Weer een koekje gehad?quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Man, die koekjes zijn echt idioot sterk, ik snap niet dat ze die in zo'n groot formaat verkopen
Ik heb toch een aardige tolerantie, en ik wordt van een halfje al echt ontzettend stoned
Ja ik ga ook zo op mijn bedje liggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 03:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]Goed bezig
Ik ga na mijn sigaretje maar eens slapen denk ik
Veel plezier!quote:Op donderdag 14 februari 2013 03:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik ga ook zo op mijn bedje liggen
Morgen concert van Sungrazer + The Machine
Dit had ik ook nog niet gehoord, Fijne dag vandaag dan maar héquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is weer goed gekomenHij is dat weekend veel naar kameraden gegaan (en uitgegaan) en dat heeft hem goed gedaan. Hij was Zondag al bijgedraaid en toen zei die al dat die mij eigenlijk niet kwijt wou
En de dag daarna zei die zelfs 'love you' iets wat me echt totaal verbaasde haha. Ben in ieder geval super blij!
Iedereen aan de arbeit en schoolquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:16 schreef Impect het volgende:
[..]
Mogguh!
Zoveel is hier niet te doen 's ochtends
Ze liggen allemaal nog te maffenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:18 schreef Differ het volgende:
[..]
Iedereen aan de arbeit en school
Kon ik nog maar ff leggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:21 schreef Impect het volgende:
[..]
Ze liggen allemaal nog te maffen
Ja, dat denk ik ook weleens.quote:
Winterslaap bedoel jequote:Op donderdag 14 februari 2013 09:26 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook weleens.
Uitslapen is er nu helemaal af bij mij, winterstop is afgelopen![]()
Nee winterstopquote:
Dat zijn mindere tijden,quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:30 schreef Impect het volgende:
[..]
Nee winterstop![]()
Kan deze periode zondags uitslapen omdat er winterstop was van de voetbal.
Zondagmorgen om 09:00 de wei in om achter de bal aan te huppelen
Beter, zaterdagklasse of nog bij de jeugd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:33 schreef Differ het volgende:
[..]
Dat zijn mindere tijden,
Als wij thuis spelen is dat op een zaterdag en om 12:15
Ik speel in een vriendenteam..quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:40 schreef Impect het volgende:
[..]
Beter, zaterdagklasse of nog bij de jeugd?
Haha, herkenbaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:43 schreef Differ het volgende:
[..]
Ik speel in een vriendenteam..
Lol hebben we wel, maar de punten zijn ver te zoeken
Hahahaha, geweldig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:45 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar
We staan iig geen laatste, maar wat een skik hebben wij
Laatst 1 bidon gevuld met citroen brandewijn, nog nooit zo gelachen
Mooie dingen zijn datquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:50 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahaha, geweldig.
Altijd leuk om teamgenoten in de maling te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |