SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Moira.
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 13-02-2013 20:29:32 ]![]()
HAAHAHA HAHAH HAHAAAAAAAHAHAAhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Heb laatst de film "alleen maar nette mensen" gezien, moest wel lachen om jullie soort (goed bedoeld)quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar eigk ben ik gewoon bounty.
![]()
Je weet het niet?!![]()
Ja ik ken dat dus helemaal niet, ken m'n Surinaamse helft niet dus als ik dat soort dingen zie en dan naar m'n huidskleur kijk dan krijg ik echt plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:43 schreef Impect het volgende:
[..]
Heb laatst de film "alleen maar nette mensen" gezien, moest wel lachen om jullie soort (goed bedoeld)![]()
_!
![]()
Haha, heb je de film gezien dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ken dat dus helemaal niet, ken m'n Surinaamse helft niet dus als ik dat soort dingen zie en dan naar m'n huidskleur kijk dan krijg ik echt plaatsvervangende schaamte_!
Je weet het niet?!![]()
Dat wel, maar moest zo lachen om hoe chill die surinamers zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja vorige weekWel een kutfilm tho, slecht geacteerd
"Hoe heet het gerecht?"
- "Rijst met kip en groente"
"Ja maar hoe heet het?"
Je weet het niet?!![]()
Die scene herinner ik me niet meerquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:50 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat wel, maar moest zo lachen om hoe chill die surinamers zijn
"Hoe heet het gerecht?"
"Ja maar hoe heet het?"
Maar idd, Surinamers zijn wel chill ja, meestal de anti's die zo overdreven doen.
![]()
Dat is wanneer die nette mensen bij die surinamers gaan etenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die scene herinner ik me niet meerMaar idd, Surinamers zijn wel chill ja, meestal de anti's die zo overdreven doen.
Waar eten we?
Op de bank!
Je weet het niet?!![]()
A.vroeg of ik morgen bij hem kom chillen. Met een blik alsof die wat van plan is. Ben benieuwd haha aangezien het dan valentijnsdag is
Your beauty never ever scared me.![]()
Onder het mom van: Ken je deze nog nog nog nog! *echo*quote:
Of zoals Erik de Zwart zei: De klapperrrrrrrrrr van de week!
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Die luister ik nog steeds best vaakquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:52 schreef schommelstoel het volgende:
Nog voor Afroman, luisterde deze toen vaak.Ook geniaal
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:57 schreef schommelstoel het volgende:
Haha, iemand die deze nog kent?![]()
Jaaaaa
En deze dan ?!
Ook in moeilijke tijden.![]()
Prachtige tijden, we missen het stiekem allemaal best wel.quote:
Pfjew, gelukkig.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Pfjew, gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt nergens naar
![]()
Voor uw tijd?quote:
Ik weet je leeftijd niet
Maar Extince en Osdorp waren wel de pioniers in Nederland qua rap muziek, of laat ik zeggen, de gene die in het Nederlands gingen rappen
Dit dus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor uw tijd?
Ik weet je leeftijd niet
Maar Extince en Osdorp waren wel de pioniers in Nederland qua rap muziek, of laat ik zeggen, de gene die in het Nederlands gingen rappen
Word volgende maand 19, kom ik zo oud over?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor uw tijd?
Ik weet je leeftijd niet
Maar Extince en Osdorp waren wel de pioniers in Nederland qua rap muziek, of laat ik zeggen, de gene die in het Nederlands gingen rappen![]()
![]()
Ik houd me maar wijselijk stilquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Word volgende maand 19, kom ik zo oud over?![]()
Oh wowquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik houd me maar wijselijk stil![]()
![]()
![]()
En later Brainpower en Opgezwolle. Maar da's weer ietsje later.quote:
Maar Opgezwolle vind ik nog steeds vet
quote:![]()
Hier, neem een koffie![]()
Opgezwollequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En later Brainpower en Opgezwolle. Maar da's weer ietsje later.
Maar Opgezwolle vind ik nog steeds vet
Dit nummer is nu nog altijd toepasbaar op die jongeren.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
Hier, neem een koffie![]()
[..]
OpgezwolleRespect man
Hahah
Uit welk bouwjaar kom jij?
Trouwens de koffieshop waar ik het wel eens over heb gehad
in Zwolle, New Balance, die draaide toentertijd dat ik er nog elke
dag zat, vaak cd-tjes van Opgezwolle haha
Laat ik zeggen dat ik een chernobyltje benquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Respect man
Hahah
Uit welk bouwjaar kom jij?
Trouwens de koffieshop waar ik het wel eens over heb gehad
in Zwolle, New Balance, die draaide toentertijd dat ik er nog elke
dag zat, vaak cd-tjes van Opgezwolle haha
ah 86quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik een chernobyltje ben![]()
Hihi, je hebt een arm op je voorhoofdquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik een chernobyltje ben
en een been uit je buik.
Hahahaha die tekst trouwens xd![]()
![]()
P.s. effe snel douchenmoet ook nog schoodbappen doen
Een lading radioactieve straling.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bingo!
Volle kaart, wat krijg ik nu?![]()
Mooi, weer een aantal jaar gratis stoom en lichtquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een lading radioactieve straling.![]()
Aan de straling heb ik niets natuurlijk![]()
Moet alleen wat doen aan dat extra oor op mijn rug.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
doe een van goghje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mooi, weer een aantal jaar gratis stoom en licht![]()
Moet alleen wat doen aan dat extra oor op mijn rug.![]()
Ik drink geen absinthe.quote:
*Het verhaal gaat dat absinthe mee speelde in het afsnijden van zijn oor*
Had liever een extra long erbij gehad, en dan in één keer de waterpijp leeg trekken
Absinthe staat nogsteeds op m'n to do lijstje, ben echt benieuwd hoe hard je daar op gaatquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik drink geen absinthe.
*Het verhaal gaat dat absinthe mee speelde in het afsnijden van zijn oor*
Had liever een extra long erbij gehad, en dan in één keer de waterpijp leeg trekken![]()
echte absint is illegaalquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Absinthe staat nogsteeds op m'n to do lijstje, ben echt benieuwd hoe hard je daar op gaatHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb het één keer gehad, je zal snel dronken worden, maar wel heel leuk/gezellig dronken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Absinthe staat nogsteeds op m'n to do lijstje, ben echt benieuwd hoe hard je daar op gaat![]()
En ik vond het totaal niet te vergelijken met bier of tequila.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Maar qua beleving is 't toch niet echt te vergelijken met dronken zijn?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb het één keer gehad, je zal snel dronken worden, maar wel heel leuk/gezellig dronken.![]()
En ik vond het totaal niet te vergelijken met bier of tequila.![]()
Precies, heel soort ander ervaring, enige nadeel....Je geheugen onthoud niet alles van wat gebeurde die avondquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar qua beleving is 't toch niet echt te vergelijken met dronken zijn?
En normaal gesproken kan ik vrij makkelijk vertellen wat er zich allemaal heeft afgespeeld op de avond van het drinken.
De volgende dag natuurlijk, dat na vertellen.
Lijkt me grappigquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, heel soort ander ervaring, enige nadeel....Je geheugen onthoud niet alles van wat gebeurde die avond
En normaal gesproken kan ik vrij makkelijk vertellen wat er zich allemaal heeft afgespeeld op de avond van het drinken.
De volgende dag natuurlijk, dat na vertellen.maarja waar vind je dat tegenwoordig..
![]()
![]()
Buitenland/Vrienden = absinthequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me grappigmaarja waar vind je dat tegenwoordig..
Kut man, ik heb de allesbrander aangedaan terwijl de verwarming ook al aan was gedaan net door me moeder, tis hier nu fkin warm![]()
![]()
Met een joint op je lippen nieuwe wiet kopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Woppa, zo even naar de shop. Maar eerst een jointje roken
Trouwensquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Woppa, zo even naar de shop. Maar eerst een jointje roken
Jonge vrouw (24) vermoord door vriendYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Ja maar dat werd vanaf dag 1 toch al gedacht? Ik ging er al wel vanuit iigquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Trouwens
Jonge vrouw (24) vermoord door vriendYour beauty never ever scared me.![]()
Ja dat klopt,quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dat werd vanaf dag 1 toch al gedacht? Ik ging er al wel vanuit iig
Gedacht is natuurlijk niet het zelfde als een verklaring
True maar het is geen verrassende uitkomst..quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat klopt,
Gedacht is natuurlijk niet het zelfde als een verklaringYour beauty never ever scared me.![]()
Neequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Hier nog mensen die iets aan valentijnsdag doen?![]()
![]()
Als het goed is, kan je het van mij niet zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie nu pas dat je kunt zien of iemand online is..
zelfde als wat we iedere dag doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Hier nog mensen die iets aan valentijnsdag doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aah nee, ik zie het. Maar van sommige welquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als het goed is, kan je het van mij niet zienYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
zelfde als wat we iedere dag doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Nee niet echtquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Hier nog mensen die iets aan valentijnsdag doen?
Woord.![]()
Haha dit tweet GothicCynthia net:
"Check out my models page : https://www.facebook.com/(...)Page/421043004626976 … pic.twitter.com/GOj4dcR"
Die link gaat naar mijn facebookpagina?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:
"Check out my models page : https://www.facebook.com/(...)Page/421043004626976 … pic.twitter.com/GOj4dcR"![]()
![]()
Hebben ze haar nog steeds niet tegen zichzelf in bescherming genomenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:
"Check out my models page : https://www.facebook.com/(...)Page/421043004626976 … pic.twitter.com/GOj4dcR"
Nope en ze lijkt het zelf ook niet erg te vindenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hebben ze haar nog steeds niet tegen zichzelf in bescherming genomen
D'r tweets staan dan weer wel privequote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope en ze lijkt het zelf ook niet erg te vinden
Woord.![]()
Heb je dit al eens van haar gezien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope en ze lijkt het zelf ook niet erg te vinden
http://www.gezond24.nl/vi(...)loverboyverleden.htmYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Laat je skills zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal ik ook maar ff een foto maken van mijn joint voor de OP dan?![]()
Je staat ook echt als enige met uitleg tussen de titelsquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
doneSlechte prestatie maar geen zin om opnieuw te rollen
![]()
![]()
Zal ik dat binnenkort ook maar eens doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal ik ook maar ff een foto maken van mijn joint voor de OP dan?
Hehequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je staat ook echt als enige met uitleg tussen de titels![]()
Ik heb haar op twitterquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:18 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
D'r tweets staan dan weer wel priveAcepteert ze ook gewoon lol
Jup!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal ik dat binnenkort ook maar eens doenYour beauty never ever scared me.![]()
Waarschijnlijk pas zaterdag of zondag hoor.quote:
Doordeweeks wil ik niet meer blowen![]()
Niet dat het altijd lukt![]()
Maar genoeg wiet gehad in mijn wat jongere jaren
Wanneer dan meeten volgende week?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas zaterdag of zondag hoor.
Doordeweeks wil ik niet meer blowen![]()
Niet dat het altijd lukt![]()
Maar genoeg wiet gehad in mijn wat jongere jaren
Waar zie jij die foto's van vas haar joint dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt op de tip van vas
OPquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waar zie jij die foto's van vas haar joint dan?![]()
Ik zal kijken of ik er een dag tussen kan proppenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer dan meeten volgende week?
Was het nog gelukt met Aap dan?You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Mooi tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt op de tip van vas![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: