quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Damn, mijn ogen worden echt gewoon rood van die koekjes, dat heb ik met roken nooit
Whut?! Hahaha!quote:
Jep, paar dagen terug al hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:20 schreef Impect het volgende:
[..]
Middag!
Heb je trouwens je UI veranderd?
Deze hou ik ook. Vorige had ik snel uitgezocht nadat ik account had aangemaaktquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja dacht ook al dat ik het een paar dagen geleden zag.
Beter, ik vind het altijd erg verwarrend als mensen van UI veranderen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Deze hou ik ook. Vorige had ik snel uitgezocht nadat ik account had aangemaakt
Haha ja is het ook, toch wil ik ook een anderequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Beter, ik vind het altijd erg verwarrend als mensen van UI veranderen.
Vind deze wel erg tofquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze hou ik ook. Vorige had ik snel uitgezocht nadat ik account had aangemaakt
Waar zit je aan te denken?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:02 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha ja is het ook, toch wil ik ook een andere
Nog geen idee, nog meer ideeën?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar zit je aan te denken?
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ja snap ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Beter, ik vind het altijd erg verwarrend als mensen van UI veranderen.
Nee ik had impact gegoogled.quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja snap ik![]()
Blegh heb honger. Zo even eten maken
Ik heb ook honger als een paardquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee ik had impact gegoogled.
[..]
Goed idee.Weet je al wat?
Haha pitabroodjes met kaasquote:
Zeker lekker beetje kruiden en nog wat vlees er bij maakt het nog beterquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha pitabroodjes met kaasTe laks om naar de winkel te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |