Jep, was gezelligquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik er een dag tussen kan proppen
Was het nog gelukt met Aap dan?
Hij doet me eerder aan het hoofd denken uit dit schilderijquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waar zie jij die foto's van vas haar joint dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Dat ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij doet me eerder aan het hoofd denken uit dit schilderij![]()
Foto staat er nu pas, was te vroeg met op 'invoeren' drukken.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Foto staat er nu pas, was te vroeg met op 'invoeren' drukken.
Jullie kende elkaar toevallig niet?quote:
Nope kende hem nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jullie kende elkaar toevallig niet?
Wie weet hebben we wel de zelfde vrienden in ons facebook
Sorry.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef schommelstoel het volgende:
En het is allemaal de schuld van dit topic en jullie allemaal!
Nee, gewoon niet meer geblowd sinds 8 uur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? suikerboost?
20:00? en nu weer nuchter?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet meer geblowd sinds 8 uur.
Hehe komt door jullie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
20:00? en nu weer nuchter?
Weetje wat dat inhoud?
Je rookt te veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Zo voelt hij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |