Pfjew, gelukkig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Pfjew, gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt nergens naar
Voor uw tijd?quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor uw tijd?
Ik weet je leeftijd niet
Maar Extince en Osdorp waren wel de pioniers in Nederland qua rap muziek, of laat ik zeggen, de gene die in het Nederlands gingen rappen
Word volgende maand 19, kom ik zo oud over?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor uw tijd?
Ik weet je leeftijd niet
Maar Extince en Osdorp waren wel de pioniers in Nederland qua rap muziek, of laat ik zeggen, de gene die in het Nederlands gingen rappen
Ik houd me maar wijselijk stilquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Word volgende maand 19, kom ik zo oud over?
Oh wowquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik houd me maar wijselijk stil![]()
En later Brainpower en Opgezwolle. Maar da's weer ietsje later.quote:
quote:
Opgezwollequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En later Brainpower en Opgezwolle. Maar da's weer ietsje later.
Maar Opgezwolle vind ik nog steeds vet
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
Hier, neem een koffie![]()
[..]
Opgezwolle
Laat ik zeggen dat ik een chernobyltje benquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Respect man
Hahah
Uit welk bouwjaar kom jij?
Trouwens de koffieshop waar ik het wel eens over heb gehad
in Zwolle, New Balance, die draaide toentertijd dat ik er nog elke
dag zat, vaak cd-tjes van Opgezwolle haha
ah 86quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik een chernobyltje ben
Hihi, je hebt een arm op je voorhoofdquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik een chernobyltje ben
Een lading radioactieve straling.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bingo!
Volle kaart, wat krijg ik nu?
Mooi, weer een aantal jaar gratis stoom en lichtquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een lading radioactieve straling.
doe een van goghje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mooi, weer een aantal jaar gratis stoom en licht![]()
Moet alleen wat doen aan dat extra oor op mijn rug.
Ik drink geen absinthe.quote:
Absinthe staat nogsteeds op m'n to do lijstje, ben echt benieuwd hoe hard je daar op gaatquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik drink geen absinthe.
*Het verhaal gaat dat absinthe mee speelde in het afsnijden van zijn oor*
Had liever een extra long erbij gehad, en dan in één keer de waterpijp leeg trekken
echte absint is illegaalquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Absinthe staat nogsteeds op m'n to do lijstje, ben echt benieuwd hoe hard je daar op gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |