SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Moira.
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 13-02-2013 20:29:32 ]![]()
HAAHAHA HAHAH HAHAAAAAAAHAHAAhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Heb laatst de film "alleen maar nette mensen" gezien, moest wel lachen om jullie soort (goed bedoeld)quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar eigk ben ik gewoon bounty.
![]()
Je weet het niet?!![]()
Ja ik ken dat dus helemaal niet, ken m'n Surinaamse helft niet dus als ik dat soort dingen zie en dan naar m'n huidskleur kijk dan krijg ik echt plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:43 schreef Impect het volgende:
[..]
Heb laatst de film "alleen maar nette mensen" gezien, moest wel lachen om jullie soort (goed bedoeld)![]()
_!
![]()
Haha, heb je de film gezien dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ken dat dus helemaal niet, ken m'n Surinaamse helft niet dus als ik dat soort dingen zie en dan naar m'n huidskleur kijk dan krijg ik echt plaatsvervangende schaamte_!
Je weet het niet?!![]()
Dat wel, maar moest zo lachen om hoe chill die surinamers zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja vorige weekWel een kutfilm tho, slecht geacteerd
"Hoe heet het gerecht?"
- "Rijst met kip en groente"
"Ja maar hoe heet het?"
Je weet het niet?!![]()
Die scene herinner ik me niet meerquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:50 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat wel, maar moest zo lachen om hoe chill die surinamers zijn
"Hoe heet het gerecht?"
"Ja maar hoe heet het?"
Maar idd, Surinamers zijn wel chill ja, meestal de anti's die zo overdreven doen.
![]()
Dat is wanneer die nette mensen bij die surinamers gaan etenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die scene herinner ik me niet meerMaar idd, Surinamers zijn wel chill ja, meestal de anti's die zo overdreven doen.
Waar eten we?
Op de bank!
Je weet het niet?!![]()
A.vroeg of ik morgen bij hem kom chillen. Met een blik alsof die wat van plan is. Ben benieuwd haha aangezien het dan valentijnsdag is
Your beauty never ever scared me.![]()
Onder het mom van: Ken je deze nog nog nog nog! *echo*quote:
Of zoals Erik de Zwart zei: De klapperrrrrrrrrr van de week!
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Die luister ik nog steeds best vaakquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:52 schreef schommelstoel het volgende:
Nog voor Afroman, luisterde deze toen vaak.Ook geniaal
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:57 schreef schommelstoel het volgende:
Haha, iemand die deze nog kent?![]()
Jaaaaa
En deze dan ?!
Ook in moeilijke tijden.![]()
Prachtige tijden, we missen het stiekem allemaal best wel.quote:
Pfjew, gelukkig.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Pfjew, gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt nergens naar
![]()
Voor uw tijd?quote:
Ik weet je leeftijd niet
Maar Extince en Osdorp waren wel de pioniers in Nederland qua rap muziek, of laat ik zeggen, de gene die in het Nederlands gingen rappen
Dit dus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor uw tijd?
Ik weet je leeftijd niet
Maar Extince en Osdorp waren wel de pioniers in Nederland qua rap muziek, of laat ik zeggen, de gene die in het Nederlands gingen rappen
Word volgende maand 19, kom ik zo oud over?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor uw tijd?
Ik weet je leeftijd niet
Maar Extince en Osdorp waren wel de pioniers in Nederland qua rap muziek, of laat ik zeggen, de gene die in het Nederlands gingen rappen![]()
![]()
Ik houd me maar wijselijk stilquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Word volgende maand 19, kom ik zo oud over?![]()
Oh wowquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik houd me maar wijselijk stil![]()
![]()
![]()
En later Brainpower en Opgezwolle. Maar da's weer ietsje later.quote:
Maar Opgezwolle vind ik nog steeds vet
quote:![]()
Hier, neem een koffie![]()
Opgezwollequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En later Brainpower en Opgezwolle. Maar da's weer ietsje later.
Maar Opgezwolle vind ik nog steeds vet
Dit nummer is nu nog altijd toepasbaar op die jongeren.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
Hier, neem een koffie![]()
[..]
OpgezwolleRespect man
Hahah
Uit welk bouwjaar kom jij?
Trouwens de koffieshop waar ik het wel eens over heb gehad
in Zwolle, New Balance, die draaide toentertijd dat ik er nog elke
dag zat, vaak cd-tjes van Opgezwolle haha
Laat ik zeggen dat ik een chernobyltje benquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Respect man
Hahah
Uit welk bouwjaar kom jij?
Trouwens de koffieshop waar ik het wel eens over heb gehad
in Zwolle, New Balance, die draaide toentertijd dat ik er nog elke
dag zat, vaak cd-tjes van Opgezwolle haha
ah 86quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik een chernobyltje ben![]()
Hihi, je hebt een arm op je voorhoofdquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik een chernobyltje ben
en een been uit je buik.
Hahahaha die tekst trouwens xd![]()
![]()
P.s. effe snel douchenmoet ook nog schoodbappen doen
Een lading radioactieve straling.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bingo!
Volle kaart, wat krijg ik nu?![]()
Mooi, weer een aantal jaar gratis stoom en lichtquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een lading radioactieve straling.![]()
Aan de straling heb ik niets natuurlijk![]()
Moet alleen wat doen aan dat extra oor op mijn rug.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
doe een van goghje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mooi, weer een aantal jaar gratis stoom en licht![]()
Moet alleen wat doen aan dat extra oor op mijn rug.![]()
Ik drink geen absinthe.quote:
*Het verhaal gaat dat absinthe mee speelde in het afsnijden van zijn oor*
Had liever een extra long erbij gehad, en dan in één keer de waterpijp leeg trekken
Absinthe staat nogsteeds op m'n to do lijstje, ben echt benieuwd hoe hard je daar op gaatquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik drink geen absinthe.
*Het verhaal gaat dat absinthe mee speelde in het afsnijden van zijn oor*
Had liever een extra long erbij gehad, en dan in één keer de waterpijp leeg trekken![]()
echte absint is illegaalquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Absinthe staat nogsteeds op m'n to do lijstje, ben echt benieuwd hoe hard je daar op gaatHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb het één keer gehad, je zal snel dronken worden, maar wel heel leuk/gezellig dronken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Absinthe staat nogsteeds op m'n to do lijstje, ben echt benieuwd hoe hard je daar op gaat![]()
En ik vond het totaal niet te vergelijken met bier of tequila.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Maar qua beleving is 't toch niet echt te vergelijken met dronken zijn?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb het één keer gehad, je zal snel dronken worden, maar wel heel leuk/gezellig dronken.![]()
En ik vond het totaal niet te vergelijken met bier of tequila.![]()
Precies, heel soort ander ervaring, enige nadeel....Je geheugen onthoud niet alles van wat gebeurde die avondquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar qua beleving is 't toch niet echt te vergelijken met dronken zijn?
En normaal gesproken kan ik vrij makkelijk vertellen wat er zich allemaal heeft afgespeeld op de avond van het drinken.
De volgende dag natuurlijk, dat na vertellen.
Lijkt me grappigquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, heel soort ander ervaring, enige nadeel....Je geheugen onthoud niet alles van wat gebeurde die avond
En normaal gesproken kan ik vrij makkelijk vertellen wat er zich allemaal heeft afgespeeld op de avond van het drinken.
De volgende dag natuurlijk, dat na vertellen.maarja waar vind je dat tegenwoordig..
![]()
![]()
Buitenland/Vrienden = absinthequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me grappigmaarja waar vind je dat tegenwoordig..
Kut man, ik heb de allesbrander aangedaan terwijl de verwarming ook al aan was gedaan net door me moeder, tis hier nu fkin warm![]()
![]()
Met een joint op je lippen nieuwe wiet kopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Woppa, zo even naar de shop. Maar eerst een jointje roken
Trouwensquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Woppa, zo even naar de shop. Maar eerst een jointje roken
Jonge vrouw (24) vermoord door vriendYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Ja maar dat werd vanaf dag 1 toch al gedacht? Ik ging er al wel vanuit iigquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Trouwens
Jonge vrouw (24) vermoord door vriendYour beauty never ever scared me.![]()
Ja dat klopt,quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dat werd vanaf dag 1 toch al gedacht? Ik ging er al wel vanuit iig
Gedacht is natuurlijk niet het zelfde als een verklaring
True maar het is geen verrassende uitkomst..quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat klopt,
Gedacht is natuurlijk niet het zelfde als een verklaringYour beauty never ever scared me.![]()
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Hier nog mensen die iets aan valentijnsdag doen?![]()
![]()
Als het goed is, kan je het van mij niet zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie nu pas dat je kunt zien of iemand online is..
zelfde als wat we iedere dag doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Hier nog mensen die iets aan valentijnsdag doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aah nee, ik zie het. Maar van sommige welquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als het goed is, kan je het van mij niet zienYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
zelfde als wat we iedere dag doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Nee niet echtquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Hier nog mensen die iets aan valentijnsdag doen?
Woord.![]()
Haha dit tweet GothicCynthia net:
"Check out my models page : https://www.facebook.com/(...)Page/421043004626976 … pic.twitter.com/GOj4dcR"
Die link gaat naar mijn facebookpagina?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:
"Check out my models page : https://www.facebook.com/(...)Page/421043004626976 … pic.twitter.com/GOj4dcR"![]()
![]()
Hebben ze haar nog steeds niet tegen zichzelf in bescherming genomenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:
"Check out my models page : https://www.facebook.com/(...)Page/421043004626976 … pic.twitter.com/GOj4dcR"
Nope en ze lijkt het zelf ook niet erg te vindenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hebben ze haar nog steeds niet tegen zichzelf in bescherming genomen
D'r tweets staan dan weer wel privequote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope en ze lijkt het zelf ook niet erg te vinden
Woord.![]()
Heb je dit al eens van haar gezien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope en ze lijkt het zelf ook niet erg te vinden
http://www.gezond24.nl/vi(...)loverboyverleden.htmYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Laat je skills zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal ik ook maar ff een foto maken van mijn joint voor de OP dan?![]()
Je staat ook echt als enige met uitleg tussen de titelsquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
doneSlechte prestatie maar geen zin om opnieuw te rollen
![]()
![]()
Zal ik dat binnenkort ook maar eens doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal ik ook maar ff een foto maken van mijn joint voor de OP dan?
Hehequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je staat ook echt als enige met uitleg tussen de titels![]()
Ik heb haar op twitterquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:18 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
D'r tweets staan dan weer wel priveAcepteert ze ook gewoon lol
Jup!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal ik dat binnenkort ook maar eens doenYour beauty never ever scared me.![]()
Waarschijnlijk pas zaterdag of zondag hoor.quote:
Doordeweeks wil ik niet meer blowen![]()
Niet dat het altijd lukt![]()
Maar genoeg wiet gehad in mijn wat jongere jaren
Wanneer dan meeten volgende week?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas zaterdag of zondag hoor.
Doordeweeks wil ik niet meer blowen![]()
Niet dat het altijd lukt![]()
Maar genoeg wiet gehad in mijn wat jongere jaren
Waar zie jij die foto's van vas haar joint dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt op de tip van vas
OPquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waar zie jij die foto's van vas haar joint dan?![]()
Ik zal kijken of ik er een dag tussen kan proppenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer dan meeten volgende week?
Was het nog gelukt met Aap dan?You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Mooi tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt op de tip van vas![]()
![]()
Jep, was gezelligquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik er een dag tussen kan proppen
Was het nog gelukt met Aap dan?
Hij doet me eerder aan het hoofd denken uit dit schilderijquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waar zie jij die foto's van vas haar joint dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij doet me eerder aan het hoofd denken uit dit schilderij![]()
![]()
Foto staat er nu pas, was te vroeg met op 'invoeren' drukken.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Foto staat er nu pas, was te vroeg met op 'invoeren' drukken.![]()
![]()
Jullie kende elkaar toevallig niet?quote:
Wie weet hebben we wel de zelfde vrienden in ons facebook
Nope kende hem nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jullie kende elkaar toevallig niet?
Wie weet hebben we wel de zelfde vrienden in ons facebookHaha zou wel grappig zijn ja
Ik luister niet goed naar mijzelf.
Heb nu toch beetje wiet weten te regelen
En het is allemaal de schuld van dit topic en jullie allemaal!
Zo ik ben weer nuchter.Sorry.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef schommelstoel het volgende:
En het is allemaal de schuld van dit topic en jullie allemaal!
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nee, gewoon niet meer geblowd sinds 8 uur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? suikerboost?
20:00? en nu weer nuchter?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet meer geblowd sinds 8 uur.
Weetje wat dat inhoud?
Je rookt te veel
Hehe komt door jullie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
20:00? en nu weer nuchter?
Weetje wat dat inhoud?
Je rookt te veel
Het is natuurlijk de bedoeling dat je geheel laat zien hoe jij je joint maakt, maar ik had hem al klaar voordat ik bedacht er foto's van te maken.![]()
Dan maar gewoon één van alleen het eindproductSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Zo voelt hij ookquote:![]()
Nu al warme gloeide oren![]()
Oordopjes in en muziek luisteren![]()
Met TV/voetbal op de achtergrond
Ik doe er te lang over om een nummer te bedenken![]()
Wat moet ik van jullie absoluut eens beluisteren?You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Fat freddy's drop-flashbackquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:01 schreef schommelstoel het volgende:
Ik doe er te lang over om een nummer te bedenken![]()
Wat moet ik van jullie absoluut eens beluisteren?![]()
Staat aan.quote:
Tot nu toe lekkere intro/beat.
Doet met denken aan c-mon en kypski.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Hij is suuuperchillquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Staat aan.
Tot nu toe lekkere intro/beat.![]()
![]()
Goede aanrader was dat Vasquote:
Nu een totaal ander nummer.
Kan ik ook wel hebben, ook omdat het Groningers zijn en een studie genoot de mee heeft gewerkt aan de geniale video.
En het is weer eens wat anders![]()
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef Impect het volgende:
[..]
Hier ribbel paprika, dat is de beste!Heerlijk, jammergenoeg is de appie al dicht
![]()
![]()
Avondwinkel?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JaHeerlijk, jammergenoeg is de appie al dicht
Doe mij maar Burger Kingquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom die '' nu wil ik maccie
Ja als je echt graag wil.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
het dubbele betalen voor een zak chips
Huisgenoot van me is te lui om voor haar werk aan naar de de winkel te gaan waardoor ze liever dure chips enz koopt bij de tankstation. Pffquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Best zonde om dat standaard te doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huisgenoot van me is te lui om voor haar werk aan naar de de winkel te gaan waardoor ze liever dure chips enz koopt bij de tankstation. PffJij gaat nooit in je pyjama naar buiten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nah zit al in mn pyjama in bed
jawel, jas erover en joggingbroek aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Best zonde om dat standaard te doen.
[..]
Jij gaat nooit in je pyjama naar buiten?Maar geen zin, koud
![]()
Met pyjama en badjas naar buiten, op je slippers met sokken aan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jawel, jas erover en joggingbroek aanMaar geen zin, koud
Ik ook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis de zomer wel enorm, lekker buiten zitten jointjes roken
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Met pyjama en badjas naar buiten, op je slippers met sokken aan.
[..]
Ik ook.Dat is wel erg tokkiequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Met pyjama en badjas naar buiten, op je slippers met sokken aan.![]()
![]()
Gewoon zondagse outfit. Zo ga ik naar de kerk.quote:Lekker is dat. Drankje erbij, jointje roken en genieten van het weer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar ik woon kunnen we op het dak zitten (terras), zo chill
![]()
![]()
Jep, heb goeie hoop dat ik over 2 maanden sowieso weer op 't dak kan chillen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:24 schreef Piye het volgende:
Lekker is dat. Drankje erbij, jointje roken en genieten van het weer.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, heb goeie hoop dat ik over 2 maanden sowieso weer op 't dak kan chillen!If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Er staat een schizofreen onder mijn raam(officieel staat hij bij de buren maar dat is wel onder mijn raam). Hij is echt vet evil aan het lachen enz. Hij staat daar ook al een paar uur haha!
Hoe ziet hij eruit?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Er staat een schizofreen onder mijn raam(officieel staat hij bij de buren maar dat is wel onder mijn raam). Hij is echt vet evil aan het lachen enz. Hij staat daar ook al een paar uur haha!
Gekken in Drenthe
Uhm, kan hem niet omschrijven maar hij heeft een tijdje terug (jaar terug ofzo) vast gezeten omdat hij iemand met een bijl achterna is gegaan hier in 't centrumquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe ziet hij eruit?
Gekken in DrentheHaha..
Lijkt me nou een leuke jongen om een jointje mee te roken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm, kan hem niet omschrijven maar hij heeft een tijdje terug (jaar terug ofzo) vast gezeten omdat hij iemand met een bijl achterna is gegaan hier in 't centrumHaha..
Niet bepaald. Ik durf ook niks te zeggen tegen hem als ik me irriteer ofzo (aangezien die hier ook vaak aan de deur staat omdat die iets nodig is), straks komt hij mij ook achternaquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me nou een leuke jongen om een jointje mee te roken.Hoewel die gene zijn fiets had gejat en zijn fiets is heilig hehe
Serieus?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm, kan hem niet omschrijven maar hij heeft een tijdje terug (jaar terug ofzo) vast gezeten omdat hij iemand met een bijl achterna is gegaan hier in 't centrumHaha..
![]()
Heb ik niets van mee gekregen.
Wat'n mafkees.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Gesprek vol spanningquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me nou een leuke jongen om een jointje mee te roken.
Gewoon terecht dus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik durf ook niks te zeggen tegen hem als ik me irriteer ofzo (aangezien die hier ook vaak aan de deur staat omdat die iets nodig is), straks komt hij mij ook achternaHoewel die gene zijn fiets had gejat en zijn fiets is heilig hehe
En je leert gelijk veel nieuwe mensen kennen.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Kan niet wachten op de lentequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis de zomer wel enorm, lekker buiten zitten jointjes rokenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hee Amarantha, spuit 11 hierzo, hoe was dat vorige week eigenlijk afgelopen met je vriendje als ik geen vervelende vraag stel
Dooie boel hier, zo maar eentje opsteken
[ Bericht 26% gewijzigd door Onorgineel op 14-02-2013 00:17:36 ]Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Het is weer goed gekomenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:06 schreef Onorgineel het volgende:
Hee Amarantha, spuit 11 hierzo, hoe was dat vorige week eigenlijk afgelopen met je vriendje als ik geen vervelende vraag stelHij is dat weekend veel naar kameraden gegaan (en uitgegaan) en dat heeft hem goed gedaan. Hij was Zondag al bijgedraaid en toen zei die al dat die mij eigenlijk niet kwijt wou
En de dag daarna zei die zelfs 'love you' iets wat me echt totaal verbaasde haha. Ben in ieder geval super blij!
Da's dan weer mooi om te horenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is weer goed gekomenHij is dat weekend veel naar kameraden gegaan (en uitgegaan) en dat heeft hem goed gedaan. Hij was Zondag al bijgedraaid en toen zei die al dat die mij eigenlijk niet kwijt wou
En de dag daarna zei die zelfs 'love you' iets wat me echt totaal verbaasde. Ben in ieder geval super blij!
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Jepquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Da's dan weer mooi om te horenWel lief dat je er naar vroeg!
JA ik moest net na een kleine drukke periode weer even aan jullie denken, en was nog heel erg nieuwsgierig. en ik hang hier sowieso wel wat weinig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepWel lief dat je er naar vroeg!
Het was me wel opgevallen dat je hier niet meer zoveel was, wel gezellig dat je er weer (even) bent!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
JA ik moest net na een kleine drukke periode weer even aan jullie denken, en was nog heel erg nieuwsgierig. en ik hang hier sowieso wel wat weinig eerlijk gezegdNog leuke dingen beleefd in de tussentijd?
Ja school, en een beetje schoolquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was me wel opgevallen dat je hier niet meer zoveel was, wel gezellig dat je er weer (even) bent!Nog leuke dingen beleefd in de tussentijd?
Nee niet bijzonder veel eigenlijk, behalve het feit dat na een avondje bios ergens den auto nog in een parkeergarage stond die net 1 minuut gesloten was, dag 60 euro
Op een andere noot, dit is zo'n heerlijk stonernummer dat 'ie in de OP moet
Ook zonder stoned te zijn heerlijke muziek eigenlijk
Wow.. Dat is wel lelijk..quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:30 schreef Onorgineel het volgende:
Nee niet bijzonder veel eigenlijk, behalve het feit dat na een avondje bios ergens den auto nog in een parkeergarage stond die net 1 minuut gesloten was, dag 60 euro
Ik heb niet zoveel beleefdYour beauty never ever scared me.![]()
Trouwens de eerste keer dat ik in dit topic post dat Moira er niet is, geloof ik
Heb ik de hele dag nog niet gezienquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:34 schreef Onorgineel het volgende:
Trouwens de eerste keer dat ik in dit topic post dat Moira er niet is, geloof ikYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik de hele dag nog niet gezien
Wat, de titel van dat laatste plaatje
shocked-father-to-be-of-twins.jpg![]()
![]()
Ik haal het ook alleen maar van google afquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is beter. De titel is alleen een beetje apart idd
Shlohmoquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:31 schreef Onorgineel het volgende:
Op een andere noot, dit is zo'n heerlijk stonernummer dat 'ie in de OP moet
Ook zonder stoned te zijn heerlijke muziek eigenlijk![]()
![]()
![]()
quote:
Net als dit nummer, dit is wel mijn Shlohmo favo denk ik
Man, die koekjes zijn echt idioot sterk, ik snap niet dat ze die in zo'n groot formaat verkopen
Ik heb toch een aardige tolerantie, en ik wordt van een halfje al echt ontzettend stoned
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Weer een koekje gehad?quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Man, die koekjes zijn echt idioot sterk, ik snap niet dat ze die in zo'n groot formaat verkopen
Ik heb toch een aardige tolerantie, en ik wordt van een halfje al echt ontzettend stonedYour beauty never ever scared me.![]()
Ja ik ga ook zo op mijn bedje liggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 03:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]Goed bezig
Ik ga na mijn sigaretje maar eens slapen denk ik
Morgen concert van Sungrazer + The Machine
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 14 februari 2013 03:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik ga ook zo op mijn bedje liggen
Morgen concert van Sungrazer + The Machine
Dit had ik ook nog niet gehoord, Fijne dag vandaag dan maar héquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is weer goed gekomenHij is dat weekend veel naar kameraden gegaan (en uitgegaan) en dat heeft hem goed gedaan. Hij was Zondag al bijgedraaid en toen zei die al dat die mij eigenlijk niet kwijt wou
En de dag daarna zei die zelfs 'love you' iets wat me echt totaal verbaasde haha. Ben in ieder geval super blij!
![]()
Je weet het niet?!![]()
Iedereen aan de arbeit en schoolquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:16 schreef Impect het volgende:
[..]
Mogguh!
Zoveel is hier niet te doen 's ochtends![]()
Ze liggen allemaal nog te maffenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:18 schreef Differ het volgende:
[..]
Iedereen aan de arbeit en school
Je weet het niet?!![]()
Kon ik nog maar ff leggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:21 schreef Impect het volgende:
[..]
Ze liggen allemaal nog te maffen![]()
![]()
Ja, dat denk ik ook weleens.quote:
Uitslapen is er nu helemaal af bij mij, winterstop is afgelopen![]()
Je weet het niet?!![]()
Winterslaap bedoel jequote:Op donderdag 14 februari 2013 09:26 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook weleens.
Uitslapen is er nu helemaal af bij mij, winterstop is afgelopen![]()
![]()
![]()
Nee winterstopquote:![]()
Kan deze periode zondags uitslapen omdat er winterstop was van de voetbal.
Zondagmorgen om 09:00 de wei in om achter de bal aan te huppelen
Je weet het niet?!![]()
Dat zijn mindere tijden,quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:30 schreef Impect het volgende:
[..]
Nee winterstop![]()
Kan deze periode zondags uitslapen omdat er winterstop was van de voetbal.
Zondagmorgen om 09:00 de wei in om achter de bal aan te huppelen
Als wij thuis spelen is dat op een zaterdag en om 12:15![]()
![]()
Beter, zaterdagklasse of nog bij de jeugd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:33 schreef Differ het volgende:
[..]
Dat zijn mindere tijden,
Als wij thuis spelen is dat op een zaterdag en om 12:15Je weet het niet?!![]()
Ik speel in een vriendenteam..quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:40 schreef Impect het volgende:
[..]
Beter, zaterdagklasse of nog bij de jeugd?
Lol hebben we wel, maar de punten zijn ver te zoeken![]()
![]()
Haha, herkenbaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:43 schreef Differ het volgende:
[..]
Ik speel in een vriendenteam..
Lol hebben we wel, maar de punten zijn ver te zoeken
We staan iig geen laatste, maar wat een skik hebben wij
Laatst 1 bidon gevuld met citroen brandewijn, nog nooit zo gelachen
Je weet het niet?!![]()
Hahahaha, geweldig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:45 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar
We staan iig geen laatste, maar wat een skik hebben wij
Laatst 1 bidon gevuld met citroen brandewijn, nog nooit zo gelachen
Altijd leuk om teamgenoten in de maling te nemen.![]()
![]()
Mooie dingen zijn datquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:50 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahaha, geweldig.
Altijd leuk om teamgenoten in de maling te nemen.![]()
Ik ga maar eens aan het werk, ben hier vanmiddag wel weer ff als het iets drukker is
Je weet het niet?!![]()
Is goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:53 schreef Impect het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat![]()
Ik ga maar eens aan het werk, ben hier vanmiddag wel weer ff als het iets drukker is
Werkse..![]()
Wat zit daarop?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ] + versgeperst grapefruitsinaasappelsapje en wake 'n bakeIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
bosbessen en frambozen in het beslag, maar zijn van die diepvriesvruchten dus die gingen een beetje kapot en nu ziet het eruit als een slagveld, smaakt echter heerlijkquote:![]()
![]()
Haha zeg dat wel, maar het lijkt me wel lekker.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
bosbessen en frambozen in het beslag, maar zijn van die diepvriesvruchten dus die gingen een beetje kapot en nu ziet het eruit als een slagveld, smaakt echter heerlijkIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Lekkerlekker, van Vassie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha zeg dat wel, maar het lijkt me wel lekker.![]()
Hehe ik moest lachen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Is er toevallig iemand die verstand heeft van regels justitie enz?
Verhaal:
We liepen in zo'n bos en wouden chill jointje doen, en toen kwam meneer de boswachter/boa/afgekeurde politieagent![]()
We hebben toen een bekeuring gekregen voor het bevinden op verboden terrein.
Bij de vraag hoe hoog de boete is zei hij dat het eerst langs officier van justitie gaat en dat die de hoogte gaat bepalen.
Toen heeft ie de gegevens overgeschreven van de id-kaart, maar we hebben beide vals adres opgegeven.
Iemand een idee of ik de bon nog kan verwachten thuis?Je weet het niet?!![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:00 schreef Impect het volgende:
Verhaal:
We liepen in zo'n bos en wouden chill jointje doen, en toen kwam meneer de boswachter/boa/afgekeurde politieagent![]()
Bij de vraag hoe hoog de boete is zei hij dat het eerst langs officier van justitie gaat en dat die de hoogte gaat bepalen.
Toen heeft ie de gegevens overgeschreven van de id-kaart, maar we hebben beide vals adres opgegeven.
Iemand een idee of ik de bon nog kan verwachten thuis?![]()
![]()
Met je gegevens van je ID kunnen ze je alsnog vinden en krijg je nog een boete voor valse gegevens opgeven.
![]()
Ja die ga je gewoon thuis krijgen helaas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:00 schreef Impect het volgende:
Verhaal:
Iemand een idee of ik de bon nog kan verwachten thuis?
Wat voor een bos?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:00 schreef Impect het volgende:
Verhaal:
We liepen in zo'n bos
Iemand een idee of ik de bon nog kan verwachten thuis?
Een verboden bos?
Sprookjes bos?
Klinkt best een beetje wereld vreemd zoals jij het zegt.
Maar je krijgt van Ko de Boswachter waarschijnlijk gewoon een bon op de mat
Zo, en ik ben er gelijk ook weer vandoor.
Heb alleen het huisnummer veranderd, en het adres moest ik zeggen, dus wie zegt dat hij het niet verkeerd heeft gehoord/genoteerd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Met je gegevens van je ID kunnen ze je alsnog vinden en krijg je nog een boete voor valse gegevens opgeven.
half november gebeurd, tis nu 3 maand later...
Je weet het niet?!![]()
een bos.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor een bos?
Een verboden bos?
Sprookjes bos?
Klinkt best een beetje wereld vreemd zoals jij het zegt.
Maar je krijgt van Ko de Boswachter waarschijnlijk gewoon een bon op de mat
[ afbeelding ]
Zo, en ik ben er gelijk ook weer vandoor.
![]()
Je weet het niet?!![]()
Ohquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:14 schreef Impect het volgende:
[..]
Heb alleen het huisnummer veranderd, en het adres moest ik zeggen, dus wie zegt dat hij het niet verkeerd heeft gehoord/genoteerd?
half november gebeurd, tis nu 3 maand later...nee dat is niet zo dramatisch, maar als het nu nogsteeds niet binnen is dan zou ik wel denken dat t niet meer komt, maar je weet nooit
![]()
Als het naar het verkeerde adres gestuurd wordt, wordt het waarschijnlijk gewoon doorgestuurd naar jou.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:14 schreef Impect het volgende:
[..]
Heb alleen het huisnummer veranderd, en het adres moest ik zeggen, dus wie zegt dat hij het niet verkeerd heeft gehoord/genoteerd?
half november gebeurd, tis nu 3 maand later...3 Maanden is nog niet zo heel veel trouwens
Ik ben wel eens beboet toen ik rond middernacht een jointje rookte in het park, maar ik heb de boete nooit thuis gehad. Toen later een collega van mij werd opgepakt voor het hebben van te lang openstaande boetes, heb ik nog nagevraagd of ik niet nog een boete had openstaan. Dat was niet het geval en ik heb er nooit meer iets van gehoord. Waarschijnlijk heeft die agent uiteindelijk niks met die boete gedaan. Ik ben ook gewoon beleefd gebleven en ik heb uitgelegd dat er 's nachts toch nooit iemand in het park was en daarom dacht dat ik zo niemand tot last was, in tegenstelling tot wanneer ik in de achtertuin zou blowen en de buren/huisgenoten met open ramen mee kunnen genieten.
Dit was overigens ee jaar of drie, vier geleden.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
idd, blijven gappertsquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohnee dat is niet zo dramatisch, maar als het nu nogsteeds niet binnen is dan zou ik wel denken dat t niet meer komt, maar je weet nooit
![]()
Je weet het niet?!![]()
Wij zijn toen ook beleefd gebleven en hebben meegewerkt met die beste man. of zoals geenstijl een boa omschrijft: In politietermen een min-één-streper. Een trekpop wiens totale eigen denkvermogen in het protocol van zijn bonnenboekje zit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben wel eens beboet toen ik rond middernacht een jointje rookte in het park, maar ik heb de boete nooit thuis gehad. Toen later een collega van mij werd opgepakt voor het hebben van te lang openstaande boetes, heb ik nog nagevraagd of ik niet nog een boete had openstaan. Dat was niet het geval en ik heb er nooit meer iets van gehoord. Waarschijnlijk heeft die agent uiteindelijk niks met die boete gedaan. Ik ben ook gewoon beleefd gebleven en ik heb uitgelegd dat er 's nachts toch nooit iemand in het park was en daarom dacht dat ik zo niemand tot last was, in tegenstelling tot wanneer ik in de achtertuin zou blowen en de buren/huisgenoten met open ramen mee kunnen genieten.
Dit was overigens ee jaar of drie, vier geleden.Je weet het niet?!![]()
Mijn ervaring is dat je daar veel meer mee bereikt bij een agent. Ik moet altijd lachen om die lui die meteen heel fel reageren en zichzelf daardoor eigenlijk nog harder naaien.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:21 schreef Impect het volgende:
[..]
Wij zijn toen ook beleefd gebleven en hebben meegewerkt met die beste man. of zoals geenstijl een boa omschrijft: In politietermen een min-één-streper. Een trekpop wiens totale eigen denkvermogen in het protocol van zijn bonnenboekje zit.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Klopt, als je dat op tv soms zietquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je daar veel meer mee bereikt bij een agent. Ik moet altijd lachen om die lui die meteen heel fel reageren en zichzelf daardoor eigenlijk nog harder naaien.
Je weet het niet?!![]()
Sigaretten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is lekkere shag om bij een joint te doen, gewoon goedkope light shag met zo min mogelijk smaak?
Anders L&M shag voor 3 euro of zo.
American Spirit, is dure shag
maar geeft je wiet een pure smaak.
En je doet er nog heel erg lang mee ook.Ook in moeilijke tijden.![]()
Wij zworen altijd bij Javaanse driekwart, maar dan heb je wel shag met een duidelijke smaak.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is lekkere shag om bij een joint te doen, gewoon goedkope light shag met zo min mogelijk smaak?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja maar heb wel eerder shag gehad en dat draaide zoooo chill, ik pak nu telkens sigaretje van m'n moeder maar dat is ook geen light versiequote:Op donderdag 14 februari 2013 12:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Sigaretten.
Anders L&M shag voor 3 euro of zo.Hoe duur is duur?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
American Spirit, is dure shag
maar geeft je wiet een pure smaak.
En je doet er nog heel erg lang mee ook.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar heb wel eerder shag gehad en dat draaide zoooo chill, ik pak nu telkens sigaretje van m'n moeder maar dat is ook geen light versie
[..]
Hoe duur is duur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Dikke lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veels te duur
![]()
![]()
Haha ja, je kan die pakjes ook los p/s krijgenquote:
maar dan moet je weer een tabakswinkel weten,
daar verkopen ze vaak p/s. ipv sloffen xd
Is best een normale prijs hoor.quote:
Overigens vraag ik me af hoe betrouwbaar dit is:Tabak zit toch sowieso al nicotine in?quote:100% niet verslavendIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Deze is niet zo vergiftigd zoals al die andere tabakssoorten xd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Is best een normale prijs hoor.
Overigens vraag ik me af hoe betrouwbaar dit is:
[..]
Tabak zit toch sowieso al nicotine in?Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze maar genomenLight, minste troep erin en goedkoop.
lol. Zal ook wel barsten van de teer e.d. xd
Ja dat weet ik en ik vind het ook een goed concept (heb zelf ook weleens die sigaretten gehaald), maar om nou te beweren dat het niet verslavend is. Dat lijkt me toch wat misleidend.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Deze is niet zo vergiftigd zoals al die andere tabakssoorten xd.Hoe duur?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze maar genomenLight, minste troep erin en goedkoop.
Teer 10 mg, maar dat bedoelde ik, van de goedkoopste pakkies zit hier het minste teer en nicotinequote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]lol. Zal ook wel barsten van de teer e.d. xd
Vierrr euro en vijfenvijftig cent!quote:![]()
Dat is best goedkoop, laat even weten of het beter smaakt dan met sigaretten.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik raad toch echt die American Spirit aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:22 schreef Piye het volgende:
Dat is best goedkoop, laat even weten of het beter smaakt dan met sigaretten.
als 5 pakjes 23,50 kost, is zo'n pakje 4,70
per pakje
Scheelt ook helemaal niet veel, maar veel tabakszaken hebben die niet. Wel raar trouwens dat de shag goedkoper is dan de sigaretten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik raad toch echt die American Spirit aan.
per pakje
Komt door de filter enzo denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Scheelt ook helemaal niet veel, maar veel tabakszaken hebben die niet. Wel raar trouwens dat de shag goedkoper is dan de sigaretten.
In ieder geval veel fabriekskosten.Ook in moeilijke tijden.![]()
Smaakt lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:22 schreef Piye het volgende:
Dat is best goedkoop, laat even weten of het beter smaakt dan met sigaretten.Idd zachte smaak, proef t bijna niet.
![]()
Dat is wel beter, heb ooit wel eens met javaanse jongens 3/4 of van nelle (half)zwaar gedraaid maar dan is het lekkere er wel van afquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Smaakt lekkerIdd zachte smaak, proef t bijna niet.
Je weet het niet?!![]()
Aha dat zou wel kunnen. Bij L&M is de shag ook goedkoper.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Komt door de filter enzo denk ik.
In ieder geval veel fabriekskosten.Minder dan bij sigaretten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Smaakt lekkerIdd zachte smaak, proef t bijna niet.
Vind ik ook, maar als het echt een hele lichte smaak heeft, maakt dat niet uit. Al heb ik nog nooit shag op die niet overheerste.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:31 schreef Impect het volgende:
Vind het zonde van de wiet om met shag te draaien...If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ligt eraan, weet niet wat voor sigaretten jij hebt, L&M vind ik bijvoorbeeld wel vies, ook lightquote:![]()
![]()
Meestal Marlboro en anders L&M.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt eraan, weet niet wat voor sigaretten jij hebt, L&M vind ik bijvoorbeeld wel vies, ook lightIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Oh, ja dan vind ik deze wel beter.quote:Same here, hadden niks anders dus dan maar zware shagquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:32 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat is wel beter, heb ooit wel eens met javaanse jongens 3/4 of van nelle (half)zwaar gedraaid maar dan is het lekkere er wel van af![]()
![]()
Meeste normale pakjes zit echter 50 gram in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik raad toch echt die American Spirit aan.
per pakjeDie koop ik voor ¤5,90. Dit zou ¤9,40 kostten.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Klopt. maar met dit ben je dan ook zuinigquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Meeste normale pakjes zit echter 50 gram in.Die koop ik voor ¤5,90. Dit zou ¤9,40 kostten.
en Je hebt niet veel nodig.
Normaal plukje voor een shagje en daarmee draaien. Rookt prima.
die american spirit is wel lekkah ja
alleen proberen het niet als een slap excuus te zien om te gaan roken (ja dit is niet voor de verslaving hier is niets aan toegevoegd) , aangezien ik nu gestopt ben
Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie nog leuke valentijnsdingen gedaan?![]()
Ik krijg nooit iets, dus heb er een teringhekel aan.Ook in moeilijke tijden.![]()
Waarom geef je zelf geen leuke valentijnskaart weg? Of een mooie roos. Gegarandeerde natte gleuven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik krijg nooit iets, dus heb er een teringhekel aan.Is dat hartje speciaal voor vandaag, of ben je gewoon zo lief?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Impect het volgende:
[..]
Dit is m'n 2e nog maar hoor
Maar ben met je eens dat het heel vervelend is
Wou mijn UI nog veranderen, en zag deze voorbij komen vandaag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Is dat hartje speciaal voor vandaag, of ben je gewoon zo lief?
Twente
Je weet het niet?!![]()
O ja die hebben ook zo'n paard. Ik moest aan ferrari denken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef Impect het volgende:
[..]
Wou mijn UI nog veranderen, en zag deze voorbij komen vandaag.
Twente
Ha, Tukkertjequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef Impect het volgende:
[..]
Wou mijn UI nog veranderen, en zag deze voorbij komen vandaag.
Twente![]()
![]()
Hihi thanks!quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:11 schreef Impect het volgende:
[..]
Dit had ik ook nog niet gehoord, Fijne dag vandaag dan maar hé
Nope, hoewel mijn vriendje ook nog niet vrij is van zijn werkquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie nog leuke valentijnsdingen gedaan?Ik doe er niks aan in ieder geval. Mocht ik wel spontaan iets krijgen dan maak ik dat nog wel goed met hem haha
Doe je nooit wat aan valentijn?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, hoewel mijn vriendje ook nog niet vrij is van zijn werkIk doe er niks aan in ieder geval. Mocht ik wel spontaan iets krijgen dan maak ik dat nog wel goed met hem haha
Normaal niet nee, maar heb voor 't eerst met valentijnsdag een relatie haha. Maar doe er dus dit jaar ook niks aan, denk ikquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Gewoon een doosje chocolaatjes geven joh.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normaal niet nee, maar heb voor 't eerst met valentijnsdag een relatie haha. Maar doe er dus dit jaar ook niks aan, denk ik
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon een doosje chocolaatjes geven joh.
[ afbeelding ]
Fijn héquote:
Je weet het niet?!![]()
Jep jepIk ben jaloers op mijn vader, heeft ze meerdere keren live gezien. Ben echt zo blij dat ik mijn muzieksmaak van mijn vader heb haha (Queen, AC/DC, Black Sabbath enz).
Mijn moeder luistert naar Jannes enz haha, gelukkig heb ik dus niet haar muzieksmaak
[ Bericht 8% gewijzigd door Ama op 14-02-2013 15:25:51 ]Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Jep jepIk ben jaloers op mijn vader, heeft ze meerdere keren live gezien. Ben echt zo blij dat ik mijn muzieksmaak van mijn vader heb haha (Queen, AC/DC, Black Sabbath enz).
Mijn moeder luistert naar Jannes enz haha, gelukkig heb ik dus niet haar muzieksmaak
Hoe is het bij jullie met het weer, aankondiging was sneeuw/hagel/regen/ijzel, tot nu toe niks gezien hier..
Je weet het niet?!![]()
Het regent hier de hele dag al.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:37 schreef Impect het volgende:
Hoe is het bij jullie met het weer, aankondiging was sneeuw/hagel/regen/ijzel, tot nu toe niks gezien hier..
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: