O, je moet ook niet zomaar klonen als je geband bent. Eerst je IP adres veranderen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb een keer bijna een half jaar een permban gehad op mn oude account, had iets met de ads te maken op FOK!Kreeg uiteindelijk van yvonne een mailtje dat ik moest stoppen met kloontjes maken omdat ik anders nooit meer een unban kreeg
Dus toen teruggemaild van oke ik stop ermee en toen werd ik geunbanned
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd wel aardig, nooit echt iets negatiefs opgevallen of zo
Ben nog nooit gebannedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:24 schreef Piye het volgende:
[..]
O, je moet ook niet zomaar klonen als je geband bent. Eerst je IP adres veranderen.
Ik vroeg wat hij dan gezegd had en waar, zegtie "ja niks dus dat vond ik zo gek, naja wel 1 ding in klb sc gezegd, ik zei tegen wolvendagen doe niet zo kk bitch, onzekere teringhoer"quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vroeg wat hij dan gezegd had en waar, zegtie "ja niks dus dat vond ik zo gek, naja wel 1 ding in klb sc gezegd, ik zei tegen wolvendagen doe niet zo kk bitch, onzekere teringhoer"
Denk dat hij daarvoor een note kreeg en dat ze toen vonden dat hij een beetje veel notes had en dat het tijd was voor een ban ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar toch wat zwaar om iemand daarvoor te bannen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat hij daarvoor een note kreeg en dat ze toen vonden dat hij een beetje veel notes had en dat het tijd was voor een ban ofzo?
Ik snap ook niet waarom die mensen het ook maar probéren om engels te typenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
Wat zijn er veel mensen die niet weten dat het 'rapper is en niet raper of rapist
Rapper/raper allemaal één pot natquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
Wat zijn er veel mensen die niet weten dat het 'rapper is en niet raper of rapist
Dat valt ook wel weer mee zeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Rapper/raper allemaal één pot nat
quote:wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven
Gewenste oplossing
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
Ik denk (en hoop) dat dat gewoon typfoutjes zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
een playstation vragen voor de kids omdat papa dood gaatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
KLB / Mensen op klacht.nl #7
[..]Grote K domme mensen
![]()
![]()
Ja en hun papa heeft kanker gekregen omdat ze magnetronvoer uit de supermarkt etenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
een playstation vragen voor de kids omdat papa dood gaat
ben ook aardig maar soms loop ik te trollen in sc's enzo en.dat vinden ze niet goed. en ik heb 1x wolvendagen uitgescholdenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd wel aardig, nooit echt iets negatiefs opgevallen of zo
Nou, sommige zijn echt niet alleen type fouten hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat dat gewoon typfoutjes zijn.
Dat je zoons adhd hebben en eentje op de mytyl (?) in eindhoven zit is blijkbaar een reden om niet gezond te koken als je een gezin hebtquote:ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven
Nee, maar raper wel denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nou, sommige zijn echt niet alleen type fouten hoor
straks worden we allemaal gebannedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef schommelstoel het volgende:
Wat lees ik nu, Nestalgie een ban?
*was het niet zo dat je daar eigenlijk niet mag over praten*
Raper komt heel erg vaak voorbij eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, maar raper wel denk ik.Heb niet het hele filmpje gekeken, maar bijvoorbeeld spical is geen typfout te noemen inderdaad.
Begin je al aan krom het lopen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
straks worden we allemaal gebanned
zou ik misschien eindelijk eens een leven krijgen
altijd alquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Begin je al aan krom het lopen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Blowen en FOK!en, dat is toch het leven?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
straks worden we allemaal gebanned
zou ik misschien eindelijk eens een leven krijgen
en seks. vergeet de seks nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Blowen en FOK!en, dat is toch het leven?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Blowen en FOK!en, dat is toch het leven?
En dat allemaal tegelijkquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
En dat allemaal tegelijk
![]()
Vergeet ik gewoon de seks.quote:
Multitasken voor leven. Maar vooralsnog kan ik niet eens een joint draaien terwijl ik dit topic lees.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
En dat allemaal tegelijk
![]()
Oeeehhh als Henk z'n geld krijgt wil hij dat ik komquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Vergeet ik gewoon de seks.1 Van de weinige redenen om buiten te komen.
Same herequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Multitasken voor leven. Maar vooralsnog kan ik niet eens een joint draaien terwijl ik dit topic lees.
Deze zin klinkt eigenlijk zo foutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oeeehhh als Henk z'n geld krijgt wil hij dat ik kom![]()
Ik heb in principe wel genoeg voor heen en terug maar dan heb ik ook niks meer de komende 2 weken
dus beter krijgt hij centjes hihi dan ga ik m'n huis uit voor liefde en knuffels en lachen en seks
Lag niet aan mij dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deze zin klinkt eigenlijk zo fout
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deze zin klinkt eigenlijk zo fout
Henk is mijn pimp jwzquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef schommelstoel het volgende:
Zegt eigenlijk ook wel genoeg toch
Had het met oud en nieuw nog gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Piye het volgende:
Ik wil echt weer eens aan de MDMA binnenkort.
Ik vorige week nog 3/4e van een pilletjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Piye het volgende:
ik moet weer een maand wachten van mezelf met dit heilige goedjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:56 schreef Piye het volgende:
verslavend wil ik het niet noemen maar afgelopen weekend was het uitgaan toch opeens niet zo leuk meer na de 2 weken ervoor een pilletje genomen te hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
Precies studeur, heilige goedje.
Het is net iets te lekker en fijn eigenlijk.
Makkelijk om verslaafd aan te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |