Heb het één keer gehad, je zal snel dronken worden, maar wel heel leuk/gezellig dronken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Absinthe staat nogsteeds op m'n to do lijstje, ben echt benieuwd hoe hard je daar op gaat
Maar qua beleving is 't toch niet echt te vergelijken met dronken zijn?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb het één keer gehad, je zal snel dronken worden, maar wel heel leuk/gezellig dronken.![]()
En ik vond het totaal niet te vergelijken met bier of tequila.
Precies, heel soort ander ervaring, enige nadeel....Je geheugen onthoud niet alles van wat gebeurde die avondquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar qua beleving is 't toch niet echt te vergelijken met dronken zijn?
Lijkt me grappigquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, heel soort ander ervaring, enige nadeel....Je geheugen onthoud niet alles van wat gebeurde die avond
En normaal gesproken kan ik vrij makkelijk vertellen wat er zich allemaal heeft afgespeeld op de avond van het drinken.
De volgende dag natuurlijk, dat na vertellen.
Buitenland/Vrienden = absinthequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me grappigmaarja waar vind je dat tegenwoordig..
Met een joint op je lippen nieuwe wiet kopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Woppa, zo even naar de shop. Maar eerst een jointje roken
Trouwensquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Woppa, zo even naar de shop. Maar eerst een jointje roken
Ja maar dat werd vanaf dag 1 toch al gedacht? Ik ging er al wel vanuit iigquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Trouwens
Jonge vrouw (24) vermoord door vriend
Ja dat klopt,quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dat werd vanaf dag 1 toch al gedacht? Ik ging er al wel vanuit iig
True maar het is geen verrassende uitkomst..quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat klopt,
Gedacht is natuurlijk niet het zelfde als een verklaring
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Hier nog mensen die iets aan valentijnsdag doen?
Als het goed is, kan je het van mij niet zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie nu pas dat je kunt zien of iemand online is..
zelfde als wat we iedere dag doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah nee, ik zie het. Maar van sommige welquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als het goed is, kan je het van mij niet zien
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
zelfde als wat we iedere dag doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Nee niet echtquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Die link gaat naar mijn facebookpagina?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Haha dit tweet GothicCynthia net:
"Check out my models page : https://www.facebook.com/(...)Page/421043004626976 … pic.twitter.com/GOj4dcR"
Hebben ze haar nog steeds niet tegen zichzelf in bescherming genomenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Haha dit tweet GothicCynthia net:
"Check out my models page : https://www.facebook.com/(...)Page/421043004626976 … pic.twitter.com/GOj4dcR"
Nope en ze lijkt het zelf ook niet erg te vindenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hebben ze haar nog steeds niet tegen zichzelf in bescherming genomen
D'r tweets staan dan weer wel privequote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope en ze lijkt het zelf ook niet erg te vinden
Heb je dit al eens van haar gezien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope en ze lijkt het zelf ook niet erg te vinden
Laat je skills zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal ik ook maar ff een foto maken van mijn joint voor de OP dan?
Je staat ook echt als enige met uitleg tussen de titelsquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
doneSlechte prestatie maar geen zin om opnieuw te rollen
Zal ik dat binnenkort ook maar eens doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal ik ook maar ff een foto maken van mijn joint voor de OP dan?
Hehequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je staat ook echt als enige met uitleg tussen de titels
Ik heb haar op twitterquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:18 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
D'r tweets staan dan weer wel prive
Jup!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal ik dat binnenkort ook maar eens doen
Waarschijnlijk pas zaterdag of zondag hoor.quote:
Wanneer dan meeten volgende week?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas zaterdag of zondag hoor.
Doordeweeks wil ik niet meer blowen![]()
Niet dat het altijd lukt![]()
Maar genoeg wiet gehad in mijn wat jongere jaren
Waar zie jij die foto's van vas haar joint dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt op de tip van vas
OPquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waar zie jij die foto's van vas haar joint dan?
Ik zal kijken of ik er een dag tussen kan proppenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer dan meeten volgende week?
Mooi tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt op de tip van vas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |