Da's dan weer mooi om te horenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is weer goed gekomenHij is dat weekend veel naar kameraden gegaan (en uitgegaan) en dat heeft hem goed gedaan. Hij was Zondag al bijgedraaid en toen zei die al dat die mij eigenlijk niet kwijt wou
En de dag daarna zei die zelfs 'love you' iets wat me echt totaal verbaasde. Ben in ieder geval super blij!
Jepquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Da's dan weer mooi om te horen
JA ik moest net na een kleine drukke periode weer even aan jullie denken, en was nog heel erg nieuwsgierig. en ik hang hier sowieso wel wat weinig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepWel lief dat je er naar vroeg!
Het was me wel opgevallen dat je hier niet meer zoveel was, wel gezellig dat je er weer (even) bent!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
JA ik moest net na een kleine drukke periode weer even aan jullie denken, en was nog heel erg nieuwsgierig. en ik hang hier sowieso wel wat weinig eerlijk gezegd
Ja school, en een beetje schoolquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was me wel opgevallen dat je hier niet meer zoveel was, wel gezellig dat je er weer (even) bent!Nog leuke dingen beleefd in de tussentijd?
Wow.. Dat is wel lelijk..quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:30 schreef Onorgineel het volgende:
Nee niet bijzonder veel eigenlijk, behalve het feit dat na een avondje bios ergens den auto nog in een parkeergarage stond die net 1 minuut gesloten was, dag 60 euro
Heb ik de hele dag nog niet gezienquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:34 schreef Onorgineel het volgende:
Trouwens de eerste keer dat ik in dit topic post dat Moira er niet is, geloof ik
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik de hele dag nog niet gezien
Ik haal het ook alleen maar van google afquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is beter. De titel is alleen een beetje apart idd
Shlohmoquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:31 schreef Onorgineel het volgende:
Op een andere noot, dit is zo'n heerlijk stonernummer dat 'ie in de OP moet
Ook zonder stoned te zijn heerlijke muziek eigenlijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |