Netjes, misschien moet ik ook maar een X terug naar een gram per week.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:20 schreef Studeur het volgende:
misschien vanavond weer wat groen halen. Heb het tot nu toe gehaald met minder dan 2 gram de afgelopen 2 weken
Als ik blow na xtc (wat ik altijd doe, vind ik altijd een chille 'cooling-down') ga ik altijd echt heel onsamenhangend denken en brabbel er dan wat gekke onzin uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:13 schreef Serpenthax het volgende:
shiiiit ik ben zo stoned dak net 3 minuten heb moeten zoeken naar hoe ik in moet loggen...
Ik ga ook altijd veel blowen als ik pillen op heb. Heb er wel vette hallucinaties door gekregen.
Dat zijn echt mooie ervaringen jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Doet me denken aan een keer dat we met zn 4ren om 4 uur snachts besloten om ipv in de stad te blijven, naar de snackbar te gaan om al het water op te kopen en ergens bij een basisschool aan de pillen te gaan. Om 7:30 ging het tankstation open en kwamen we met 4 strakke koppen binnen om nog meer water en kauwgom te halen. Uiteindelijk lagen we om 10 uur sochtends ergens op een grasveldje aan het water een jointje te roken. Het was mooi weer en iedereen lag naar de wolken te staren. We zagen allemaal hetzelfde, de wolken als een soort 3D tunnel die bewoog. Uren nagenoten met deze hallucinatiesEn er liepen constant mensen langs die de hond aan het uitlaten waren, wij allemaal vrolijk begroeten met "Goedemorgen, mooi weertje heh?!! MOOIE HOND etc."
Nu ik aan deze momenten terugdenk waren dit toch wel de mooiste momenten uit mn leven
Ik kan hier ook uren over doorpraten
okidokiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:09 schreef Oerbeer het volgende:
Ik lees een aantal pagina's waar bans besproken worden. Dat zien we liever niet. Just sayin'.
braafquote:
moet straks ook nog gaan koken :p echt geen zin inquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:14 schreef Midnight_snack het volgende:
Zo maar even gaan koken. lees: pizza in de oven doen
en een jointje draaien. In welke volgorde weet ik nog niet
Je moet het ook niet te ingewikkeld maken voor jezelfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
moet straks ook nog gaan koken :p echt geen zin in
Knetterstoned helemaal niks doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik weet niet wat ik ga doen vanavond.
Heb mijn opdracht al af / gedaan
Je praat wel vaak over hem johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:54 schreef Moira. het volgende:
Jeej! Ik ga zo op weg naar Henk
Voor niks 60ct betaalt voor een postzegel voor het Valentijnskaartje![]()
Denk dat ik tot donderdag of vrijdag daar blijf hihi, dus ben hier ff niet meer te vinden
Hij mist me en wou me gewoon daar hebben![]()
Guess so. Eerst effe eten en daarna maar fietsenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:26 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Knetterstoned helemaal niks doen![]()
Tenminste, dat ben ik van plan.
Wat jij hier beschrijft wil ik altijd nog een keer meemaken! Alleen nog nooit de kans gehad en weet ook nie of ik durfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Doet me denken aan een keer dat we met zn 4ren om 4 uur snachts besloten om ipv in de stad te blijven, naar de snackbar te gaan om al het water op te kopen en ergens bij een basisschool aan de pillen te gaan. Om 7:30 ging het tankstation open en kwamen we met 4 strakke koppen binnen om nog meer water en kauwgom te halen. Uiteindelijk lagen we om 10 uur sochtends ergens op een grasveldje aan het water een jointje te roken. Het was mooi weer en iedereen lag naar de wolken te staren. We zagen allemaal hetzelfde, de wolken als een soort 3D tunnel die bewoog. Uren nagenoten met deze hallucinatiesEn er liepen constant mensen langs die de hond aan het uitlaten waren, wij allemaal vrolijk begroeten met "Goedemorgen, mooi weertje heh?!! MOOIE HOND etc."
Nu ik aan deze momenten terugdenk waren dit toch wel de mooiste momenten uit mn leven
Ik kan hier ook uren over doorpraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |