Onder fatsoensnormen zou je ook heel eenvoudig 'journalisten met kritiek' kunnen scharen...quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze zou even een lijstje van 'fatsoenlijke' journalisten moeten twitteren, dat schept vast een leuk inzicht.
Andersom is makkelijker, ben je met een handvol namen namelijk klaar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze zou even een lijstje van 'fatsoenlijke' journalisten moeten twitteren, dat schept vast een leuk inzicht.
Zoals in dit geval ook gebeurd lijkt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Onder fatsoensnormen zou je ook heel eenvoudig 'journalisten met kritiek' kunnen scharen...
En daarnaast vergaat de wereld bijna?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zoals in dit geval ook gebeurd lijkt.
Jorritsma kan niet aanblijven als burgemeester, zoveel is wel duidelijk.
Dat is ook weer overdreven, maar het lijkt me duidelijk dat ze hiermee over een grens heen is gegaan. Mooi moment om de grens dan maar eens uniform te bepalen, dan kunnen andere bestuurders ook niet meer in dezelfde kuil vallen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zoals in dit geval ook gebeurd lijkt.
Jorritsma kan niet aanblijven als burgemeester, zoveel is wel duidelijk.
quote:Mag een bestuurder onwelgevallige journalisten weigeren op een persconferentie ?
Geldt alleen voor mensen die zich fatsoenlijk gedragen lijkt me meer gepast. Das niet bepaald de PVV.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:19 schreef Nielsch het volgende:
Jorritsma doet eigenlijk een PVV'tje: "Ik ben voor (pers)vrijheid...
maar die vrijheid geldt alleen voor mensen die aan mijn beeld voldoen"
Wat is fatsoenlijk?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Geldt alleen voor mensen die zich fatsoenlijk gedragen lijkt me meer gepast. Das niet bepaald de PVV.
Waarom moet dat ergens staan? Je kan toch ook zelf wel nadenken? Als de kans bestaat dat de orde wordt verstoord, sluit je dat uit. Reuze handig, en terecht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:43 schreef Chahna het volgende:
[..]
Wat is fatsoenlijk?
Wie zet de standaard?
Hoe wordt de standaard bepaald?
Waar staat dat vrijheid alleen geldt voor mensen met fatsoen?
Ten eerste is Rutger op zoveel persconferenties en wordt de orde daar nooit verstoord. Ten tweede, waarom zou de orde niet verstoord mogen worden? Waarom moet alles gaan zoals het altijd gaat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom moet dat ergens staan? Je kan toch ook zelf wel nadenken? Als de kans bestaat dat de orde wordt verstoord, sluit je dat uit. Reuze handig, en terecht.
Ach, ook een vorm van vrijheid.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ten eerste is Rutger op zoveel persconferenties en wordt de orde daar nooit verstoord. Ten tweede, waarom zou de orde niet verstoord mogen worden? Waarom moet alles gaan zoals het altijd gaat?
En nogmaals, als een burgemeester op basis van zelfverzonnen en subjectieve "principes" omroepen gaat uitsluiten is het maar een kleine stap naar nog veel meer omroepen uitsluiten omdat hun stijl of niveau een bestuurder niet aanstaat (weet je wat, ik sluit de KRO uit want die zijn katholiek en ook gelijk de TROS want die hebben Frans Bauer). Persoonlijk vind ik dat een gevaarlijke ontwikkeling waar jij maar blijkbaar al te graag aan meewerkt.
dat doet 90% van wat zich Journalist noemtquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef sorcees het volgende:
Rutger wil alleen maar scoren, dissen, zuigen, inhoud is ondergeschikt.
Dat is waar voor 95% van de pers (waarschijnlijk meer) en 95% van de Kamerleden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:46 schreef 99.999 het volgende:
op zoek naar het volgende relletje.
Dat lijkt mij ook een goed plan, maar dan zou ik de grens leggen bij nieuwsgaring en niets dan nieuwsgaring. Iemand die onder dat mom iets anders gaat doen, mag van het lijstje geschrapt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven, maar het lijkt me duidelijk dat ze hiermee over een grens heen is gegaan. Mooi moment om de grens dan maar eens uniform te bepalen, dan kunnen andere bestuurders ook niet meer in dezelfde kuil vallen.
[..]
En wat is dan "nieuwsgaring en niets dan nieuwsgaring"? Het kritiekloos overschrijven van het officiële politieke standpunt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een goed plan, maar dan zou ik de grens leggen bij nieuwsgaring en niets dan nieuwsgaring. Iemand die onder dat mom iets anders gaat doen, mag van het lijstje geschrapt.
Heerlijk, Pjong Jang in de polder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een goed plan, maar dan zou ik de grens leggen bij nieuwsgaring en niets dan nieuwsgaring. Iemand die onder dat mom iets anders gaat doen, mag van het lijstje geschrapt.
Precies, en Excellentie zeggen!quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:37 schreef Igen het volgende:
[..]
En wat is dan "nieuwsgaring en niets dan nieuwsgaring"? Het kritiekloos overschrijven van het officiële politieke standpunt?
Nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:37 schreef Igen het volgende:
[..]
En wat is dan "nieuwsgaring en niets dan nieuwsgaring"? Het kritiekloos overschrijven van het officiële politieke standpunt?
Als die daar komen om een persconferentie te verslaan en zijn verder niet tot overlast waarom niet? Als de orde verstoord wordt kan je ze altijd nog buiten zetten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bananasplit? Try before you Die? Passie in de Polder?
Dan kan je de journalisten van de telegraaf wel overal weigeren voortaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef sorcees het volgende:
Rutger journalist noemen.
Heeft alles met zijn onbehoorlijk gedrag te maken, niets met zijn kritische houding.
Wederzijds persoolijk respect zou het uitgangspunt moeten zijn, Rutger wil alleen maar scoren, dissen, zuigen, inhoud is ondergeschikt.
Wat dan wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |