jawel, jas erover en joggingbroek aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Best zonde om dat standaard te doen.
[..]
Jij gaat nooit in je pyjama naar buiten?
Met pyjama en badjas naar buiten, op je slippers met sokken aan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jawel, jas erover en joggingbroek aanMaar geen zin, koud
Ik ook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis de zomer wel enorm, lekker buiten zitten jointjes roken
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Met pyjama en badjas naar buiten, op je slippers met sokken aan.
[..]
Ik ook.
Dat is wel erg tokkiequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Met pyjama en badjas naar buiten, op je slippers met sokken aan.
Gewoon zondagse outfit. Zo ga ik naar de kerk.quote:
Lekker is dat. Drankje erbij, jointje roken en genieten van het weer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar ik woon kunnen we op het dak zitten (terras), zo chill
![]()
![]()
Jep, heb goeie hoop dat ik over 2 maanden sowieso weer op 't dak kan chillen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:24 schreef Piye het volgende:
Lekker is dat. Drankje erbij, jointje roken en genieten van het weer.
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, heb goeie hoop dat ik over 2 maanden sowieso weer op 't dak kan chillen!
Hoe ziet hij eruit?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Er staat een schizofreen onder mijn raam(officieel staat hij bij de buren maar dat is wel onder mijn raam). Hij is echt vet evil aan het lachen enz. Hij staat daar ook al een paar uur haha!
Uhm, kan hem niet omschrijven maar hij heeft een tijdje terug (jaar terug ofzo) vast gezeten omdat hij iemand met een bijl achterna is gegaan hier in 't centrumquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe ziet hij eruit?
Gekken in Drenthe
Lijkt me nou een leuke jongen om een jointje mee te roken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm, kan hem niet omschrijven maar hij heeft een tijdje terug (jaar terug ofzo) vast gezeten omdat hij iemand met een bijl achterna is gegaan hier in 't centrumHaha..
Niet bepaald. Ik durf ook niks te zeggen tegen hem als ik me irriteer ofzo (aangezien die hier ook vaak aan de deur staat omdat die iets nodig is), straks komt hij mij ook achternaquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me nou een leuke jongen om een jointje mee te roken.
Serieus?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm, kan hem niet omschrijven maar hij heeft een tijdje terug (jaar terug ofzo) vast gezeten omdat hij iemand met een bijl achterna is gegaan hier in 't centrumHaha..
Gesprek vol spanningquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me nou een leuke jongen om een jointje mee te roken.
Gewoon terecht dus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik durf ook niks te zeggen tegen hem als ik me irriteer ofzo (aangezien die hier ook vaak aan de deur staat omdat die iets nodig is), straks komt hij mij ook achternaHoewel die gene zijn fiets had gejat en zijn fiets is heilig hehe
En je leert gelijk veel nieuwe mensen kennen.quote:
Kan niet wachten op de lentequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis de zomer wel enorm, lekker buiten zitten jointjes roken
Het is weer goed gekomenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:06 schreef Onorgineel het volgende:
Hee Amarantha, spuit 11 hierzo, hoe was dat vorige week eigenlijk afgelopen met je vriendje als ik geen vervelende vraag stel
Da's dan weer mooi om te horenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is weer goed gekomenHij is dat weekend veel naar kameraden gegaan (en uitgegaan) en dat heeft hem goed gedaan. Hij was Zondag al bijgedraaid en toen zei die al dat die mij eigenlijk niet kwijt wou
En de dag daarna zei die zelfs 'love you' iets wat me echt totaal verbaasde. Ben in ieder geval super blij!
Jepquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Da's dan weer mooi om te horen
JA ik moest net na een kleine drukke periode weer even aan jullie denken, en was nog heel erg nieuwsgierig. en ik hang hier sowieso wel wat weinig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepWel lief dat je er naar vroeg!
Het was me wel opgevallen dat je hier niet meer zoveel was, wel gezellig dat je er weer (even) bent!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
JA ik moest net na een kleine drukke periode weer even aan jullie denken, en was nog heel erg nieuwsgierig. en ik hang hier sowieso wel wat weinig eerlijk gezegd
Ja school, en een beetje schoolquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was me wel opgevallen dat je hier niet meer zoveel was, wel gezellig dat je er weer (even) bent!Nog leuke dingen beleefd in de tussentijd?
Wow.. Dat is wel lelijk..quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:30 schreef Onorgineel het volgende:
Nee niet bijzonder veel eigenlijk, behalve het feit dat na een avondje bios ergens den auto nog in een parkeergarage stond die net 1 minuut gesloten was, dag 60 euro
Heb ik de hele dag nog niet gezienquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:34 schreef Onorgineel het volgende:
Trouwens de eerste keer dat ik in dit topic post dat Moira er niet is, geloof ik
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik de hele dag nog niet gezien
Ik haal het ook alleen maar van google afquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is beter. De titel is alleen een beetje apart idd
Shlohmoquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:31 schreef Onorgineel het volgende:
Op een andere noot, dit is zo'n heerlijk stonernummer dat 'ie in de OP moet
Ook zonder stoned te zijn heerlijke muziek eigenlijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |