Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie nog leuke valentijnsdingen gedaan?
Waarom geef je zelf geen leuke valentijnskaart weg? Of een mooie roos. Gegarandeerde natte gleuven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik krijg nooit iets, dus heb er een teringhekel aan.
Is dat hartje speciaal voor vandaag, of ben je gewoon zo lief?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:28 schreef Impect het volgende:
[..]
Dit is m'n 2e nog maar hoor
Maar ben met je eens dat het heel vervelend is
Wou mijn UI nog veranderen, en zag deze voorbij komen vandaag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Is dat hartje speciaal voor vandaag, of ben je gewoon zo lief?
O ja die hebben ook zo'n paard. Ik moest aan ferrari denken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef Impect het volgende:
[..]
Wou mijn UI nog veranderen, en zag deze voorbij komen vandaag.
Twente
Ha, Tukkertjequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:32 schreef Impect het volgende:
[..]
Wou mijn UI nog veranderen, en zag deze voorbij komen vandaag.
Twente
Hihi thanks!quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:11 schreef Impect het volgende:
[..]
Dit had ik ook nog niet gehoord, Fijne dag vandaag dan maar hé![]()
Nope, hoewel mijn vriendje ook nog niet vrij is van zijn werkquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie nog leuke valentijnsdingen gedaan?
Doe je nooit wat aan valentijn?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, hoewel mijn vriendje ook nog niet vrij is van zijn werkIk doe er niks aan in ieder geval. Mocht ik wel spontaan iets krijgen dan maak ik dat nog wel goed met hem haha
Normaal niet nee, maar heb voor 't eerst met valentijnsdag een relatie haha. Maar doe er dus dit jaar ook niks aan, denk ikquote:
Gewoon een doosje chocolaatjes geven joh.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normaal niet nee, maar heb voor 't eerst met valentijnsdag een relatie haha. Maar doe er dus dit jaar ook niks aan, denk ik
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon een doosje chocolaatjes geven joh.
[ afbeelding ]
Fijn héquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Jep jepIk ben jaloers op mijn vader, heeft ze meerdere keren live gezien. Ben echt zo blij dat ik mijn muzieksmaak van mijn vader heb haha (Queen, AC/DC, Black Sabbath enz).
Mijn moeder luistert naar Jannes enz haha, gelukkig heb ik dus niet haar muzieksmaak
Het regent hier de hele dag al.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:37 schreef Impect het volgende:
Hoe is het bij jullie met het weer, aankondiging was sneeuw/hagel/regen/ijzel, tot nu toe niks gezien hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |