Dat is een echte Windmill iddquote:
Ik heb vandaag gewoon voor de 2e dag achter elkaar gefrituurde kip gemaakt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb ook honger als een paard
Zo maar ff kijken wat we aan voorraad hebben, wellicht iets van ei of tonijn ofzo
Liever lui dan moe.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha pitabroodjes met kaasTe laks om naar de winkel te gaan
Snap ik, maar daarmee vind je weinig zinnigs denk ik.quote:
Kip is ook wel goed te doen jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon voor de 2e dag achter elkaar gefrituurde kip gemaakt.Beetje stereotype.
Is ook zo, ik zal ook eens zoekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef Piye het volgende:
Snap ik, maar daarmee vind je weinig zinnigs denk ik.
Dat lijkt me makkelijker te maken dan dat ikea-bouwpakket wat hun daar hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is een echte Windmill idd
Wij deden wel eens met een keukenrol, en dan 4 gaten erin met jointjes erin en dan hand ervoor keihard inhaleren hand eraf en natrekken damn.
Maar ja rook ik liever een normale joint, kan ik toch meer van genieten
Altijd?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat wij altijd deden, was een emmer vullen met water,
een 2 liter Colafles, bodem eruit, gaatje bovenin,
J erin, fles in het water drukken, en dan de fles omhoog
halen, zodat de fles gevuld wordt met rook.
En in 1 klap inhaleren.
De 'KLABOEM!'
Nou ja, altijd... xdquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Altijd?
1 Keer gedaan. Ik rook wel gewoon jointjes.
Haha! Dat is mij ook wel een x het proberen waardquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En in 1 klap inhaleren.
De 'KLABOEM!'
Eddie Emmer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En in 1 klap inhaleren.
De 'KLABOEM!'
Nee, maar wel ieder jaar naar Roadburn, en wellicht dit jaar ook naar Best Kept Secretquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:18 schreef Impect het volgende:
Over een uurtje nieuwe namen voor Rock Werchter bekend!
Nog stoners die ook naar Werchter gaan?
Aardappelen, sperziebonen en vleesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te ingewikkeld maken voor jezelf![]()
Wat gaat het worden?
Ben je een neger ja?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon voor de 2e dag achter elkaar gefrituurde kip gemaakt.Beetje stereotype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |