Nergensq voor nodig. Ik vind dat iedereen er maar voor uit moet komen dat ze dingen doen op het internet die iedereen doet. Iedereen doet het maar niemand praat erover met elkaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had je wel je geschiedenis gewist dan?
Schamen zou ik me er ook niet voor doen als iemand het per ongeluk tegenkomt op me pc..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Nergensq voor nodig. Ik vind dat iedereen er maar voor uit moet komen dat ze dingen doen op het internet die iedereen doet. Iedereen doet het maar niemand praat erover met elkaar.
waarom schamen vraag ik u?
Ik niet, praat erover en shit zoals: Joa wat heb jij afgelopen week gekeken. Ideeën uitwisselen e.d. Levert goeie gesprekken opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Schamen zou ik me er ook niet voor doen als iemand het per ongeluk tegenkomt op me pc..
Net als je met heel je familie een film kijkt en er komt een erotisch stukje iedereen stil en beetje naar telefoon kijken of met een stijf nek recht blijven en kijken daar het beeld
Incognito altijdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had je wel je geschiedenis gewist dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Zo'n idee had ik ook al..
Weltrusten
Mijn ouders hebben twee volle pakken appelkoeken liggen hier, ik moet me inhoudenquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben twee volle pakken appelkoeken liggen hier, ik moet me inhouden
Haha gisteren voelde je hem wel goed of niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb nu een half wiet koekje op, hopelijk valt het niet zo zwaar als gister
Toen voelde ik em extreem goed jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha gisteren voelde je hem wel goed of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |