Aait, ik had toen pep geprobeerd. Wel leuk, maar niet zoals mdma.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Had het met oud en nieuw nog gehad.
Wat was dat een lieve avond zeg![]()
En mooi vuurwerk
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vorige week nog 3/4e van een pilletje
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:02 schreef Studeur het volgende:
Ik ben nog steeds voor een pillenmeet een tijdje na de stonermeet voor de liefhebbers
Ik weet niet of ik zo maar pillen zou doen met mensen die ik nauwelijks ken, hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Aait, ik had toen pep geprobeerd. Wel leuk, maar niet zoals mdma.
[..]
Lekker hoor.
[..]
Ik ook.
Pep is zo geniaal. Ik heb het misschien in m'n hele leven maar 10x gebruikt of zo maar het is gewoon zo geniaal, je krijgt alles mee van het feest en het is fucking tof.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Aait, ik had toen pep geprobeerd. Wel leuk, maar niet zoals mdma.
[..]
Lekker hoor.
[..]
Ik ook.
Alle meetings die ik plan voor feesten op internet komen er nooit van omdat ik op dat moment ergens anders zin in hebquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo maar pillen zou doen met mensen die ik nauwelijks ken, hoor
Misschien dat we een keer naar een pillenfeest moeten gaan ofzo en elkaar daar 'toevallig' meeten
In de zomervakantie bijna elke week gebruikt. Voel mezelf nog steeds een beetje schuldig erover. Maar spontaan dat ik was, nog nooit zo'n sociale vakantie gehadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef schommelstoel het volgende:
En sommige mensen maar zeggen,
Ik heb geen drugs nodig om gezellig te zijn.![]()
Het gaat er niet om of jij jezelf gezellig vind
Precies, iedereen is lief en aardig, en alles voelt zo lekker.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
In de zomervakantie bijna elke week gebruikt. Voel mezelf nog steeds een beetje schuldig erover. Maar spontaan dat ik was, nog nooit zo'n sociale vakantie gehad
Vraag me af of me ouders het ooit hebben gemerkt dat elke keer als ik ik hou van jullie zei op een feest wasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, iedereen is lief en aardig, en alles voelt zo lekker.
Sommigen gaan ook smsen of appen naar vrienden, dat zie die zo lief vinden en beste vrienden ditdatzuszo.
Alleen wat ik niet had moeten doen is een hand vol chips in mijn mond stoppen, wat voelde dat raar en debiel zeg
Sowieso etenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sommigen gaan ook smsen of appen naar vrienden, dat zie die zo lief vinden en beste vrienden ditdatzuszo.
Alleen wat ik niet had moeten doen is een hand vol chips in mijn mond stoppen, wat voelde dat raar en debiel zeg
Ik ga eigenlijk vrijwel nooit naar pillenfeesten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo maar pillen zou doen met mensen die ik nauwelijks ken, hoor
Misschien dat we een keer naar een pillenfeest moeten gaan ofzo en elkaar daar 'toevallig' meeten
Die kater hebben veel mensen me voor gewaarschuwd inderdaad. Alleen daar had ik eigenlijk helemaal geen last van. Alleen die nacht kon in niet zo heel veel slapen, maar de volgende voelde ik me wel gewoon goed en toen die avond vroeg gaan slapen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Pep is zo geniaal. Ik heb het misschien in m'n hele leven maar 10x gebruikt of zo maar het is gewoon zo geniaal, je krijgt alles mee van het feest en het is fucking tof.
Alleen de kater is het niet waard dus ja heb het al 4 jaar niet genomen of zo en ook niet van plan
Koekje proberen te eten met mdma.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik maar een beetje genomenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Die kater hebben veel mensen me voor gewaarschuwd inderdaad. Alleen daar had ik eigenlijk helemaal geen last van. Alleen die nacht kon in niet zo heel veel slapen, maar de volgende voelde ik me wel gewoon goed en toen die avond vroeg gaan slapen.
Ik heb het ook alleen maar met Piet en Henk gedaan, dus alleen met je 'partner' zegmaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk vrijwel nooit naar pillenfeesten.Meestal maak ik er gewoon een leuk dagje (en nachtje
) van met vrienden.
[..]
Die kater hebben veel mensen me voor gewaarschuwd inderdaad. Alleen daar had ik eigenlijk helemaal geen last van. Alleen die nacht kon in niet zo heel veel slapen, maar de volgende voelde ik me wel gewoon goed en toen die avond vroeg gaan slapen.
Ik had ook een gram.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik maar een beetje genomenIk had meestal een gram of zo. En en pil of twee. En toen dronk ik ook nog alcohol op feesten
En dat is gewoon slecht voor je dus ja dat doe ik niet meer uit wijsheid
Die kater heeft niet iedereenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik maar een beetje genomenIk had meestal een gram of zo. En en pil of twee. En toen dronk ik ook nog alcohol op feesten
En dat is gewoon slecht voor je dus ja dat doe ik niet meer uit wijsheid
Ik ben er denk ik gevoelig voor. Want na een gram had ik wel echt 2 dagen slaap en eetproblemenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had ook een gram.Onder het mom "als je het doet, moet je het goed doen".
Het is wel grappig ja, overal om je heen strakke koppen en allemaal gesprekken met wildvreemden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar met Piet en Henk gedaan, dus alleen met je 'partner' zegmaar
Maar wil altijd nog een keer met Henk naar een pillenfeestLijkt me ook wel vet om wildvreemden tegen te komen die zich precies hetzelfde voelen als jij, heb je toch ineens een connectie
Ja je zet je lichaam onder nogal wat druk natuurlijk. Daarom doe ik echt maar af en toe "harddrugs".quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik gevoelig voor. Want na een gram had ik wel echt 2 dagen slaap en eetproblemenTegenwoordig voel ik me echt een softy maar ja het is wel logisch als je naar die tijden en de inspanning kijkt
Ja bij pep bijv. wel. En als je het combineert met alcohol en zo dat is gewoon slecht, kan je zelfs van hallucinerenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is wel grappig ja, overal om je heen strakke koppen en allemaal gesprekken met wildvreemden.
[..]
Ja je zet je lichaam onder nogal wat druk natuurlijk. Daarom doe ik echt maar af en toe "harddrugs".
Ja? Ik heb juist met mdma echt een aantal afschuwelijke dagen erna gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja bij pep bijv. wel. En als je het combineert met alcohol en zo dat is gewoon slecht, kan je zelfs van hallucineren![]()
Als ik nu en ik doe het echt nog maar maximaal 3 keer per jaar of zo op een feest een goede pil neem dan heeft dan gewoon geen aantoonbare schade of iets en ja ik merk er ook weinig van buiten dat je je ff vaag voelt een dag erna. Vaak sla ik wel een nacht over en erna ga ik vroeg slapen dan maar ja meestal gaat het wel, nooit echt een kater zoals met pep en alcohol dat je je echt slecht voelt door het spul.
Oh ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja? Ik heb juist met mdma echt een aantal afschuwelijke dagen erna gehad.Die dagen rook ik ook echt zoveel wiet.
En met coke had ik ook koppijn de dag erna. Heb dat ook maar 2 keer gedaan.
3 Pillen + veel wiet heeft me 1 keer heel erg laten hallucineren. Zag allemaal mensen in mn kamer en het was steeds alsof er iemand heel dicht bij me lag, maar dat was mn kussen. Echt heel realistisch kwamen er mensen naar me toe die dingen vroegen, maar ik probeerde het te negeren. Echt 2 uur lang lopen trippen en dat was niet zo leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja? Ik heb juist met mdma echt een aantal afschuwelijke dagen erna gehad.Die dagen rook ik ook echt zoveel wiet.
Dat is wel een goed idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh ja dat sowiesoIk moet wel echt blowen erna dat hoort erbij, geloof zelf dat het alles weer een beetje balanceert. Anders ben je ook nog steeds zo in die onrustige feeststemming en zo
En ja echt niet gelijk gaan slapen dan wordt je 's avonds wakker en dan is je slaapritme verneukt dus daarom gewoon overslaan en nachillen
Ja dat is wel kut als je ondertussen alleen bent denk ik. Heb zelf ook wel vaak dingen gezien op mdma (ik blow er eigenlijk altijd heel veel bij, behalve dan die 2 keren op een feest), maar dan loop ik gewoon rond met vrienden, dus dan vind ik het alleen maar geniaal. Ik zag ook een keer 's nachts in het bos een hele groep met allemaal bejaarden staan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
3 Pillen + veel wiet heeft me 1 keer heel erg laten hallucineren. Zag allemaal mensen in mn kamer en het was steeds alsof er iemand heel dicht bij me lag, maar dat was mn kussen. Echt heel realistisch kwamen er mensen naar me toe die dingen vroegen, maar ik probeerde het te negeren. Echt 2 uur lang lopen trippen en dat was niet zo leuk.
Doet me denken aan een keer dat we met zn 4ren om 4 uur snachts besloten om ipv in de stad te blijven, naar de snackbar te gaan om al het water op te kopen en ergens bij een basisschool aan de pillen te gaan. Om 7:30 ging het tankstation open en kwamen we met 4 strakke koppen binnen om nog meer water en kauwgom te halen. Uiteindelijk lagen we om 10 uur sochtends ergens op een grasveldje aan het water een jointje te roken. Het was mooi weer en iedereen lag naar de wolken te staren. We zagen allemaal hetzelfde, de wolken als een soort 3D tunnel die bewoog. Uren nagenoten met deze hallucinatiesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:28 schreef schommelstoel het volgende:
Meestal gaan er 2 of 3 snoepjes door op zo'n avond, maar dan wel met een aantal uur der tussen.
En wat later een jointje om het wat zachter te maken.
Enige probleem, er moet geen bier in de buurt zijn, je drinkt het weg als water en word niet dronken.
Voortaan altijd een cola fles met water in de buurt.
Jointjes roken de dag na mdmaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
En met coke had ik ook koppijn de dag erna. Heb dat ook maar 2 keer gedaan.
Same here, hit van de bong en bam, de wereld stond schuin naar benedenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
3 Pillen + veel wiet heeft me 1 keer heel erg laten hallucineren. Zag allemaal mensen in mn kamer en het was steeds alsof er iemand heel dicht bij me lag, maar dat was mn kussen. Echt heel realistisch kwamen er mensen naar me toe die dingen vroegen, maar ik probeerde het te negeren. Echt 2 uur lang lopen trippen en dat was niet zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |