 'saai' inhoudelijk item aflevert voor in zijn show, stopt hij echt wel met treiteren en zeuren omdat hij weet dat het niet werkt. Het enige waar je bang voor moet zijn als politicus zijnde is als zo'n Rutger opeens ammo vind in de vorm van belastend bewijsmateriaal, maar ja, dan moet je sowieso bukken :D
Het voorbeeld over Bos snap ik niet helemaal. Het gaat hier om wat die mensen verdienen in de politiek. Wat Wouter Bos in het bedrijfsleven verdiend gaat ons geen zak aan. En om 1 zon voorbeeld te noemen en te concluderen dat 'alle politici zakkenvullers' zijn is ook te makkelijk. Daarnaast is Wouter Bos cum laude afgestudeerd zowel in de economie als politicologie, en had hij een goed betaalde baan bij Shell die hij heeft opgezegd om de politiek in te gaan.

Ik zeg niet dat er geen politici zijn die er zitten omdat het goed verdiend, maar in mijn overtuiging zijn er zat politici die er zitten om hun idealen te bereiken/ iets bij te dragen aan Nederland.

En incompetente ministers heb je soms ja, maar op basis van sommige 'Vogelaars' die er tussen zitten kun je het salaris toch niet bepalen?
Neem bijvoorbeeld Dijsselbloem, je kunt het niet met hem eens zijn, maar dat is gewoon iemand die weet waarover hij praat, een grote verantwoordelijkheid heeft, en keihard moet werken. Die man heeft echt geen sociaal leven/vrije tijd meer hoor. Dat salaris wat hij krijgt verdiend hij gewoon.

Met betrekking tot Rutger: als Rutger geen serieus inhoudelijk interview wil dan is het kansloos om dat te gaan proberen. Hij blijft gewoon terugkomen op zijn flauwe vraag. En de vergelijking met een klein kind klopt inderdaad, maar bij kleine kinderen grenzen stellen werkt juist soms averechts. Als je zegt dat je het over de inhoud wil hebben doet hij waarschijnlijk het tegenovergestelde.
pi_122843015
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vooraf weren op een openbare vergadering: Nee
Vooraf weren op een genodigden vergadering: Ja
Verwijderen tijdens een openbare vergadering: Ja, als de aanwezigheid vergaderingonderbrekend / storend is
Principieel niet iemand te woord staan: Ja
Dit dus.
Het is een algemene persconferentie waar ze in een publieke functie is. Dat je dan een publieke zender die de gemeente zelf uitnodigt gaat weigeren is bizar.
Prima dat ze geen individuele gesprekken wil, al vind ik dat ook kinderachtig, maar algemene persconferenties zouden gewoon toegankelijk moeten zijn. Dat heeft dan ook niks met de persoon Jorritsma te maken. Het is niet voor niks dat het in het openbaar bestuur om de functie gaat en niet om de persoon.
Maar ook in een 1 op 1 situatie gaat het eigenlijk nergens over. Waarom zouden burgers vertrouwen in je als bestuurder hebben als je iemand als rutger al niet aankan. Zo iemand moet in crisis situaties de belangrijke beslissingen nemen. Het argument fatsoen is natuurlijk ook een lachertje, als er 1 beroepsgroep is dat onderling alles behalve fatsoenlijk is, dan zijn het politici wel. Niets meer dan een selectief gebruik van het woord fatsoen. Het is net zo goed onfatsoenlijk iemand uit te nodigen en dan bij aankomst het entree te ontzeggen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_122843167
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:57 schreef yvonne het volgende:
Ik ben het volledig met deze blog eens:

[..]

?
Lees verder:
http://www.99woorden.nl/
Is Demminks veronderstelde pedofilie bewezen dan?
Verder is het natuurlijk absurd dat journalisten de toegang geweigerd kan worden tot een persconferentie, volledig al naar gelang iemands willekeur.
pi_122843449
Kinderachtig
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 13 februari 2013 @ 20:18:35 #126
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_122843597
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:00 schreef Stezo het volgende:
Ze heeft PowNews de vorige keer gewoon genegeerd. Ik vraag me af waarom ze dat nu ook niet gedaan heeft. Zal wel iets met beeldvorming te maken hebben...

Dan heeft u in ieder geval nog één principe vat mevrouw Jorritsma wel een beetje samen. :')
pi_122854280
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:23 schreef Janneke141 het volgende:
We troosten ons maar met de gedachte dat onze ridder van het vrije woord, Geert zelf, hier ongetwijfeld een paar gepeperde kamervragen over gaat stellen.
Je bedoelt dezelfde Geert die weigert om de VARA te woord te staan?
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:44:38 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122855767
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef jogy het volgende:
Rutger is een semi serieuze grappenmaker en zodanig maakt hij het wel makkelijk voor anderen om hem te weigeren op basis van onbeschoft/verstorend gedrag. Als journalist is hij niet veel serieuzer te nemen dan een paparazzi en verdient ongeveer evenveel respect.

Ook een blinde schiet weleens raak dus de paar dingen waar Rutger/Pownews raak mee heeft geschoten maakt Rutger niet opeens een (goede) journalist.
van mij zou rutger best daar op het stadhuis naar binnen mogen als ik daar zou werken, maar of ik zn insinuerende/beladen manier van vraagstelling zou beantwoorden..

:')

kan me wel voorstellen dat als rutger dan later bij je thuis aan zou komen bellen wanneer het absoluut niet gelegen kwam, of uberhaupt waar haalt zon figuur het recht vandaan om je lastig te vallen, ik ook gewoon geweld zou gebruiken, ookal komt dat dan in de krant. (net als bij die ene man toen zn vrouw ziek op bed lag en die imbeciel liep te pushen dat hij echt wel even met haar kon praten, hoe vaak moet je het woord nee herhalen..)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_122859187
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

van mij zou rutger best daar op het stadhuis naar binnen mogen als ik daar zou werken, maar of ik zn insinuerende/beladen manier van vraagstelling zou beantwoorden..

:')

kan me wel voorstellen dat als rutger dan later bij je thuis aan zou komen bellen wanneer het absoluut niet gelegen kwam, of uberhaupt waar haalt zon figuur het recht vandaan om je lastig te vallen, ik ook gewoon geweld zou gebruiken, ookal komt dat dan in de krant. (net als bij die ene man toen zn vrouw ziek op bed lag en die imbeciel liep te pushen dat hij echt wel even met haar kon praten, hoe vaak moet je het woord nee herhalen..)
Er is een verschil tussen bij iemand thuis aanbellen en geweigerd worden op een persmoment op het stadhuis.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_122859232
Als ik in Almere had gewoond had ik de burgemeester een brief verzonden dat ik als burger van de gemeente Almere graag het wel en wee van mijn gemeente door PowNews verslagen zie. Daar ik in Utrecht woon kan het mij niet zoveel schelen.
pi_122859247
Deze actie is een VVD'er onwaardig. Zou je eerder verwachten van Kim Jong Un.
pi_122859256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 06:57 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen bij iemand thuis aanbellen en geweigerd worden op een persmoment op het stadhuis.
Hangt van de hoedanigheid van de bezoeker af. Het is raar om de meteropnemer de toegang tot de meterkast te weigeren, en het is raar om een journalist de toegang tot een persconferentie te weigeren. Maar een grappenmaker weigeren lijkt me in beide gevallen normaal.
pi_122859465
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

En?
Alleen welgevallige pers dus?
Of alleen serieuze pers, dat kan natuurlijk ook. Een kleuter die alleen komt om de boel te verpesten weigeren is best iets bij voor te stellen. Alleen ze dan wel eerst uitnodigen is wat bijzonder :').
pi_122859553
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:45 schreef MrBaas het volgende:
Wat een onzin wordt hier geluld, ook door die yvonne.
Als ik in mijn nazi-uniform aan kom zetten dan krijg ik toch ook geen toegang?

Ik ben trouwens wel blij dat Jorritsma een VVD'er is en niet van de PvdA ofzo
wel grappig wat haar partij voor invloed op de reacties heeft inderdaad. Als ze bij de PvdA had gezeten waren weer heel wat figuren compleet gek geworden _O-
pi_122859573
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 07:06 schreef Nielsch het volgende:
Als ik in Almere had gewoond had ik de burgemeester een brief verzonden dat ik als burger van de gemeente Almere graag het wel en wee van mijn gemeente door PowNews verslagen zie. Daar ik in Utrecht woon kan het mij niet zoveel schelen.
je meent werkelijk dat het powned te doen is om het wel en wee van Almere?
pi_122859623
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 07:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Doet dat er toe? Een tv programma de toegang weigeren tot een persconferentie is raar. Als Rutger later vervelend wordt kan je altijd de beveiliging nog inschakelen.
pi_122859844
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:03 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Doet dat er toe?
Hij gebruikt het als voornaamste argument, blijkbaar doet het er dus toe voor Nielsch. Het lijkt mij nogal gezocht eerlijk gezegd.
quote:
Een tv programma de toegang weigeren tot een persconferentie is raar. Als Rutger later vervelend wordt kan je altijd de beveiliging nog inschakelen.
Zeker nadat ze eerst zijn uitgenodigd. Dat was de grote fout, Almere moet ze gewoon van de verzendlijst voor persberichten halen wanneer ze geen zin hebben in die tokkies. Dan kan je ze ook met goed fatsoen de toegang ontzeggen.
pi_122859925
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:03 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Doet dat er toe? Een tv programma de toegang weigeren tot een persconferentie is raar.
Bananasplit? Try before you Die? Passie in de Polder?
  donderdag 14 februari 2013 @ 08:34:52 #139
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_122859978
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:32 schreef Disana het volgende:
Censuur is tegenhouden wat over een bepaald onderwerp gezegd zou kunnen worden. Schofferingen weigeren is weigeren op andere vlakken beledigd te worden.
Dit. Als je iemand weigert om de scherpe inhoudelijke vragen die hij stelt, ben je slecht bezig. Als iemand de journalistiek niet als doel heeft, maar het kleineren en ridiculiseren van het leidend voorwerp, zou ik daar als leidend voorwerp ook voor passen. Iedereen hier denk ik.

Het is niet dat ze de kritische vragen wil ontwijken, ieder ander is welkom. Sterker nog, de echte journalisten, die wel nuttige vragen willen stellen, krijgen nu meer ruimte zonder de onemanshow van die randdebiel.
Laffe huichelaar
pi_122859989
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit. Als je iemand weigert om de scherpe inhoudelijke vragen die hij stelt, ben je slecht bezig. Als je iemand weigert omdat hij journalistiek niet als doel heeft, maar het kleineren en ridiculiseren van het leidend voorwerp, zou ik daar als leidend voorwerp ook voor passen. Iedereen hier denk ik.

Het is niet dat ze de kritische vragen wil ontwijken, ieder ander is welkom. Sterker nog, de echte journalisten, die wel nuttige vragen willen stellen, krijgen nu meer ruimte zonder de onemanshow van die randdebiel.
^O^ Niks aan toe te voegen
  donderdag 14 februari 2013 @ 08:36:47 #141
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_122859997
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:24 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hij gebruikt het als voornaamste argument, blijkbaar doet het er dus toe voor Nielsch. Het lijkt mij nogal gezocht eerlijk gezegd.

[..]

Zeker nadat ze eerst zijn uitgenodigd. Dat was de grote fout, Almere moet ze gewoon van de verzendlijst voor persberichten halen wanneer ze geen zin hebben in die tokkies. Dan kan je ze ook met goed fatsoen de toegang ontzeggen.
De BOVAG had ze uitgenodigd volgens het bericht. Wie weet heeft de gemeente dat wel gedaan.
Laffe huichelaar
pi_122860332
Werkelijk, amusentprogramma's vergelijken met journalistiek. Hoe verzin je het. :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 09:12:45 #143
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_122860647
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit. Als je iemand weigert om de scherpe inhoudelijke vragen die hij stelt, ben je slecht bezig. Als iemand de journalistiek niet als doel heeft, maar het kleineren en ridiculiseren van het leidend voorwerp, zou ik daar als leidend voorwerp ook voor passen. Iedereen hier denk ik.

Perfecte reactie, is ook wat ik bedoelde maar helaas niet over kan brengen :P .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_122860907
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 07:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is bizar dat de burgemeester van Almere een journalist van de publieke omroep de toegang gaat ontzeggen. Een aanklacht waard lijkt me, belemmering van vrije nieuwsgaring. Als een burgemeesternzomaar willekeurig 1 journalist de toegang mag ontzeggen, is straks het hek van de dam. Jorritsma schept zo een gevaarlijk precedent dat de vrijheid van nieuwsgaring geweld aan kan doen.
pi_122860964
Bovendien moet je er als burgemeester voor al je burgers zijn, ook je burgers die wel graag naar pownews kijken, ongeacht wat nou je persoonlijke gedachtes over de omroep zijn. Het is niet alsof ze de wet overtreden.
pi_122860979
Ik hoop dan ook dat Powned en de Raad van de Journalistiek een aanklacht indienen tegen Jorritsma.
pi_122861085
Almere :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_122861398
PVV Almere stelt - terecht - vragen. Ook voor het eerst in hun bestaan volgens mij.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/pvvalmerevragen.html
pi_122861418
Tom Staal: "Pyongyang in de polder" :D

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 09:48:02 ]
pi_122861425
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het is bizar dat de burgemeester van Almere een journalist van de publieke omroep de toegang gaat ontzeggen. Een aanklacht waard lijkt me, belemmering van vrije nieuwsgaring. Als een burgemeesternzomaar willekeurig 1 journalist de toegang mag ontzeggen, is straks het hek van de dam. Jorritsma schept zo een gevaarlijk precedent dat de vrijheid van nieuwsgaring geweld aan kan doen.
En morgen vergaat de wereld _O-.

Ze had gewoon geen zin om een persconferentie overschreeuwd te laten worden door een of andere relnicht die weinig met journalist zijn te maken heeft.
pi_122861442
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:29 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dan ook dat Powned en de Raad van de Journalistiek een aanklacht indienen tegen Jorritsma.
Zal vast veel indruk maken wanneer ze een stukje tekst op hun gebruikelijke niveau gebruiken voor hun aanklacht.
pi_122861454
Volgens mij heeft de haat tegen Rutger de overhand hier :')
pi_122861484
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:48 schreef 99.999 het volgende:

Ze had gewoon geen zin om een persconferentie overschreeuwd te laten worden door een of andere relnicht die weinig met journalist zijn te maken heeft.
Doet er niet toe. Je kunt als burgemeester in een vrij land bepaalde media niet uitsluiten omdat hun kleur en stijl je niet aanstaat.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 09:53:03 ]
pi_122861575
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Doet er niet toe. Je kunt als burgemeester in een vrij land bepaalde media niet uitsluiten omdat hun kleur en stijl je niet aanstaat.
Je kan wel een of andere schreeuwende relnicht die enkel komt om te kloten de toegang weigeren wanneer je met een serieus onderwerp bezig bent.
Moet je hem alleen niet eerst uitnodigen.
pi_122861589
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Volgens mij heeft de haat tegen Rutger de overhand hier :')
Bij een serieuze journalist was het een ander verhaal inderdaad.
pi_122861627
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

maar je vind toch niet dat Rutger het zelfde niveau heeft als een reguliere journaal? Ik zie hem eerder als een soort van Dennis de Pennis (gewoon lomp vermaak dus maar verder geen enkele nieuwswaarde). Die kun je dus gerust negeren, tenzij je het niet erg vind om eens goed in de zeik te worden gezet.
  donderdag 14 februari 2013 @ 09:57:25 #157
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_122861648
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ah, dus alleen door de Staat goedgekeurde omroepen die voldoen aan de normen en waarden van de Staat zijn volgens jou welkom op de "vrije" Staatsbijeenkomsten waar de Staat uitspraken gaat doen. Jij zou het ook goed doen als adviseur van Kim-Jong Un lijkt me.
Die grap had je al gemaakt
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_122861672
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:56 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

maar je vind toch niet dat Rutger het zelfde niveau heeft als een reguliere journaal? Ik zie hem eerder als een soort van Dennis de Pennis (gewoon lomp vermaak dus maar verder geen enkele nieuwswaarde). Die kun je dus gerust negeren, tenzij je het niet erg vind om eens goed in de zeik te worden gezet.
Nogmaals, het "niveau" van Rutger / Pownews doet er vrij weinig toe. Het gaat erom dat als je jouw manier (en die van Jorritsma) van denken regelmatig toepast en doortrekt je alles en iedereen wel kan weigeren op basis van bepaalde zelfverzonnen en zeer subjectieve "principes".
pi_122861807
Zo kan elke burgemeester wel zijn "principes" hebben en bepaalde omroepen op openbare gelegenheden weigeren:

Geen Pownews want die zijn te kinderachtig
Geen VARA want die zijn te rood
Geen WNL want die zijn te Wilders
Geen VPRO want die zijn te kunstzinnig ingewikkeld
Geen RTL want die zijn te plat
Geen KRO want die zijn katholiek
Geen EO want die zijn te evangelisch
Geen NMO want die doen zomaar wel eens BOEM
Geen TROS want die zenden uit voor Frans Bauer-volk
Geen Omrop Fryslân want die versta ik niet
Geen MAX want die zijn te oud en voeren een hetze tegen jong
Geen BNN want die zijn te jong en voeren een hetze tegen oud
Geen JO want Joods

Enz. enz. enz.

Net zolang totdat je als openbaar bestuurder geen enkele persconferentie meer hoeft te geven. Een dergelijke ontwikkeling is onwenselijk en moet reeds in de kiem (nu dus, bij Jorritsma) gesmoord worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 10:04:10 ]
pi_122861857
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nogmaals, het "niveau" van Rutger / Pownews doet er vrij weinig toe. Het gaat erom dat als je jouw manier (en die van Jorritsma) van denken regelmatig toepast en doortrekt je alles en iedereen wel kan weigeren op basis van bepaalde zelfverzonnen en zeer subjectieve "principes".
Eigenlijk moet het woord niveau in deze discussie niet worden gebruikt omdat er twee verschillende genres met elkaar worden vergeleken namelijk "vermaak" vs. "serieus nieuws". Powned heeft niks met nieuws te maken. Weigeren is dus geen probleem in dit geval. Jorritsma mag ook weigeren om in Bananasplit mee te doen bijv.
pi_122862028
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:04 schreef attila_de_hun het volgende:

Powned heeft niks met nieuws te maken. Weigeren is dus geen probleem in dit geval.
Kijk, daar kom je weer met je zelfverzonnen en subjectieve ideeën op basis van jouw beeld over nieuwsgaring aanzetten. Niet doen. Het is jouw mening en daar staat die van mij tegenover. Dan nu een aantal feitjes:

- Powned is een omroepvereniging en wordt door de overheid als zodanig erkend;
- Omroepverenigingen zijn er om burgers berichten van algemeen belang aan te kondigen;

Op basis hiervan had Powned alle recht om aanwezig te zijn. De ideeën, meningen en opvattingen over genres en niveau doen daar verder totaal niet toe.

Mijn mening over Powned is ook negatief, ik vind het flauw en kijk er (bijna) nooit naar. Toch kan ik heel goed die persoonlijke mening opzij zetten om objectief naar de situatie te kijken. Zou jij ook eens moeten doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 10:13:45 ]
pi_122862095
Je kan het ook een onconventionele blik op journalistiek/ nieuwsgaring noemen
pi_122862152
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:08 schreef Flurry het volgende:
Ik vind dit een slechte ontwikkeling. De stap naar het alleen toelaten van journalisten die in je voordeel schrijven is snel gemaakt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_122862211
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:57 schreef eleusis het volgende:

[..]

Die grap had je al gemaakt
vandaar ook het woord "ook" in de laatste zin.
pi_122862251
quote:

[..]

Als je overtreden van fatsoensnormen als norm gaat stellen, mag je een bom gooien op heel politiek den haag.
Al jaren een stelletje aso's die zich alleen om zichzelf bekommeren.
1947-2016
pi_122862274
Jorritsma doet eigenlijk een PVV'tje: "Ik ben voor (pers)vrijheid...

maar die vrijheid geldt alleen voor mensen die aan mijn beeld voldoen"
pi_122862314
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kijk, daar kom je weer met je zelfverzonnen en subjectieve ideeën op basis van jouw beeld over nieuwsgaring aanzetten. Niet doen. Het is jouw mening en daar staat die van mij tegenover. Dan nu een aantal feitjes:

- Powned is een omroepvereniging en wordt door de overheid als zodanig erkend;
- Omroepverenigingen zijn er om burgers berichten van algemeen belang aan te kondigen;

Op basis hiervan had Powned alle recht om aanwezig te zijn.
Het hangt echt van gelul aan elkaar.
pi_122863052
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:03 schreef Nielsch het volgende:
Net zolang totdat je als openbaar bestuurder geen enkele persconferentie meer hoeft te geven. Een dergelijke ontwikkeling is onwenselijk en moet reeds in de kiem (nu dus, bij Jorritsma) gesmoord worden.
Maak je er nu geen veel groter drama van dan wat er aan de hand is? een of andere schreeuwlelijk wordt vanwege zijn gedrag geweigerd. Heeft niets met zijn politieke voorkeur of wat dan ook te maken maar gewoon alles met dom lomp asociaal gedrag.
pi_122863067
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Je kan het ook een onconventionele blik op journalistiek/ nieuwsgaring noemen
Dat kan. Je kan het ook dom treitergedrag noemen op zoek naar het volgende relletje.
pi_122863148
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Moet alles altijd maar wijken voor een paar schreeuwende tokkies lijkt me hier de basisvraag. Of mag het soms ook gewoon serieus zijn?

[ Bericht 13% gewijzigd door timmmmm op 14-02-2013 10:58:03 ]
pi_122863272
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:48 schreef 99.999 het volgende:

Moet alles altijd maar wijken voor een paar schreeuwende tokkies lijkt me hier de basisvraag. Of mag het soms ook gewoon serieus zijn?
Dan verschillen we van mening over de basisvraag en heeft verder discussiëren dus niet heel veel zin.

[ Bericht % gewijzigd door timmmmm op 14-02-2013 10:57:43 ]
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:02:29 #172
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_122863546
Persoonlijk worden hoeft niet hè
Laffe huichelaar
pi_122863679
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:19 schreef Nielsch het volgende:

en dan klagen op twitter dat ze onheus wordt bejegend.
pi_122863883
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:06 schreef Chahna het volgende:

[..]

Politici die twitteren zouden sowieso met pek en veren besmeurd moeten worden.
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:53:41 #175
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_122865286
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:06 schreef Chahna het volgende:

[..]

Ze zou even een lijstje van 'fatsoenlijke' journalisten moeten twitteren, dat schept vast een leuk inzicht.
Life is what you make it.
pi_122865375
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:53 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ze zou even een lijstje van 'fatsoenlijke' journalisten moeten twitteren, dat schept vast een leuk inzicht.
Onder fatsoensnormen zou je ook heel eenvoudig 'journalisten met kritiek' kunnen scharen...
1947-2016
pi_122865504
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:53 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Andersom is makkelijker, ben je met een handvol namen namelijk klaar.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:04:48 #178
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_122865627
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Onder fatsoensnormen zou je ook heel eenvoudig 'journalisten met kritiek' kunnen scharen...
Zoals in dit geval ook gebeurd lijkt.
Jorritsma kan niet aanblijven als burgemeester, zoveel is wel duidelijk.
Life is what you make it.
pi_122865908
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:04 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

En daarnaast vergaat de wereld bijna?
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:15:40 #180
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_122866001
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:04 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat is ook weer overdreven, maar het lijkt me duidelijk dat ze hiermee over een grens heen is gegaan. Mooi moment om de grens dan maar eens uniform te bepalen, dan kunnen andere bestuurders ook niet meer in dezelfde kuil vallen.

quote:
Mag een bestuurder onwelgevallige journalisten weigeren op een persconferentie ?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_122866607
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:19 schreef Nielsch het volgende:

Geldt alleen voor mensen die zich fatsoenlijk gedragen lijkt me meer gepast. Das niet bepaald de PVV.
pi_122866980
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:33 schreef Taurus het volgende:

[..]

Geldt alleen voor mensen die zich fatsoenlijk gedragen lijkt me meer gepast. Das niet bepaald de PVV.
Wat is fatsoenlijk?
Wie zet de standaard?
Hoe wordt de standaard bepaald?
Waar staat dat vrijheid alleen geldt voor mensen met fatsoen?
pi_122867490
Rutger journalist noemen ;( .
Heeft alles met zijn onbehoorlijk gedrag te maken, niets met zijn kritische houding.
Wederzijds persoolijk respect zou het uitgangspunt moeten zijn, Rutger wil alleen maar scoren, dissen, zuigen, inhoud is ondergeschikt.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_122867618
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:43 schreef Chahna het volgende:

[..]

Wat is fatsoenlijk?
Wie zet de standaard?
Hoe wordt de standaard bepaald?
Waar staat dat vrijheid alleen geldt voor mensen met fatsoen?
Waarom moet dat ergens staan? Je kan toch ook zelf wel nadenken? Als de kans bestaat dat de orde wordt verstoord, sluit je dat uit. Reuze handig, en terecht.
pi_122867686
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:01 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waarom moet dat ergens staan? Je kan toch ook zelf wel nadenken? Als de kans bestaat dat de orde wordt verstoord, sluit je dat uit. Reuze handig, en terecht.
Ten eerste is Rutger op zoveel persconferenties en wordt de orde daar nooit verstoord. Ten tweede, waarom zou de orde niet verstoord mogen worden? Waarom moet alles gaan zoals het altijd gaat?

En nogmaals, als een burgemeester op basis van zelfverzonnen en subjectieve "principes" omroepen gaat uitsluiten is het maar een kleine stap naar nog veel meer omroepen uitsluiten omdat hun stijl of niveau een bestuurder niet aanstaat (weet je wat, ik sluit de KRO uit want die zijn katholiek en ook gelijk de TROS want die hebben Frans Bauer). Persoonlijk vind ik dat een gevaarlijke ontwikkeling waar jij maar blijkbaar al te graag aan meewerkt.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 13:05:19 ]
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:06:37 #186
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_122867793
Moet ze zelf weten. Ik zou ook niet met PowNews willen praten.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_122867811
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ten eerste is Rutger op zoveel persconferenties en wordt de orde daar nooit verstoord. Ten tweede, waarom zou de orde niet verstoord mogen worden? Waarom moet alles gaan zoals het altijd gaat?

En nogmaals, als een burgemeester op basis van zelfverzonnen en subjectieve "principes" omroepen gaat uitsluiten is het maar een kleine stap naar nog veel meer omroepen uitsluiten omdat hun stijl of niveau een bestuurder niet aanstaat (weet je wat, ik sluit de KRO uit want die zijn katholiek en ook gelijk de TROS want die hebben Frans Bauer). Persoonlijk vind ik dat een gevaarlijke ontwikkeling waar jij maar blijkbaar al te graag aan meewerkt.
Ach, ook een vorm van vrijheid.
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:15:33 #188
45206 Pietverdriet
pi_122868097
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef sorcees het volgende:
Rutger wil alleen maar scoren, dissen, zuigen, inhoud is ondergeschikt.
dat doet 90% van wat zich Journalist noemt
pi_122868099
Hah, ik kom net een oud filmpje tegen waar een politiewoordvoerder in eerste instantie ook weigert om met Rutger te praten omdat hij "niet socialistisch dan wel pro-overheid" is. Waarschijnlijk dezelfde gedachtegang als die van nep-liberaal Jorritsma...

(5:30)
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:17:42 #190
45206 Pietverdriet
pi_122868176
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:46 schreef 99.999 het volgende:

op zoek naar het volgende relletje.
Dat is waar voor 95% van de pers (waarschijnlijk meer) en 95% van de Kamerleden.
pi_122868400
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat is ook weer overdreven, maar het lijkt me duidelijk dat ze hiermee over een grens heen is gegaan. Mooi moment om de grens dan maar eens uniform te bepalen, dan kunnen andere bestuurders ook niet meer in dezelfde kuil vallen.

[..]

Dat lijkt mij ook een goed plan, maar dan zou ik de grens leggen bij nieuwsgaring en niets dan nieuwsgaring. Iemand die onder dat mom iets anders gaat doen, mag van het lijstje geschrapt.
pi_122868925
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook een goed plan, maar dan zou ik de grens leggen bij nieuwsgaring en niets dan nieuwsgaring. Iemand die onder dat mom iets anders gaat doen, mag van het lijstje geschrapt.
En wat is dan "nieuwsgaring en niets dan nieuwsgaring"? Het kritiekloos overschrijven van het officiële politieke standpunt?
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:38:22 #193
45206 Pietverdriet
pi_122868947
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Heerlijk, Pjong Jang in de polder.
Een overheid die voor jouw bepaald of jij bezig mag zijn met nieuwsgaring of niet.
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:38:51 #194
45206 Pietverdriet
pi_122868966
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:37 schreef Igen het volgende:

[..]

En wat is dan "nieuwsgaring en niets dan nieuwsgaring"? Het kritiekloos overschrijven van het officiële politieke standpunt?
Precies, en Excellentie zeggen!
pi_122869039
Hoe dit ook afloopt ik voorspel dat PowNed Jorritsma dit gedrag flink zal aanrekenen met heel veel media aandacht. Ik zit al met spanning te wachten op de eerste uitzending. :Y
pi_122869095
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee.
pi_122869123
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Bananasplit? Try before you Die? Passie in de Polder?
Als die daar komen om een persconferentie te verslaan en zijn verder niet tot overlast waarom niet? Als de orde verstoord wordt kan je ze altijd nog buiten zetten.
Er wordt nu opgetreden zonder dat er daadwerkelijk wat heeft plaatsgevonden. Morgen schrijft een krant een kritisch stuk over Joritsma en is die journalist ook niet meer welkom....
pi_122869143
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef sorcees het volgende:
Rutger journalist noemen ;( .
Heeft alles met zijn onbehoorlijk gedrag te maken, niets met zijn kritische houding.
Wederzijds persoolijk respect zou het uitgangspunt moeten zijn, Rutger wil alleen maar scoren, dissen, zuigen, inhoud is ondergeschikt.
Dan kan je de journalisten van de telegraaf wel overal weigeren voortaan.
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:43:52 #199
45206 Pietverdriet
pi_122869145
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee.
Wat dan wel?
Volgens mij doet het 8 uur journaal minder aan journalistiek en nieuwsgaring dan Powned. Neem het openingsitem van gisteren, 10 minuten lang een inhoudsloos gesprek met een aannemer die wat verteld hoe goed btw verlaging is.
Echt, Fox is daar de Times bij
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:45:53 #200
45206 Pietverdriet
pi_122869205
Heerlijk hoe mensen bereid zijn de persvrijheid en vrijheid van meningsuiting op te offeren om daarmee niet welgevalligen de mond te snoeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')