Ja, maar heb haar er nog nooit mee geconfronteerdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh maar ze weet toch dat je blowt, gewoon buiten staan
Gewoon doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar heb haar er nog nooit mee geconfronteerdhaha
Ze heeft m toch al gezien, wat kan er misgaan, dan was ze toch allang boos gewordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Aan 1 kant zou het beter zijn, maar ik weet niet
Ja, maar ik vind het zo raar dat ze hem toen zo sneaky had weg gegooit zonder iets te zeggenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
Wellicht in de hoop dat jij erover zou beginnen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het zo raar dat ze hem toen zo sneaky had weg gegooit zonder iets te zeggen![]()
Ja, mischien wel ik zocht me rotquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wellicht in de hoop dat jij erover zou beginnen?
Precies, dus hup!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, mischien wel ik zocht me rot
Haha, mijn moeder is met niks moeilijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ze vind het al kut dat je smoked.
Wacht maar effe :p. Of ga effe een blokkie omhaha
Dan snap ik je probleem echt nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, mijn moeder is met niks moeilijk.
Maar mijn vader is zeg maar niet zo'n voorstander ervan, je weet het wel oudere gast wijsheid dit dat en die doet alleen aan alcohol enz...
Niet dat me moeder het zou vertellen aan hem
Ja gewoon, het vertellen aan me moederquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan snap ik je probleem echt niet
hmm okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja gewoon, het vertellen aan me moeder
Ik weet dat ze wel zegt van oh oke, ja maakt niet uit maar moeilijk uit te leggen
En toen je nog je uiterste best moest doen om het te verbergen. En ouders die het toch wel door hebben en er achter komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je weet toch, die skere tijden toen je nog stiekem moest doen
Ja, dat is wel klote, maar ik begon met alles netjes bij de toegestane leeftijd, behalve gamenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
En toen je nog je uiterste best moest doen om het te verbergen. En ouders die het toch wel door hebben en er achter komen.
Op mn 14e kwam mn pa opeens binnen en keerde mn schooltas om, en ja hoor een verse zak van 2 gram die ik net had gekocht van iemand op school. En de ellende begon, mn ouders namen dit zeer en zeer serieus, heb zowat een jaar huisarrest gehad. En juist omdat ze me tegen probeerden te houden ging ik ze haten en blowde nog harder door. Jezus wat heb ik mn ouders gehaat omdat ze me steeds minder vrij lieten, en dat heeft mij echt aangezet tot meer blowen, ik weet nog dat ik stoned werd alleen maar omdat het niet mocht, en omdat het ook echt het enige was wat ik stiekem kon doen, voor de rest zat ik zowat opgesloten in mn huis en werd mn leven gereguleerd.
En of ze streng warenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel klote, maar ik begon met alles netjes bij de toegestane leeftijd, behalve gamen
Ik ben van mezelf ook heel bewust van alles drink ook haast nooit alcohol heeft me vroeger ook nooit geinteresseerd.
Maar dan had je wel strenge ouders of niet
Ah, en al je vrienden mochten natuurlijk wel meer enzo, dat maakt het nog zwaarder enzo..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
En of ze streng warenVooral mn pa, als het aan hem lag zat ik nu nog steeds constant braaf op de bank strips te lezen. Wat die man bezielt heb ik nooit begrepen, werd bij t minste of geringste kwaad. Gelukkig woon ik nu om die redenen bij mn ma, maar die heeft hij ook zo'n beetje tot mn 17e beinvloed en daardoor mijn leven ook weer.
M'n ouders hebben het me tot mn 18e verboden om een mobiel te hebben, tv op mn kamer, spelcomputer, eigen laptop.
Heb echt een tijd gehad dat ik het niet meer zag zitten en mn ouders tot op het bot haatte, vooral mn pa. Had de brieven al klaarliggen en ik wou gewoon van huis weg lopen, zag het echt niet meer zitten.
Ik ben er zelf helemaal zeker van dat mijn vader die altijd boos was en de angst voor hem mij hebben gevormd tot de verlegen, teruggetrokken persoon die ik nu ben.
Wowquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
En of ze streng warenVooral mn pa, als het aan hem lag zat ik nu nog steeds constant braaf op de bank strips te lezen. Wat die man bezielt heb ik nooit begrepen, werd bij t minste of geringste kwaad. Gelukkig woon ik nu om die redenen bij mn ma, maar die heeft hij ook zo'n beetje tot mn 17e beinvloed en daardoor mijn leven ook weer.
M'n ouders hebben het me tot mn 18e verboden om een mobiel te hebben, tv op mn kamer, spelcomputer, eigen laptop.
Heb echt een tijd gehad dat ik het niet meer zag zitten en mn ouders tot op het bot haatte, vooral mn pa. Had de brieven al klaarliggen en ik wou gewoon van huis weg lopen, zag het echt niet meer zitten.
Ik ben er zelf helemaal zeker van dat mijn vader die altijd boos was en de angst voor hem mij hebben gevormd tot de verlegen, teruggetrokken persoon die ik nu ben.
Achja, wel mooi meegenomen als je nog ff moest pissen ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Aap1000 het volgende:
Veel gemist zie ik al. (+8 pagina's)
Ik ben zo ontzettend high, ik ga naar bed ja.
Dus ik trek mijn kleren uit en besef me opeens dat ik nog voor de wc deur stond.
Had je wel je geschiedenis gewist dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef smitjew het volgende:
Verdomme, heb mijn pc bij een kameraad staan en heb laatst mijn wii controler uitgeleend. Nu zit ik maar een beetje op mijn mobiel te ouwehoeren.
Nergensq voor nodig. Ik vind dat iedereen er maar voor uit moet komen dat ze dingen doen op het internet die iedereen doet. Iedereen doet het maar niemand praat erover met elkaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had je wel je geschiedenis gewist dan?
Schamen zou ik me er ook niet voor doen als iemand het per ongeluk tegenkomt op me pc..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Nergensq voor nodig. Ik vind dat iedereen er maar voor uit moet komen dat ze dingen doen op het internet die iedereen doet. Iedereen doet het maar niemand praat erover met elkaar.
waarom schamen vraag ik u?
Ik niet, praat erover en shit zoals: Joa wat heb jij afgelopen week gekeken. Ideeën uitwisselen e.d. Levert goeie gesprekken opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Schamen zou ik me er ook niet voor doen als iemand het per ongeluk tegenkomt op me pc..
Net als je met heel je familie een film kijkt en er komt een erotisch stukje iedereen stil en beetje naar telefoon kijken of met een stijf nek recht blijven en kijken daar het beeld
Incognito altijdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had je wel je geschiedenis gewist dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Zo'n idee had ik ook al..
Weltrusten
Mijn ouders hebben twee volle pakken appelkoeken liggen hier, ik moet me inhoudenquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben twee volle pakken appelkoeken liggen hier, ik moet me inhouden
Haha gisteren voelde je hem wel goed of niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb nu een half wiet koekje op, hopelijk valt het niet zo zwaar als gister
Toen voelde ik em extreem goed jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha gisteren voelde je hem wel goed of niet?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Damn, mijn ogen worden echt gewoon rood van die koekjes, dat heb ik met roken nooit
Whut?! Hahaha!quote:
Jep, paar dagen terug al hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:20 schreef Impect het volgende:
[..]
Middag!
Heb je trouwens je UI veranderd?
Deze hou ik ook. Vorige had ik snel uitgezocht nadat ik account had aangemaaktquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja dacht ook al dat ik het een paar dagen geleden zag.
Beter, ik vind het altijd erg verwarrend als mensen van UI veranderen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Deze hou ik ook. Vorige had ik snel uitgezocht nadat ik account had aangemaakt
Haha ja is het ook, toch wil ik ook een anderequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Beter, ik vind het altijd erg verwarrend als mensen van UI veranderen.
Vind deze wel erg tofquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze hou ik ook. Vorige had ik snel uitgezocht nadat ik account had aangemaakt
Waar zit je aan te denken?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:02 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha ja is het ook, toch wil ik ook een andere
Nog geen idee, nog meer ideeën?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar zit je aan te denken?
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ja snap ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Beter, ik vind het altijd erg verwarrend als mensen van UI veranderen.
Nee ik had impact gegoogled.quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja snap ik![]()
Blegh heb honger. Zo even eten maken
Ik heb ook honger als een paardquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee ik had impact gegoogled.
[..]
Goed idee.Weet je al wat?
Haha pitabroodjes met kaasquote:
Zeker lekker beetje kruiden en nog wat vlees er bij maakt het nog beterquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha pitabroodjes met kaasTe laks om naar de winkel te gaan
Dat is een echte Windmill iddquote:
Ik heb vandaag gewoon voor de 2e dag achter elkaar gefrituurde kip gemaakt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb ook honger als een paard
Zo maar ff kijken wat we aan voorraad hebben, wellicht iets van ei of tonijn ofzo
Liever lui dan moe.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha pitabroodjes met kaasTe laks om naar de winkel te gaan
Snap ik, maar daarmee vind je weinig zinnigs denk ik.quote:
Kip is ook wel goed te doen jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon voor de 2e dag achter elkaar gefrituurde kip gemaakt.Beetje stereotype.
Is ook zo, ik zal ook eens zoekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef Piye het volgende:
Snap ik, maar daarmee vind je weinig zinnigs denk ik.
Dat lijkt me makkelijker te maken dan dat ikea-bouwpakket wat hun daar hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is een echte Windmill idd
Wij deden wel eens met een keukenrol, en dan 4 gaten erin met jointjes erin en dan hand ervoor keihard inhaleren hand eraf en natrekken damn.
Maar ja rook ik liever een normale joint, kan ik toch meer van genieten
Altijd?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat wij altijd deden, was een emmer vullen met water,
een 2 liter Colafles, bodem eruit, gaatje bovenin,
J erin, fles in het water drukken, en dan de fles omhoog
halen, zodat de fles gevuld wordt met rook.
En in 1 klap inhaleren.
De 'KLABOEM!'
Nou ja, altijd... xdquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Altijd?
1 Keer gedaan. Ik rook wel gewoon jointjes.
Haha! Dat is mij ook wel een x het proberen waardquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En in 1 klap inhaleren.
De 'KLABOEM!'
Eddie Emmer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En in 1 klap inhaleren.
De 'KLABOEM!'
Nee, maar wel ieder jaar naar Roadburn, en wellicht dit jaar ook naar Best Kept Secretquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:18 schreef Impect het volgende:
Over een uurtje nieuwe namen voor Rock Werchter bekend!
Nog stoners die ook naar Werchter gaan?
Aardappelen, sperziebonen en vleesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te ingewikkeld maken voor jezelf![]()
Wat gaat het worden?
Ben je een neger ja?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon voor de 2e dag achter elkaar gefrituurde kip gemaakt.Beetje stereotype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |