Raper komt heel erg vaak voorbij eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, maar raper wel denk ik.Heb niet het hele filmpje gekeken, maar bijvoorbeeld spical is geen typfout te noemen inderdaad.
Begin je al aan krom het lopen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
straks worden we allemaal gebanned
zou ik misschien eindelijk eens een leven krijgen
altijd alquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Begin je al aan krom het lopen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Blowen en FOK!en, dat is toch het leven?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
straks worden we allemaal gebanned
zou ik misschien eindelijk eens een leven krijgen
en seks. vergeet de seks nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Blowen en FOK!en, dat is toch het leven?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Blowen en FOK!en, dat is toch het leven?
En dat allemaal tegelijkquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
En dat allemaal tegelijk
![]()
Vergeet ik gewoon de seks.quote:
Multitasken voor leven. Maar vooralsnog kan ik niet eens een joint draaien terwijl ik dit topic lees.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
En dat allemaal tegelijk
![]()
Oeeehhh als Henk z'n geld krijgt wil hij dat ik komquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Vergeet ik gewoon de seks.1 Van de weinige redenen om buiten te komen.
Same herequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Multitasken voor leven. Maar vooralsnog kan ik niet eens een joint draaien terwijl ik dit topic lees.
Deze zin klinkt eigenlijk zo foutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oeeehhh als Henk z'n geld krijgt wil hij dat ik kom![]()
Ik heb in principe wel genoeg voor heen en terug maar dan heb ik ook niks meer de komende 2 weken
dus beter krijgt hij centjes hihi dan ga ik m'n huis uit voor liefde en knuffels en lachen en seks
Lag niet aan mij dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deze zin klinkt eigenlijk zo fout
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deze zin klinkt eigenlijk zo fout
Henk is mijn pimp jwzquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef schommelstoel het volgende:
Zegt eigenlijk ook wel genoeg toch
Had het met oud en nieuw nog gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Piye het volgende:
Ik wil echt weer eens aan de MDMA binnenkort.
Ik vorige week nog 3/4e van een pilletjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Piye het volgende:
ik moet weer een maand wachten van mezelf met dit heilige goedjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Piye het volgende:
verslavend wil ik het niet noemen maar afgelopen weekend was het uitgaan toch opeens niet zo leuk meer na de 2 weken ervoor een pilletje genomen te hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
Precies studeur, heilige goedje.
Het is net iets te lekker en fijn eigenlijk.
Makkelijk om verslaafd aan te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |