abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122808094
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Oh maar ze weet toch dat je blowt, gewoon buiten staan :P
Ja, maar heb haar er nog nooit mee geconfronteerd :') haha
pi_122808121
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Ja, maar heb haar er nog nooit mee geconfronteerd :') haha
Gewoon doen
pi_122808187
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Gewoon doen
Aan 1 kant zou het beter zijn, maar ik weet niet :9
pi_122808245
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Aan 1 kant zou het beter zijn, maar ik weet niet :9
Ze heeft m toch al gezien, wat kan er misgaan, dan was ze toch allang boos geworden _O-
pi_122808313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ja, maar ik vind het zo raar dat ze hem toen zo sneaky had weg gegooit zonder iets te zeggen :') _O-
pi_122808334
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind het zo raar dat ze hem toen zo sneaky had weg gegooit zonder iets te zeggen :') _O-
Wellicht in de hoop dat jij erover zou beginnen? :P
pi_122808358
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Wellicht in de hoop dat jij erover zou beginnen? :P
Ja, mischien wel ik zocht me rot
pi_122808384
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Ja, mischien wel ik zocht me rot
Precies, dus hup!
pi_122808387
Ze vind het al kut dat je smoked.
Wacht maar effe :p. Of ga effe een blokkie om ;) haha
Ook in moeilijke tijden.
pi_122808503
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ze vind het al kut dat je smoked.
Wacht maar effe :p. Of ga effe een blokkie om ;) haha
Haha, mijn moeder is met niks moeilijk.
Maar mijn vader is zeg maar niet zo'n voorstander ervan, je weet het wel oudere gast wijsheid dit dat en die doet alleen aan alcohol enz...

Niet dat me moeder het zou vertellen aan hem :9
pi_122808552
Heb het mijn ouders nooit echt verteld, die zijn nog al van de oude stempel helaas. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze denken dat ik het nog nooit gedaan heb :')
Woord.
pi_122808587
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:11 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Haha, mijn moeder is met niks moeilijk.
Maar mijn vader is zeg maar niet zo'n voorstander ervan, je weet het wel oudere gast wijsheid dit dat en die doet alleen aan alcohol enz...

Niet dat me moeder het zou vertellen aan hem :9
Dan snap ik je probleem echt niet :P
pi_122809051
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dan snap ik je probleem echt niet :P
Ja gewoon, het vertellen aan me moeder :P
Ik weet dat ze wel zegt van oh oke, ja maakt niet uit maar moeilijk uit te leggen :9
pi_122809142
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Ja gewoon, het vertellen aan me moeder :P
Ik weet dat ze wel zegt van oh oke, ja maakt niet uit maar moeilijk uit te leggen :9
hmm oke :P
pi_122809186
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

hmm oke :P
Je weet toch, die skere tijden toen je nog stiekem moest doen
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:33:30 #216
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122809841
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Je weet toch, die skere tijden toen je nog stiekem moest doen
En toen je nog je uiterste best moest doen om het te verbergen. En ouders die het toch wel door hebben en er achter komen.

Op mn 14e kwam mn pa opeens binnen en keerde mn schooltas om, en ja hoor een verse zak van 2 gram die ik net had gekocht van iemand op school. En de ellende begon, mn ouders namen dit zeer en zeer serieus, heb zowat een jaar huisarrest gehad. En juist omdat ze me tegen probeerden te houden ging ik ze haten en blowde nog harder door. Jezus wat heb ik mn ouders gehaat omdat ze me steeds minder vrij lieten, en dat heeft mij echt aangezet tot meer blowen, ik weet nog dat ik stoned werd alleen maar omdat het niet mocht, en omdat het ook echt het enige was wat ik stiekem kon doen, voor de rest zat ik zowat opgesloten in mn huis en werd mn leven gereguleerd.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_122810050
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef Studeur het volgende:

[..]

En toen je nog je uiterste best moest doen om het te verbergen. En ouders die het toch wel door hebben en er achter komen.

Op mn 14e kwam mn pa opeens binnen en keerde mn schooltas om, en ja hoor een verse zak van 2 gram die ik net had gekocht van iemand op school. En de ellende begon, mn ouders namen dit zeer en zeer serieus, heb zowat een jaar huisarrest gehad. En juist omdat ze me tegen probeerden te houden ging ik ze haten en blowde nog harder door. Jezus wat heb ik mn ouders gehaat omdat ze me steeds minder vrij lieten, en dat heeft mij echt aangezet tot meer blowen, ik weet nog dat ik stoned werd alleen maar omdat het niet mocht, en omdat het ook echt het enige was wat ik stiekem kon doen, voor de rest zat ik zowat opgesloten in mn huis en werd mn leven gereguleerd.
Ja, dat is wel klote, maar ik begon met alles netjes bij de toegestane leeftijd, behalve gamen :+
Ik ben van mezelf ook heel bewust van alles drink ook haast nooit alcohol heeft me vroeger ook nooit geinteresseerd.

Maar dan had je wel strenge ouders of niet
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:42:11 #218
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122810452
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Ja, dat is wel klote, maar ik begon met alles netjes bij de toegestane leeftijd, behalve gamen :+
Ik ben van mezelf ook heel bewust van alles drink ook haast nooit alcohol heeft me vroeger ook nooit geinteresseerd.

Maar dan had je wel strenge ouders of niet
En of ze streng waren :') Vooral mn pa, als het aan hem lag zat ik nu nog steeds constant braaf op de bank strips te lezen. Wat die man bezielt heb ik nooit begrepen, werd bij t minste of geringste kwaad. Gelukkig woon ik nu om die redenen bij mn ma, maar die heeft hij ook zo'n beetje tot mn 17e beinvloed en daardoor mijn leven ook weer.

M'n ouders hebben het me tot mn 18e verboden om een mobiel te hebben, tv op mn kamer, spelcomputer, eigen laptop.
Heb echt een tijd gehad dat ik het niet meer zag zitten en mn ouders tot op het bot haatte, vooral mn pa. Had de brieven al klaarliggen en ik wou gewoon van huis weg lopen, zag het echt niet meer zitten.

Ik ben er zelf helemaal zeker van dat mijn vader die altijd boos was en de angst voor hem mij hebben gevormd tot de verlegen, teruggetrokken persoon die ik nu ben.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_122810878
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Studeur het volgende:

[..]

En of ze streng waren :') Vooral mn pa, als het aan hem lag zat ik nu nog steeds constant braaf op de bank strips te lezen. Wat die man bezielt heb ik nooit begrepen, werd bij t minste of geringste kwaad. Gelukkig woon ik nu om die redenen bij mn ma, maar die heeft hij ook zo'n beetje tot mn 17e beinvloed en daardoor mijn leven ook weer.

M'n ouders hebben het me tot mn 18e verboden om een mobiel te hebben, tv op mn kamer, spelcomputer, eigen laptop.
Heb echt een tijd gehad dat ik het niet meer zag zitten en mn ouders tot op het bot haatte, vooral mn pa. Had de brieven al klaarliggen en ik wou gewoon van huis weg lopen, zag het echt niet meer zitten.

Ik ben er zelf helemaal zeker van dat mijn vader die altijd boos was en de angst voor hem mij hebben gevormd tot de verlegen, teruggetrokken persoon die ik nu ben.
Ah, en al je vrienden mochten natuurlijk wel meer enzo, dat maakt het nog zwaarder enzo..
Ik begrijp beetje wat je bedoelt maar weet de ervaring ervan niet, maar lijkt me wel zwaar vervelend
pi_122810943
Veel gemist zie ik al. (+8 pagina's)

Ik ben zo ontzettend high, ik ga naar bed ja.
Dus ik trek mijn kleren uit en besef me opeens dat ik nog voor de wc deur stond.
pi_122810991
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Studeur het volgende:

[..]

Wow :') Wat dat betreft mag ik in mn handen knijpen met mijn moeder, zij weet van al m'n (recreatieve) drugsgebruik en vind het prima zolang ik het met mate doe, maar zij was ook niet zo braaf vroegah. Jouw ouders lijken me echt een hel, zou ik me zwaar tegen af gezet hebben denk ik :o
pi_122811006
Een goedenavond trouwens
pi_122811012
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Aap1000 het volgende:
Veel gemist zie ik al. (+8 pagina's)

Ik ben zo ontzettend high, ik ga naar bed ja.
Dus ik trek mijn kleren uit en besef me opeens dat ik nog voor de wc deur stond.
Achja, wel mooi meegenomen als je nog ff moest pissen ofzo
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:50:43 #224
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_122811068
Verdomme, heb mijn pc bij een kameraad staan en heb laatst mijn wii controler uitgeleend. Nu zit ik maar een beetje op mijn mobiel te ouwehoeren.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_122811170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef smitjew het volgende:
Verdomme, heb mijn pc bij een kameraad staan en heb laatst mijn wii controler uitgeleend. Nu zit ik maar een beetje op mijn mobiel te ouwehoeren.
Had je wel je geschiedenis gewist dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')